Britse bellers worden razend als ze ontdekken dat het bedrijf waarnaar ze telefoneren haar klantenservice heeft verhuisd naar India. Maar hun frustraties zijn niets vergeleken bij die van hen die aan de andere kant van de lijn al die scheldpartijen en beledigingen moeten incasseren. Onderzoek heeft uitgewezen dat de op Engeland gerichte callcentra in India een hele hoge vlucht heeft genomen en dat op dit moment circa 1,6 miljoen mensen, meestal twintigers, er hun brood verdienen. Ook heeft het onderzoek naar voren gebracht dat deze werknemers geteisterd worden door allerlei kwalen vanwege de onbeschofte houding van hun klanten. Een groot aantal medewerkers van deze Indiase servicecentra lijden door het asociale gedrag van de Britse bellers; namelijk aan slapeloosheid, ze krijgen zweren en in enkele gevallen zelfs hartaanvallen. De Indiase regering is zo bezorgd over deze problemen dat zij voor deze werknemers een speciaal gezondheidsplan wil opzetten. Veel van de medewerkers van de callcentra zijn studenten of universitair opgeleide jonge mensen die vaak niets begrijpen van de bijzonder asociale scheldwoorden die de Britten aan de andere kant van de lijn bezigen! De 24-jarige Nidhi Aggarwal die een universitaire opleiding in de Engelse taal heeft genoten, verklaarde dat zij voordat zij bij het Bangalore callcentrum van een Britse firma werkte nog nooit van die grove taal, inclusief het scheldwoord ‘Paki’, had gehoord. Ze wil met het werk ophouden, moe van het elke dag een beller goede morgen wensen en dan te horen te krijgen: "Ben ik in India terechtgekomen? Geef mij snel iemand die Engels spreekt, stomme f****** koe!"