hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
22-04-2007 11:36:02
girl-elisa
Actief lid

WMRindex: 78
OTindex: 21
Wnplts: in een hui
S
dat lijkt me raar als je dat ziet:S

22-04-2007 11:40:47
Wesley Pieterse
Senior lid


WMRindex: 665
OTindex: 2
S
Quote:
n 1872 werd voor de kust van Portugal het spookschip Maria Celeste in net zo'n situatie aangetroffen. De bemanning en de passagiers zijn nooit gevonden.


Het is niet echt hoopvol8O

22-04-2007 11:41:17
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
De legende van de Flying Dutchman.

22-04-2007 11:42:13
Lenneke
Junior lid

WMRindex: 24
OTindex: 0
Wnplts: Elst
S
Gaaf! Pirates of the Carabian III :ja _O_

22-04-2007 11:46:35
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227

22-04-2007 11:48:28
Oboema
Senior lid

WMRindex: 602
OTindex: 353
Wnplts: Nimwegeh
waarom is dit meteen een spookschip?

22-04-2007 11:49:33
Crash
Erelid


WMRindex: 1.817
OTindex: 133
Praterij? Wel raar dat alleen de bemanning weg is :S

22-04-2007 11:51:53
Irripirr
Senior lid


WMRindex: 718
OTindex: 516
Haha scary. Maar dan puur hierom:

"In 1872 werd voor de kust van Portugal het spookschip Maria Celeste in net zo'n situatie aangetroffen. De bemanning en de passagiers zijn nooit gevonden."

22-04-2007 11:54:28
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
Quote Wesley Pieterse:
Quote:
n 1872 werd voor de kust van Portugal het spookschip Maria Celeste in net zo'n situatie aangetroffen. De bemanning en de passagiers zijn nooit gevonden.


Het is niet echt hoopvol8O

dat is 1872, komop zeg...
we leven nu 125 jaar verder ,we zullen ze toch wel vinden8O
toch...?

22-04-2007 12:02:39
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Freaky :S

22-04-2007 12:10:09
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Ik vind het best grappig :D

22-04-2007 12:13:44
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
eerst maar eens uitzoeken van wie die laptop is.... en dan kijken op welke naam die boot geregistreerd staat en dan moet je ongeveer er wel uit kunnen komen wie er aan boord waren... fototoestellen werken ook altijd goed... altijd bewijs dat iemand aan boord geweest is

22-04-2007 12:14:26
@Crash
Tussen die bemanning zat tevens ook kapitein, stuurman etc. 't Waren 3 wat oudere mannen rond de 60, hoorde ik op het nieuws xD

Best wel vaag.
Ook vaag

22-04-2007 12:30:34
Casperius
Junior lid

WMRindex: 20
OTindex: 0
Wnplts: dreumel
S
Meschien de vliegende hollander :ja

(sword)

22-04-2007 12:36:12
Kumiko
Senior lid

WMRindex: 452
OTindex: 75
Wnplts: Zoetermeer
S
haha, best wel cool.

22-04-2007 12:39:40
Jumpstyle
Junior lid

WMRindex: 18
OTindex: 0
Wnplts: Bergen LB
S
bes wel scary8O

22-04-2007 12:42:50
theo-d
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 2
Wnplts: Renkum
Quote:
de radio en laptop stonden aan en het eten stond op tafel. Australische reddingswerkers vonden 3 reddingsvesten, reddingsapparatuur en een baken aan boord van het spookschip.
In 1872 werd voor de kust van Portugal het spookschip Maria Celeste in net zo'n situatie aangetroffen.


in 1872 hadden waren er toch geen laptops, radio's en bakens??

22-04-2007 12:44:51
mr-mouse
Erelid


WMRindex: 1.265
OTindex: 81
S
Ik denk dat ze uit angst overboord gesprongen zijn nadat ze de vliegende hollander waren tegengekomen.

22-04-2007 12:51:01
d-day
Lid

WMRindex: 58
OTindex: 2
S
puure onzin,

't zal wel om drugs gaan.
of een media grap of iets.

Voor de Australische kust dobbert een catamaran van 12 meter.

ik weet het niet hoor
maar een cata heeft 2 drijfers en een trampo (middestuk) en thats it
ik denk dat ze een triomaran bedoelen hoor! want ik vaar zelf ook afentoe met me vaders werk en die dingen hebben geen motoren net een zeilbootje zonder cabine en dat heeft een triomaran wel en die dingen gaan met een beetje wind snel genoeg !

22-04-2007 12:52:18
Klik

Wat meer info, uitleg etc.

Edit Kpuc: Foutje in de reactie, klik hier voor de F.A.Q.

22-04-2007 12:53:02
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
freaky

22-04-2007 12:53:12
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
D-Day, katamarans kunnen heel groot zijn. Heb zelf op de grootste gevaren in Australie :D

In de wateren rond Australie heb je ook nog veel piraterij enzo, dus het kan ook een beroving etc zijn geweest...

Edit: En ze hebben wel degelijk motoren :P

22-04-2007 12:53:41

22-04-2007 12:54:47
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S

22-04-2007 12:56:03
D-day, da's een beetje lul-koek wat je nu zegt. Catamarans kunnen groot zijn hoor. Denk aan piraten, zie dat gescheurde zeil maar 's.
En catamarans hebben soms wel degelijk een cabine en motor, maar die zijn dan voor op zee.

22-04-2007 12:57:09
B!$M@RCK
Lid

WMRindex: 49
OTindex: 3
Wnplts: Nederland
de marie celeste werd ook niet ongeschonden teruggevonden. het was half gezonken en er wordt algemeen aangenomen dat een zware storm de mensen van boord heeft geslagen. en het was een schip met een coating van kurk zodat het onmogelijk helemaal kon zinken.

maar dit verhaal in deze moderne tijd met satelietnavigatie wordt het wel erg creepy

22-04-2007 13:02:55
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
The Kraken heeft toegeslagen!
cat·a·ma·ran (kăt'ə-mə-răn'):
1. A boat with two parallel hulls or floats, especially a light sailboat with a mast mounted on a transverse frame joining the hulls.

22-04-2007 13:04:47
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Misschien gaan zwemmen en toen opgegeten door haaien?
Blijft de vraag, waar zijn die reddingsboten gebleven?

22-04-2007 13:06:43
Christy86
Junior lid

WMRindex: 9
OTindex: 0
Wnplts: Groenekan
Quote macfreak:
eerst maar eens uitzoeken van wie die laptop is.... en dan kijken op welke naam die boot geregistreerd staat en dan moet je ongeveer er wel uit kunnen komen wie er aan boord waren... fototoestellen werken ook altijd goed... altijd bewijs dat iemand aan boord geweest is
Whaha,jij heb tuhveel CSI enzo gekeken :D

Maar ze kunnen tegenwoordig veel meer met apperatuur enzo, dus ze komen vast wel weer boven water.....

22-04-2007 13:08:48
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
verlaten boot...
wat gaan ze ermee doen?

22-04-2007 13:12:04
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Wazig verhaal de kraken natuurlijk(uit Pir of the car)

22-04-2007 13:15:53
Sjeffff
Senior lid

WMRindex: 383
OTindex: 73
Wnplts: Spijkeniss
S
Alles staat aan, alleen bemanning+reddingsboten ontbreken.
Waarschijnlijk zullen ze gewoon met die boten een stukje zijn varen. Alleen door de stroming weg gesleurd. En dan is het meteen een spookschip :S. Wat een bullsh!t

22-04-2007 13:16:24
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Verlaten schepen worden nou eenmaal zo genoemd 8)

22-04-2007 13:31:53
tibbe_zwenkwiel
Lid

WMRindex: 68
OTindex: 0
Wnplts: steeg acht
Quote Crash:
Praterij? Wel raar dat alleen de bemanning weg is :S


ja ik dacht ook aan piraten alleen wel vreemd da ze dan die laptop laten staan. mischien vragen ze straks losgeld ik bedoel als je een catamaran van 12 meter hebt heb je vast wel veel geld!

22-04-2007 13:49:19
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ze zijn allemaal achter die mooie zeemeermin aangedoken natuurlijk.

22-04-2007 14:00:33
Kaine
Junior lid

WMRindex: 24
OTindex: 0
Wnplts: Somewhere.
Spongebob heeft de reddingsboten eerst opgeblazen en nam daarna de bemanning met zich mee.

22-04-2007 14:05:20
NGFProductions
Senior lid

WMRindex: 335
OTindex: 1
Wnplts: Amsterdam
Quote de Mexicaan:
Ze zijn allemaal achter die mooie zeemeermin aangedoken natuurlijk.


wat wil je anders, het zijn mannen he:P ik zou dhet ook doen

wie bied over 5 jaar voor 200.000 euro op een spookschip? als dat amerikaanse casino dit ziet:P

22-04-2007 14:20:33
hAnnAh
Erelid


WMRindex: 1.543
OTindex: 23
S
BOEH!!! hier zit er een wrm heet het een spookschip8-)

22-04-2007 14:32:32
Quote hAnnAh:
BOEH!!! hier zit er een wrm heet het een spookschip8-)


hAnnAh doe niet zo (waar maar)raar:p

22-04-2007 14:42:40
Lennard
Erelid

WMRindex: 1.747
OTindex: 61
Ze zijn vast ontvoerd. Door buitenaardse wezens natuurlijk...

Hoe je er ook tegen aan kijkt, dit soort dingen blijft raar. Marie Celeste mag dan door een storm overvallen zijn, gezonken was ze niet, en toch waren alle mensen aan boord (14 geloof ik, inclusief een vrouw en kind) spoorloos.

Of een ander geval: een vuurtoren op een noordatlantisch eiland (geloof ik) met drie wachters. Om de zoveel tijd kwam een bevoorradingsschip... en ja hoor, één keer was er niemand. Spoorloos verdwenen. Wat is er dan gebeurd? Zijn ze hand in hand van de rotsen gesprongen?

En je komt er nooit achter.

22-04-2007 15:00:34
KotkaMroku
Erelid


WMRindex: 1.494
OTindex: 54
Hm, langs de Bermuda driehok geweest? Blame it on the aliens...

22-04-2007 15:33:05
Gleadar
Erelid


WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
Piece by Piece

One by One

they all meet hell (6)

22-04-2007 17:00:42
Quote theodouma:
Quote:
de radio en laptop stonden aan en het eten stond op tafel. Australische reddingswerkers vonden 3 reddingsvesten, reddingsapparatuur en een baken aan boord van het spookschip.
In 1872 werd voor de kust van Portugal het spookschip Maria Celeste in net zo'n situatie aangetroffen.


in 1872 hadden waren er toch geen laptops, radio's en bakens??


dr staat ook: in net ZO'N situatie maw: geen laptops of andere technische rommel, maar het zag er wel uit alsof er mensen gewoon bezig waren, en dat er niks op duidde dat er iets verschrikkelijks gebeurd is ;)

wel maf natuurlijk (6)

22-04-2007 18:09:56
Bekkiejjj
Senior lid

WMRindex: 239
OTindex: 0
Wnplts: Woudenberg
de damp kwam nog van de koffie....

22-04-2007 19:00:00
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote Giovanni:
De legende van de Flying Dutchman.

Daar dacht ik ook meteen aan :P

22-04-2007 19:23:05
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
of het is eenhele grote stunt...

22-04-2007 19:46:50
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Redirect:
of het is eenhele grote stunt...
die ze wel op WMR gebracht heeft he?8)

22-04-2007 20:49:32
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
En dit is nog niet eens bij de Bermuda Triangle, daar kan je zoiets verwachten.

22-04-2007 21:44:50
mla
Oudgediende


WMRindex: 8.856
OTindex: 16
S
Ik denk dat de aanblik van de gemiddelde Australiër die op het strand ligt te zonnen de bemanning teveel werd.
Liever terugzwemmen dan inburgeren in Australië zullen ze wel hebben gedacht.....

23-04-2007 02:34:32
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
er zijn natuurlijk meer opties dan piraten... sam fisher kan toegeslagen hebben... er kan een groter golfje geweest zijn dat "sphwloosh" deed... en ze kunnen ook omgeslagen/-varen zijn, en dat het schip nu weer opduikt, ze zijn meestal niet zo zwaar...

over de grote van Catamarans valt veel te zeggen... ik meen me te herinneren dat de Amerikaanse marine een vliegdekschip heeft dat eigenlijk een catamaran is... en dat Maleisiërs zich er een paar duizend jaar geleden op verplaatsten... een foto van het betreffende schip zou dan ook handig zijn...

23-04-2007 17:29:25
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Quote mla:
Ik denk dat de aanblik van de gemiddelde Australiër die op het strand ligt te zonnen de bemanning teveel werd.
Liever terugzwemmen dan inburgeren in Australië zullen ze wel hebben gedacht.....

Nou, op die stranden ligt het vaak vol met surfers...helemaal niet erg,die aanblik 8)

08-07-2007 13:38:48
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.824
OTindex: 39.090
die zijn gesnatcht door buitenaardse wezens

02-03-2010 12:51:58
Geno
Senior lid


WMRindex: 777
OTindex: 17
S


Ziet er wel bruut uit zeg! :O

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven