Favoriete films |
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote Luna: Shame on you,Morpheus Plagiaat !! |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Alle Lord of the rings films Reservoir dogs Fight club Pulp fiction Alle starwars films Bad boys 1 + 2 Alle Harry Potter films Forest Gump Whats eating Gilbert Grape? Finding Nemo Ice age 1 + 2 Alle Matrix films Pirates of the Carribean (Heb de 2e nog niet gezien :cry::cry: ) Crash Domino
|
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Trainspotting Pirates of the Carribean 1&2 Pulp Fiction Kill Bill 1 Knight's tale Tombstone The Craft Braveheart Alle blades Entrapment Blow King Arthur |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Oh ja hoe kon ik deze vergeten ; The Patriot met Mel Gibson |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind ook alle Godfather films goed (deel drie iets minder). |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Luna; Ja, die zijn ook erg goed. Moet je ook zeker Carlito's way eens kijken. Is ook goede film! (Je hebt trouwens 2 delen de ene gaat over het verleden en die andere is geloof ik met All Pacino.) |
|
Luna Moderator
Ja, Carlitoīs way is ook heel goed. En Scarface, Once upon a time in America etc |
|
|
Quote Luna: Ja, Carlitoīs way is ook heel goed. En Scarface, Once upon a time in America etc MARRY ME PLEASE ! |
|
Luna Moderator
You make me an offer i canīt refuse (verdraaide oneliner ) |
|
|
Quote Luna: You make me an offer i canīt refuse (verdraaide oneliner ) Ik heb net geleerd dat slijmen loont |
|
Luna Moderator
Ja, ik ook |
|
|
Quote Luna: Ja, ik ook Het mag niet teveel opvallen he |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
Favoriete films van mij: Pirates of the Caribbean (bijde films) The Day After Tomorrow The 5th Element
|
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Monty Python and the Holy Grail (1975) |
|
Blehhh111jr Senior lid WMRindex: 378 OTindex: 238 Wnplts: Paterswold S |
Quote Raptorial: Monty Python and the Holy Grail (1975) Dat is ook mijn favoriete film, ik vind hem egt geweldig |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
life of brian is ook goed : always look on the bright side of live. |
|
|
@Kettling Ja maar het onzin gehalte van the holy grail is net iets hoger haha, met die zwaluw en de cocosnoot enzo... het konijn van troye |
|
Blehhh111jr Senior lid WMRindex: 378 OTindex: 238 Wnplts: Paterswold S |
Quote Kettling: always look on the bright side of live. always look at the WHITE side of life (heb ik niet verzonnen gewoon ergens gehoord |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
maar life of brian is de enige die ik gezien heb tot nu toeops: ops: maar ik ga die anderen zekers eens kijken. ik heb er wel veel over gehoord trouwens, |
|
|
John Cleese : How to irritate people, die is ook super vet hahaha, ik kon hem zelf de eerste keer niet in 1x uitkijken te irritant
Monty Python and the Hollywood Bowl is ook leuk, now for something completely differant slaat echt totaal te erg nergens op meaning of life vond ik niet leuk Monty Pythons flying circus is een serie, de een i grappiger dan de ander |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
Als jullie het echt willen weten... > Lord of the Rings trilogie (gewoonweg schitterende films van een geniaal verhaal) > Pirates of the Carribean (mooie effecten, mooie muziek, erg onderhoudend) > Charly and the Chocolate Factory (nieuwe versie - prachtfilm met prachtrol van Johnny Depp) > The Matrix (wat een verhaal en wat een revolutionaire effecten... jammer van de 2 sequels) > Labyrinth (met David Bowie. Helaas erg gedateerd - zou eens een remake van moeten komen!) > Finding Nemo, Robots, Monsters and co., Incredibles, Shrek 1 en 2 (allemaal prachtig geanimeerd en vreselijk leuk!) > Dinosaur (mooie film, mooie graphis en mooie muziek!) > Jurassic Park (origineel verhaal op voor die tijd revolutionaire wijze in beeld gebracht) > Eternal Sunshine of the Spotless Mind (vreemd verhaal in low-tech film. echt eens iets anders!) > I robot (geen geniaal verhaal, geen geniaal acteerwerk, maar wel bijzonder onderhoudend!) > Harry Potter reeks m.u.v. de vuurbeker (fantastische verhalen mooi in beeld gebracht... alleen jammer van de laatste film (tot dusver) - daar was echt weinig aan!) > Corpse Bride (tja... Tim Burton als vanouds... schitterend sprookje op bijzondere wijze neergezet) > A beautiful mind (prachtige film met prachtige muziek) > Bruce almighty (gewoon komisch met een achterliggende boodschap) > Citizen Kane (heel oud en niet echt een film die ik vaak zal kijken - maar het blijft een mooie klassieker) > March of the Penguins (documentairefilm, mooi stukje natuur schitterend in beeld gebracht) > The fifth element (mooi verhaal, mooie plaatjes. Typisch Luc Besson) > Van Helsing (geen geweldig verhaal, maar wel heel knap diverse horror-figuren samengebracht in 1 verhaal en prachtig in beeld gebracht! > X-men serie (gewoon leuk en met een 'verborgen' boodschap) > King Arthur (even een heel andere kijk op het bekende verhaal) > Forrest Gump (Geniaal acteerwerk!) > What Dreams May Come (mooie kijk op hemel en hel) > House on haunted Hill, The haunting, Ghost Ship (heb altijd een tic gehad met verlaten gebouwen (en schepen) en sppoksteden etc. Spreken gewoon tot de verbeelding...Films daarover zijn bij mij dus al snel favoriet...) En dan ben ik vast nog weet ik hoeveel vergeten... |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
kazz1980, met veel dingen ben ik het wel eens. Behalve met Harry Potter, Finding Nemo en Dinosaur. Die vond ik nogal tegenvallen en vrij saai.
The Matrix was ik nog vergeten, inderdaad een hele goede film, twee sequels waren ook wel aardig maar gaan gewoon verder op een slap zijverhaaltje. |
|
|
ka iemand mij helpen, ik vind 1`film super vet maar wete niet meer hoe hij heet:
Jaren 60 denk ik, en een jochie woont bij zijn moeder, en er komt een nieuw iemand boven ze woenen in hun houten huis. Die man heeft het over mannen met hoeden enzo, en hij is helderziend, dat jochie krijgt tijdelijk die gave van hem. Tot aan het einde die man word mee genomen door de mannen met de hoeden (mannen van de overheid die de man willen gebruiken om achter de intenties van de russen te komen met zijn helderziendheid.) |
|
herauthon Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 201 S |
Drinkt die moeder veel en wil de jongen de man redden - maar dat is helaas te laat? |
|
|
euh nee die moeder wil het maken in de zaken en is veel weg, en uiteindelijk mag ze naar een congres en moet ze sex hebben methaar abas en is ze pissed als ze terug komt (dat zie je niet dat verteld die man) |
|