Boeken |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Heb je de Percy Jackson reeks al gelezen? |
|
Trudie Erelid
WMRindex: 3.616 OTindex: 199 S |
Ik houdt erg van boeken waarin magie voorkomt. Boeken die zich afspelen in het oude Ierland. En oertijd boeken. Ben nu bezig met de zwarte magiersserie van Trudi Canavan. |
|
Nostalgie Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 456
|
John Grisham is geniaal in vrijwel al z'n boeken alleen 'het verloren seizoen' vind ik wat minder, maar dat is mss wel wat voor de mensen die verstand hebben van rugby/football |
|
Blackbird Senior lid WMRindex: 186 OTindex: 242 Wnplts: Hengelo
|
Overpeinzingen- Marcus Aurelius
Een filosofisch werk door de Romeinse keizer Marcus Aurelius. Hij was een keizer in de bloeiperiode van het Romeinse rijk.
Kun je lekker over nadenken, ik raad hem iedereen aan.
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Probeer de wallander reeks eens. |
|
chevalier688 Senior lid
WMRindex: 169 OTindex: 1.224 S |
Is dit misschien iets? link |
|
ellamaris Senior lid WMRindex: 495 OTindex: 8 Wnplts: @ home
|
diana gabaldon met de reizigers cyclus.Zijn inmiddels 8 delen van aanzienlijke omvang en ze beschrijven de levensloop van een vrouw die in 1945 in schotland door een ring van stenen 200 jr terug in de tijd word geworpen.Het enige fantasy eraan is het reizen door de stenen..de rest is allemaal behoorlijk geschiedkundig verantwoord en het verhaal word op een meesterlijk boeiende manier verteld.Ik heb letterlijk hardop zitten lachen maar ook hier en daar een traan weggepinkt.moeilijk weg te leggen als je eenmaal begonnen bent. |
|
e_eef_eefje Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 30 T S |
De Wetten van de Magie - Terry Goodkind is echt een aanrader voor iedereen die van Fantasy houd |
|
Proud2BWitch Erelid
WMRindex: 574 OTindex: 1.174 S |
Zijn er ook Stephen King fans onder ons? Mijn favoriet van King is De beproeving en Insomnia, ik heb ze al meerdere keren gelezen en het blijft mooi, maar ook alle andere boeken van King, vind ik super! |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nog steeds The American Maar er is nog steeds geen reet aan, maar toch wil ik weten hoe het afloopt |
|
Karamel Erelid
WMRindex: 298 OTindex: 3.568
|
Mannen eten geen kaas van Maria Mosterd Mooi boek, en de vervolgen ervan van haar moeder en een journalist heel mooi om te lezen. |
|
e_eef_eefje Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 30 T S |
Op dit moment ben ik bezig in de triologie van de Hongerspelen. Het zijn dan wel boeken voor de leeftijd rond 15 jaar. (Dat ben ik dan ook, maar goed). Het is op een spannende manier geschreven en op een gegeven moment kan je ze niet meer wegleggen. |
|
nietmeer
|
Op tijden dat ik niet bezig ben met mijn eigen boek, lees ik Harry Potter boeken |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
Terry pratchett! Briljante schrijver. Heb er alleen maar een boek van Ook natuurlijk NARNIA. Ben nu voor school bezig om the rime of the ancient mariner voor een groot deel uit mijn hoofd te leren |
|
bashummer Senior lid
WMRindex: 315 OTindex: 1.234 T S |
ik lees geen boeken als het niet moet |
|
nietmeer
|
ben nu bezig met Studie van Magie (2de deel in de studie van....) Geschreven door Maria v. Snyder. Het is een goed fantasy boek |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Wie zich te goed voelt voor een jeugdschrijfster mag met zijn kop tegen het plafond vliegen - Simone van der Vlugt is ook geliefd bij volwassenen. Heb je "De Guillotine" gelezen? De titel is bloederig maar het verhaal is heel mooi! |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Terry Deary, mensen! De serie Horrible Histories is kostelijk! Vooral het boek "France"... |
|
Missvamp Senior lid
WMRindex: 641 OTindex: 36 S |
@e_eef_eefje: Zeker! Ik heb ze nog niet allemaal uit (zijn er 12 ofzo, toch?) maar ze zijn wel heel erg mooi. Verder lees ik op het moment eigenlijk alleen voor de studie (Nederlands/Engels) en 'echte' literatuur is niet altijd even vermakelijk. |
|
Missvamp Senior lid
WMRindex: 641 OTindex: 36 S |
Sophi-e-sticate: Hihi, ja Ken je misschien ook de filmpjes ervan? Horrible Henry is hilarisch! Overigens is Het grote Gebeuren van Belcampo wel de moeite waard, zeker als je de Bijbel een beetje kent.. |
|
Stina Senior lid WMRindex: 374 OTindex: 559
|
Ik ben nu bezig met boeken van Dan Brown, ik lees liever engels als nederlands. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Ik ga binnenkort voor de grap beginnen aan "Pride and prejudice and zombies". |
|
thijshoudvanijs Senior lid
WMRindex: 522 OTindex: 144
|
ik hou erg van de serie: De grijze jager. erg leuk boek ook vol spanning en avontuur speelt zich af in de middeleeuwen ik adviseer je het in elk geval |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
@Justist: die leek me ook erg gaaf Heb net Mr Darcy: Vampyre uit Ook een aanrader: de reeks 'song of ice and fire'/ 'lied van ijs en vuur' van George RR Martin. Ondertussen is van boek 1 al een serie gemaakt met Sean Bean in een hoofdrol Het wachten is nog op boek 5, 6 en 7 maar de eerste 4 delen zijn dusdanig dat je daar toch nog wel even mee bezig bent |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik heb het boek "not without my daughter" (boeknaam is vast anders maar weet ik zo niet meer) al een tijdje uit en heb nu net het vervolg gelezen.. geen succes om eerlijk te zijn! |
|