Kraakt het of Smaakt het |
nietmeer
|
Gejat van een ander forum, die het weer heeft gejat van een ander forum, die het weer heeft gejat van de radio. UitlegDe bedoeling is dat je per dag luistert of je het nummer goed vind. Zoja, dan geef je het een +1, zoniet dan een -1 (posten in dit topic). Je hoeft niet de andere stemmen mee te rekenen. Als iemand bijvoorbeeld +1 geeft, dan geef je +1 of -1 en post je niet '2' of "0". Na 24 uur wordt dit allemaal bij elkaar opgeteld en heeft een nummer een rating en dan komt het volgende nummer aan bod. Zo komen we ook een beetje de algemene muzieksmaak van het forum te weten en krijg je dus een ranglijst met nummers die door het forum zeer worden gewaardeerd of verafschuwd en alles daar tussen in. Hoe?De nummers die worden behandeld worden gekozen door jullie. Je stuurt het nummer (en het liefst ook een Youtube link) via een mail naar mij en dan komt die in de wachtlijst. Elke muzieksmaak mag, dus ook gamethemes, fanmuziek etc. Houd er alleen wel rekening mee dat mensen het ook moeten luisteren. Lange nummers zijn niet echt aantrekkelijk om naar te luisteren. Houd het ook leuk voor andere en stuur er niet meteen tien in. Eén in de wachtlijst is genoeg en als je nummer is geweest stuur je een nieuwe. Probeer er ook niet constant dezelfde band te sturen. Afwisseling is leuk. Het eerste nummermaNga - Fly To Stay Alive |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
-1 Nogal schreeuwerig, 12 uit een dozijn, beetje geforceerd rijmen niet mijn ding |
|
Yue Erelid
 WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
+1 ---- manga is gewoon awesome in alles wat ze doen  .. There! |
|
nietmeer
|
Vertellen waarom je het leuk of niet leuk vind, is ook leuk.  Anders krijgen we een rijtje met alleen eentjes. |
|
lepeltjes Oudgediende
 WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
+1 voor tekst en theatrale clip |
|
Beereekhoorn Oudgediende
 WMRindex: 1.261 OTindex: 10.967
|
-1 te veel herrie  |
|
nietmeer
|
Oh, ik heb er wel vier ingestuurd  , dan laat je er drie maar gewoon staan totdat er weer een paar anderen geweest zijn of zo  . Ik zie ze vanzelf wel verschijnen  . Dit nummer: moeilijk...het is niet echt mijn ding, maar ik vind het niet verkeerd klinken. Het zit een beetje tussen +1 of -1 in, dus een 0 zou dan moeten, maar dat mag niet  . +1 dan maar, het lijkt me wel iets wat ik leuk zou kunnen vinden. |
|
nietmeer
|
Te weinig herrie!
Maar verder wel een lekker nummer. +1. |
|
nietmeer
|
Ranglijst: 1. maNga - Fly To Stay Alive (+2)Wachtlijst: 1. Edith Piaf 2. Alestorm 3. Rapalje 4. Andrea BoceliHet volgende nummer: Zedd – Clarity feat. Foxes |
|
Sto Oudgediende
|
-1 het nummer loopt niet lekker en soms zit het bijna tegen vals aan |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
-1, Quote @Sto: -1 het nummer loopt niet lekker en soms zit het bijna tegen vals aan Kraakt ook heel snel. |
|
nietmeer
|
Bocelli. Niet Boceli  . |
|
nietmeer
|
Quote Vailan: Bocelli. Niet Boceli  . Broccoli? Ik doe mee met de peer pressure. -1 Trouwens, een ranglijst wordt een beetje rottig als er de ene keer veel meer mensen stemmen dan de andere keer. Misschien kun je bij de ranglijst erbij zetten hoeveel plusjes en minnetjes het nummer kreeg in totaal? |
|
Yue Erelid
|
Wat een verassing  .. niet echt.. Ik ken niemand irl of online die ook echt naar hetzelfde soort muziek luistert als mij  . so lonely en ze zingt prachtig! niet vals  ! |
|
GMVersluis Oudgediende
 WMRindex: 641 OTindex: 10.438
|
Opzich best een leuk nummertje. alleen is deze uitvoering voor mij niet weggelegd. beetje te schel.
|
|
nietmeer
|
Ranglijst: 1. maNga - Fly To Stay Alive (+2 uit 6) 2. Zedd - Clarity feat. Foxes (-3 uit 5) Wachtlijst: 1. Alestorm 2. Rapalje 3. Andrea Bocelli 4. Staff Credits 5. Grimes Het volgende nummer: Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette RienAls je ziet dat er nog veel nummers (Nu dus voor vijf dagen) in de wachtlijst staat, is het slim om dan mij niet vol te spammen. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik heb niet veel met franstalige liedjes, maar dit is zo'n klassieker dan maar +1 |
|
Yue Erelid
|
Hihi ik vond m wel grappig klinken.. rrrrrrr
+1 voor de komedie.
|
|
lepeltjes Oudgediende
 WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
+1 Was elk musje maar zo gebekt |
|
GMVersluis Oudgediende
 WMRindex: 641 OTindex: 10.438
|
Ah, een echte klassieker. maar daar is dan ook wel weer alles mee gezet.
+1
Ben benieuwd naar het volgende nummertje!! |
|
nietmeer
|
Ranglijst: 1. Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien (+4 uit 4) 2. maNga - Fly To Stay Alive (+2 uit 6) 3. Zedd - Clarity feat. Foxes (-3 uit 5)
Wachtlijst: 1. Rapalje 2. Andrea Bocelli 3. Staff Credits 4. GrimesHet volgende nummer: Alestorm - Heavy Metal Pirates |
|
Sto Oudgediende
|
+1 Piratemetal is gewoon awesome, alhoewel ik keelhauled een leuker nummer vind |
|
Yue Erelid
|
No... Noooo... not my style..  -1 |
|
nietmeer
|
Vreselijke 'muziek'  .... -100-1 |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
+1, gitaren zijn lekker sterk, fijn tempo, stem is goed rauw. Vailan: Gij cultuurbarbaar.  |
|