Favoriete films |
nietmeer
|
LOTR Rainman ET Ice Age Schrek The Green Mile Braveheart Saving Private Rian Indiana Jones |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
LOTR usual suspects the last samurai rainman se7en |
|
daydreamer Erelid
WMRindex: 1.458 OTindex: 344 T |
Lord of the Rings |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
10th Kingdom |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Wij zijn nu op school een film aan 't kijken, echt een mooie film als je van een beetje (waargebeurd) drama houdt. The Magdalena Sisters, geloof ik |
|
Lab Rat Senior lid
WMRindex: 573 OTindex: 521
|
The Da Vinci Code, misschien niet helemaal waar maar toch bevat hij dingen die erg goed zijn. |
|
martijnp Senior lid WMRindex: 255 OTindex: 6
|
dat zijn er zo veel bij mij maar om eens wat op te noemen:
American Pie (allemaal) You, Me and Dupree Pirates of the Caribbean 1&2 X-Men The Last Stand LOTR Shrek
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
LAatst weer Fear & Loathing In Las Vegas gekeken. Blijft een vette film |
|
nietmeer
|
de beste film die ik ooit gezien heb is Tenacious D in The Pick Of Destiny. een film over het maken van "the most awesome band in the world" hij is pas nieuw maar volgens mij niet uitgebracht in de nederlandse bioscopen |
|
Yana Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 13 Wnplts: Nederhorst
|
De meest geweldige films ooit gemaakt op een rijtje: (grapje ) - PIRATES OF THE CARIBBEAN (zowel 1 als 2) - SLEEPY HOLLOW - EDWARD SCISSORHANDS - Star Wars - En Lord of the Rings is ook goed |
|
Tom Z Lid WMRindex: 29 OTindex: 13 Wnplts: Amersfoort S |
ik heb ook een paar favorieten: -THE FAST AND YHE FURIOUS (1,2 EN 3) -THE CHRONICLES OF RIDDICK -PIRATES OF THE CARRIBEAN (1 EN 2) -LOTR -MR & MRS SMITH en nog veel meer |
|
nietmeer
|
-James Bond 007 -2fast 2furious -spiderman -mr. & mrs. Smith -Daredevil -Spiderman 1,2(3) -Mr. Bean (en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer) |
|
nietmeer
|
- Pirates of the Caribbean 1 en 2 (ik ga, als ik me goed genoeg voel enzo, komend weekend naar deel 3 ) - The 10th Kingdom - Labyrinth - Step Up - Save the last dance |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik heb het vast al wel ergens gezegd, maar mijn favoriete films zijn nog altijd Pirates of the Caribbean 1 en 2 kan niet wachten om deel 3 te zien. |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Dit weekend zal ik vast ook wel in de bios te vinden zijn met mijn vriendin voor POTC: AWE Edit; gelijk maar even kaartjes reserveren denk ik |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ga vrijdag ook naar POTC3 |
|
nietmeer
|
Wheey Ik wil er zo graag heen, ik hoop echt dat die antibioticapillen snel werken, en ik er heen kan. En dat de gene met wie ik wil( ) dan ook kunnen.. |
|
Snorrie
|
HOOLIGANS! |
|
Peterisbeter Senior lid WMRindex: 107 OTindex: 74 Wnplts: Purmerend
|
Ik ben een echte Quentin Tarantino fan! Kill Bill 1 Kill Bill 2 Jacky Brown Pulp Fiction Reservoir Dogs Sin City Death Proof (1 van de 2 delen van Grindhouse) ook vet: Full Metal Jacket Fear and Loathing in Las Vegas Trainspotting Saw 1 & 2 & 3 Scarface Bad Boys 1 & 2 |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Emmanuelle 1 t/m 9 |
|
nietmeer
|
Transporter 1+2 BAD BOYS 1+2 TAXI 1+2+3+4 DIE HARD (allemaal) en nog teveel om op te noemen |
|
Lab Rat Senior lid
WMRindex: 573 OTindex: 521
|
Quote Peterisbeter: Ik ben een echte Quentin Tarantino fan! Eey nog 1 Moet je Killing Zoë, True Romance en Natural Born Killer beslist checke (als je nog niet gezien hebt) * Blade * Ronin * Fear and Loathing In Las Vegas * Scarface * Godfather * Fightclub * Gone In 60Seconds * Snatch * Jerry Mcguire * Desperado * Memento * Mars Attacks * Fallen * 187 * Shaft (orginele en nieuwe) En nog vele klassiekers. |
|
Jasmina Erelid
WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
- Old Boy, - Sympathy for Lady vengeance, - Fear & Loathing In Las Vegas, - Kill Bill 1 & 2, - The Life of Brian, - The holy grale, - Full metal jacket, - Underground, - Black Cat White cat, - Dr. Strangelove, - The Muppets treasure Island, - Hero
Eigenlijk veel te veel om op te noemen! |
|
Jasmina Erelid
WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Ben ik "The Gods must be crazy" 1 & 2 vergeten te noemen.... |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Shawshank Redemption. |
|