Favoriete bands of muziek |
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Ik luister niet veel meer naar muziek hooguit eens per maand? Als tiener was ik gek van hiphop, maar dat vind ik nu niets meer te wild en zo. Nu luister ik alleen naar oude soulmuziek echt jaren 60/70 en ook wel R&B uit de jaren 90...
|
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
IK heb sinds kort de tweede cd van evanescense. Dat vind ik echt goede muziek. Verder nog Guns ’n Roses, Nirvana, Metallica(in hun periode eind jaren 80 tot halverwege jaren 90) ook franz ferdinand, kaiser chiefs, breaking benjamin, all american rejects, linkin park, RHCP, foo fighters en nog veel meer. Voornamelijk rock en dergelijke eigenlijk. |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik hou vooral van rock. Maar er zijn ook wel andere liedjes die ik zo op de radio kan luisteren maar die ik nooit zal downloaden |
|
sanderr Senior lid WMRindex: 449 OTindex: 4 Wnplts: Meppel
|
ZAPPA FISHBONE ... en dan heb je nog velvet revolver dream theater tool massive attack reggae zal ik maar niet aan beginnen |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Luister de laatste tijd vooral Stratovarius. |
|
macosx Lid WMRindex: 16 OTindex: 37
|
Is er dan helemaal niemand die af en toe es naar SpinVis luistert??? |
|
Slicky Erelid
|
Nooit van gehoord. Net cd van Rob Zombie besteld. Vind ik ook wel vet |
|
macosx Lid WMRindex: 16 OTindex: 37
|
Eehhhhhhhhhh... Rob Zombie?? Daar heb ik dan weer helemaal nog nooit van gehoord. SpinVis: Vage muziek met zo mogelijk nog vagere teksten: ...in het zachte dode licht van de vreemde grijze zon zocht ik naar die ene dag... ...bent u graag alleen zijn de zaken geregeld bent u een ochtendmens hoe zou u graag heten... ...ik dank de hemel vast voor de kevers in het gras en de meisjes uit mijn klas en voor de bloemen op mijn graf bedankt alvast... ...in alles wacht vandaag de eeuwigheid... Tja.. je moet er van houden.. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
O, dat klinkt wel leuk Ik ga eens googlen |
|
Slicky Erelid
|
Mac, is dat dan in zo'n poetische toon? Of wat?
Rob Zombie is electronic metal.
Als je een keer een nummer wil downloaden om te weten hoe het ongeveer is, raad ik Superbeast aan. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Everzwijn: franz ferdinand, kaiser chiefs, Probeer The Kooks, Arctic Monkeys en The Pixies eens.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote macosx: SpinVis: Vage muziek met zo mogelijk nog vagere teksten: Helemaal mee eens. De enige vagere muziek die ik op dit moment ken is de Koyunbaba Suite for Guitar |
|
Slicky Erelid
|
Bol.com is ook handig, met heel veel samples. cd is Hillbilly Deluxe. Kwaliteit van het geluid is wel slecht. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Deze week heeft Keane Marco Borsato ingehaalt op mijn 'overall top artist' lijst 1 Keane 488 2 Marco Borsato 457 3 Coldplay 350 4 Racoon 268 5 AFI 215 |
|
rico Actief lid WMRindex: 74 OTindex: 4 Wnplts: zoetermeer
|
Quote Mmore: Deze week heeft Keane Marco Borsato ingehaalt op mijn 'overall top artist' lijst 1 Keane 488 2 Marco Borsato 457 3 Coldplay 350 4 Racoon 268 5 AFI 215 gecondoleerd neefje maar dit zijn minder prettige nummers |
|
Mmore Administrator
|
Hahaha, als jij blijft slapen weet ik je er wel redelijk gek mee te maken hè |
|
Slicky Erelid
|
Fear Factory is bij mij nog altijd heer en meester. |
|
Mmore Administrator
|
Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive (1987) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Slicky: Fear Factory is bij mij nog altijd heer en meester. Ik heb ze live gezien 2 maanden terug. Vond er geen reet aan. |
|
Otto Senior lid WMRindex: 679 OTindex: 29 Wnplts: Groningen
|
Quote macosx: Is er dan helemaal niemand die af en toe es naar SpinVis luistert??? Ik heb het laatst voor iemand gedownload, wat is het? is het goed? zal t s luisteren k luister zelf vooral naar Rock, hardrock, jaren 80 metal, uh, punkrock, bijna alles met gitaar owja, reggae. "I WANNA JAMMIN' WITH YOUOU" da was t wel zo'n btje, owja, k haat hardcore, en ben geen fan van top40. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Preston Reed |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
1 Keane 488 2 Marco Borsato 457 3 Coldplay 350 4 Racoon 268 5 AFI 215 |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|