Kraakt het of Smaakt het |
nietmeer
|
Ranglijst: 1. Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien (+4 uit 4) 2. Grimes - Genesis (+3 uit 5) 3. maNga - Fly To Stay Alive (+2 uit 6) 4. Rapalje - Caledonia (+1 uit 3) 5. Andrea Bocelli - Cantico (0 uit 4) 6. Alestorm - Heavy Metal Pirates (-1 uit 5) 7. Zedd - Clarity feat. Foxes (-3 uit 5) 8. Staff Credits - Paper Mario; Sticker Star(-6 uit 6)
Wachtlijst: 1. Might and MagicHet volgend nummer: Eros Ramazzotti - Parla Con Me |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Alweer een italiaan? -1 |
|
nietmeer
|
Is daar wat mis mee? Baseer je je score alleen maar op het feit dat ie Italiaan is? Dan zou dat namelijk niet mee mogen tellen  (net zoals een -1 gebaseerd op een watermerk ook niet telt  ). +1, omdat ik het een mooi nummer vind en omdat we inderdaad wel eens minder met onze mobieltjes moeten spelen maar juist weer echt ocntact met elkaar moeten zoeken  . |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
+1 Versta alleen niks van de tekst. Vind et wel een leuk liedje! |
|
Sto Oudgediende
|
Vailan: op zich niet, maar ik vind dit zo'n irritant mannetje, zijn stem bevalt me niet, en hij maakt meestal zeiknummers  |
|
Tim_038 Senior lid WMRindex: 169 OTindex: 352 Wnplts: Cluj-Napoc
|
Het is natuurlijk een ontzettend goed nummer, kwalitatief. Maar het is niet mijn smaak, dus blijf ik op +0/-0 steken. |
|
nietmeer
|
Helaas, alleen +1 of -1 telt mee  |
|
|
Quote Vailan: Helaas, alleen +1 of -1 telt mee  dan telt-ie niet mee  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Meh. Begint wat langzaam, vandaar -1 |
|
nietmeer
|
Ranglijst: 1. Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien (+4 uit 4) 2. Grimes - Genesis (+3 uit 5) 3. maNga - Fly To Stay Alive (+2 uit 6) 4. Rapalje - Caledonia (+1 uit 3) 5. Andrea Bocelli - Cantico (0 uit 4) 6. Eros Ramazzotti - Parla Con Me (-1 uit 4) 7. Alestorm - Heavy Metal Pirates (-1 uit 5) 8. Zedd - Clarity feat. Foxes (-3 uit 5) 9. Staff Credits - Paper Mario; Sticker Star(-6 uit 6)
Wachtlijst: Géén nummers.Het volgend nummer: Sanctuary - Might & Magic Heroes VI |
|
nietmeer
|
Ah, Might and Magic: Heroes VI. Leuk spel, ware het niet dat er een zeer irritante bug in zit: het 'town screen' bevriest steeds, waardoor het spel enkel nog via taakbeheer is af te sluiten. Wat je in het filmpje ziet is de Town Screen van Sanctuary, van begin tot volgebouwd. Als je het spel zelf speelt zie je natuurlijk niet alleen dit, maar ook allerlei knoppen en dergelijke  . Ik vind de muziek erg leuk, net als alle andere 'Town Themes' uit dit spel. +1 dus, en hopelijk kan die bug gefixt worden zodat het spel tenminste wat speelbaarder wordt. |
|
Sto Oudgediende
|
Prima gamemuziek, maar om zo te luisteren wat saai. Toch maar +1 |
|
nietmeer
|
@Sto: ik heb mijn mp3-speler dus vol staan met dit soort muziek  . |
|
|
-1, niets aan toe te voegen. Dit is geen muziek imo om zo los te beluisteren. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
-1 Goed voor tijdens een spel, anders niet echt geschikt |
|
nietmeer
|
Ranglijst: 1. Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien (+4 uit 4) 2. Grimes - Genesis (+3 uit 5) 3. maNga - Fly To Stay Alive (+2 uit 6) 4. Rapalje - Caledonia (+1 uit 3) 5. Andrea Bocelli - Cantico (0 uit 4) 6. Sanctuary - Might & Magic Heroes VI (0 uit 4) 7. Eros Ramazzotti - Parla Con Me (-1 uit 4) 8. Alestorm - Heavy Metal Pirates (-1 uit 5) 9. Zedd - Clarity feat. Foxes (-3 uit 5) 10. Staff Credits - Paper Mario; Sticker Star(-6 uit 6)
Wachtlijst: Géén nummers.Het volgend nummer: E.L.O. - Twilight |
|
Yue Erelid
 WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
Doet me denken aan Mika x].. +1  |
|
|
+1, klinkt lekker  |
|
lepeltjes Oudgediende
 WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
+1 voor het laten ontstaan van een nieuwe muziekstroming toendetijd. |
|
Sto Oudgediende
|
+1 omdat het lekker klinkt en E.L.O. best wel awesome is |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
+1, want ELO. En gewoon een lekker upbeat nummer.  |
|
nietmeer
|
Ranglijst: 1. E.L.O. - Twilight (+5 uit 5) 2. Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien (+4 uit 4) 3. Grimes - Genesis (+3 uit 5) 4. maNga - Fly To Stay Alive (+2 uit 6) 5. Rapalje - Caledonia (+1 uit 3) 6. Andrea Bocelli - Cantico (0 uit 4) 7. Sanctuary - Might & Magic Heroes VI (0 uit 4) 8. Eros Ramazzotti - Parla Con Me (-1 uit 4) 9. Alestorm - Heavy Metal Pirates (-1 uit 5) 10. Zedd - Clarity feat. Foxes (-3 uit 5) 11. Staff Credits - Paper Mario; Sticker Star(-6 uit 6)
Wachtlijst: 1. Lil Wayne ft. Bruno MarsHet volgend nummer: The Lonely Island ft. Michael Bolton - Jack SparrowEdit; Videoclip aangepast. Dankjewel, Vailan. Edit 2; Titel aangepast. Gettin' real tired of your shit, Vailan. |
|
nietmeer
|
Betere clip, van TLI zelf  . +1, ik vind het een ontzettend leuk en grappig lied  . Zonder de videoclip gaat er wat verloren, maar het blijft hoe dan ook een ontzettend geniaal nummer  . En dat nummer heet 'Jack Sparrow', en de band heet The Lonely Island, die samen met Michael Bolton dit nummer heeft gemaakt  . Dus: "The Lonely Island ft. Michael Bolton - Jack Sparrow".  |
|
Sto Oudgediende
|
-1 ik vind er geen barst aan |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
-1 te computer gestuurd.
|
|