Favoriete bands of muziek |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
all american rejects!!!!!!!!!!!!!!!!! (en natuurlijk stef bos, RHCP enz zie voor meer hier ) |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
Korn!!!
gewoon geniale muziek vind ik dat |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
Red Hot Chili Peppers |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Marco Borsato, AFI, Tiësto en veel, veel meer. Ik heb een soort muziek profiel bijgehouden op de site van Last.FM die alles bijhoud wat ik afspeel, mijn profiel |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
@MmoreMarco Borsato vind ik smerige muziek maken sorry. En dat laatste nummer van Tiesto vond ik ook nergens naar smaken. (komaar op met de kritiek ) |
|
Mmore Administrator
|
Een groot deel van Nederland luister naar marco borsato, hij is niet voor niets de bekendste nederlandstalige artiest. Natuurlijk verschillen smaken en moet je het zelf weten of je het leuk vind of niet . Dat nieuwe nummer van Tiësto (ik neem aan dat je de remix van Pirates of the Caribien bedoelt) vond ik de eerste paar keer ook wel wat onder de maat voor Tiesto's doen maar nu ik hem een paar keer heb geluistert vind ik 't toch wel een mooi nummer, vooral wanneer je eerst het deuntje van POTC hoor en vervolgens Tiesto er door heen gaat mixen |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
marico borstato heeft maar één leuk liedje, en de rest is knuddel |
|
esmee Actief lid WMRindex: 98 OTindex: 39 Wnplts: Huizen
|
Ik hou meer van hardstyle. |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik vind rock achtig het beste, bands zoals Linkin Park, System of a Down, Lifehouse, Greenday, Hoobastank, Korn, RHCP, Fort Minor, Panic at the disco, Papa roach, Gackt, High & Mighty Color en Asian Kung-Fu Generation |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
klassiek Née grapje, luister eigelelijk geen muziek |
|
Niekmanz Lid WMRindex: 53 OTindex: 7 Wnplts: Haarle
|
Favo muziek,, trance hardcore en goeie dance dat kan er wel in bij mij.. verder vooral geen r&b.. of van die pimpshit die denken dat ze alles zijn.. shit zijn ze inderdaad |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Mijn favo.. Tja ik hou van heel veel verschillende soorten muziek, ik ben wel een fan van de muziek van Jamie Cullum, geweldig wat hij allemaal met de piano kan;) maar ik hou ook van hardcore, af en toe rock en metal, top 40, alleen r&b hou ik helemaal niet van.. Vooral rihanna moet dr mond niet opendoen en Beyonce bakt er ook niks van |
|
Mmore Administrator
|
@ikky: Je zou is naar klassiek muziek moeten luisteren als je zo van de piano houd. @Pluppel: Klassiek is best leuk hoor, ik ben een tijdje geleden naar een concert geweest en dat was echt super mooi |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
di-rect, di-rect, ohw en had ik al di-rect gezegd? zij zijn echt zoooo geweldig!! klik |
|
Sannetjuh Senior lid
WMRindex: 171 OTindex: 452
|
ehm nouja rock natuurlijk! AFI, Linkin Park, Panic! At the disco, Pink Floyd, Lordi(de songfestival band)Green Day, RHCP, 3 Doors Down enz. en dan hou ik ook nog wel van popsongs... |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
|
|
|
@ Baggerlip ik vind spongebob eigenlijk wel oke trouwens |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote Tukka: @ Baggerlip ik vind spongebob eigenlijk wel oke trouwens Spongebob owned! |
|
blackwidow Junior lid WMRindex: 13 OTindex: 10 Wnplts: leek
|
hammerfall hammerfall hammerfall;) ;) |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
Quote Tukka: Marco Borsato vind ik smerige muziek maken sorry. En dat laatste nummer van Tiesto vond ik ook nergens naar smaken. (komaar op met de kritiek ) Muziek smerig vinden, daar heb ik nog nooit van gehoord Dat klinkt ook gewoon niet |
|
|
Ik vind het wel smakelijk klinken |
|
Sannetjuh Senior lid
WMRindex: 171 OTindex: 452
|
spongebob da best! |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
spongebob 4-life |
|
Vla04 Lid WMRindex: 32 OTindex: 72
|
Quote mij: all american rejects!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou die dus.. En: -Nightwish -Bullet for my valentine -Sommige nummers van COB -from first to last en eerst was ik ook nog gek van Green Day en Simple Plan.. maar nu luister ik meer Bullet for my valentine enzo |
|