hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
08-07-2006 12:34:10
artep
Senior lid

WMRindex: 342
OTindex: 0
Wnplts: barneveld
asjeblieft man, voor je verjaardag 2 kinderen8)

08-07-2006 12:35:50
fmmtj30
Junior lid

WMRindex: 13
OTindex: 0
Wnplts: Sassenheim
tja ongelooflijk he, maar je ziet het, je hoort meer van die verhalen, maar je er wat bij voorstellen n ee dat kan ik niet

08-07-2006 12:36:12
Ernst
Lid

WMRindex: 66
OTindex: 8
Wnplts: Dordrecht
hè; als je zwanger bent wordt je toch ook niet meer ongesteld enzo... dat valt toch op ?
of is dat niet meer zo als het achter je ribbenkas gebeurt ?:lol:

08-07-2006 12:37:31
fmmtj30
Junior lid

WMRindex: 13
OTindex: 0
Wnplts: Sassenheim
Quote Ernst:
hè; als je zwanger bent wordt je toch ook niet meer ongesteld enzo... dat valt toch op ?
of is dat niet meer zo als het achter je ribbenkas gebeurt ?:lol:


ja dat zal het zijn :?

08-07-2006 12:43:57
_mwb_
Senior lid

WMRindex: 207
OTindex: 2
da's gewoon een evolutionaire fout. hopelijk krijgen die kinderen er geen last van, dat ze het erven :(

08-07-2006 13:15:51
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
dat kan gebeure dat je er niks van merkt en dat zal echt niet erfelijk zijn

08-07-2006 13:30:01
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
gezellig :D

08-07-2006 13:30:44
louwke
Lid

WMRindex: 72
OTindex: 1
Wnplts: haren
S
dan moet je wel in een keer 2 kinderkamers maken

08-07-2006 13:32:51
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
@louwke: Als ze elkaar niet bijten, mogen ze best in dezelfde kamer hoor. ;) De meeste tweelingen voelen zich ook het lekkerst als ze bij elkaar zijn.

08-07-2006 13:47:35
roadrunner
Senior lid

WMRindex: 242
OTindex: 2
Wnplts: L town
S
lkkr 2 kinderen zonder te weten dat je zwanger bent zou het niet willen ik zou het graag weten als er zo iets gebeurt
:D:P

08-07-2006 14:26:54
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
dat een vrouwen lichaam een gecompliceerd gebeuren is wist ik al,maar hier kijk ik van op8O
je hoort wel eens meer dat een vrouw niet wist dat ze zwanger was van 1 kind, maar van een 2ling is echt wel aardig gek!

08-07-2006 14:40:26
roadrunner
Senior lid

WMRindex: 242
OTindex: 2
Wnplts: L town
S
als je zwanger bent kom je toch ook in gewicht aan, ga je toch zoeken naar de oorzaak daarvan. Dit kan er bij mij niet in.

08-07-2006 15:57:26
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
dat zullen ook niet al te grote kinderen zijn, anders merk je het wel

08-07-2006 16:11:38
Rookus
Senior lid

WMRindex: 445
OTindex: 35
Wnplts: Amsterdam
S
Quote _mwb_:
da's gewoon een evolutionaire fout. hopelijk krijgen die kinderen er geen last van, dat ze het erven :(
wahhahahah evolutie :) laat me niet lachen

08-07-2006 18:43:12
Ralph
Erelid


WMRindex: 1.331
OTindex: 24
Heel merkwaardig.
Er veranderen toch ook veel meer dingen in je lichaam als je zwanger bent en zeker op het einde van de zwangerschap.
Je hoort wel vaker van dergelijke berichten, maar ik vind ze altijd erg ongeloofwaardig.
Wellicht dat het lichaam die veranderingen alleen doorloopt wanneer je echt bewust van de zwangerschap bent of zoiets...

08-07-2006 19:33:08
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
is dat mens wel helemaal goed bij haar hoofd?? dat merk je toch (lijkt mij)8O

08-07-2006 23:31:00
Davidoff
Lid

WMRindex: 67
OTindex: 1
Quote Sjaak:
...De meeste tweelingen voelen zich ... het lekkerst als ze bij elkaar zijn.
Ik kan me voorstellen dat dit bewezen is voor eeneiigen... maar is dit ook het geval voor tweeeiigen?

10-07-2006 10:28:58
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
Quote:
Carly besefte niet dat ze zwanger was omdat haar baby’s achter haar ribbenkas
8O Dan komen toch je longen en hart in de verdrukking? Zeker bij een tweeling!
Waar heeft zij haar baarmoeder zitten?

14-07-2006 12:16:55
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Komt wel vaker voor dat iemand niet weet dat ze zwanger is...

15-07-2006 12:30:35
Vla04
Lid

WMRindex: 32
OTindex: 72
Quote Ernst:
hè; als je zwanger bent wordt je toch ook niet meer ongesteld enzo... dat valt toch op ?


Er zijn gevallen waarbij je gewoon bloed verliest tijdens de zwangerschap..Maar dat is dan maar heel miniem enzo..

Er zijn heus wel mensen die niet weten dat ze zwanger zijn, maar achter je ribbenkast?! kom op zeg, dan komen heel je hart en longen in de verdrukking8O en je baarmoeder zit, voor zover ik weet, netjes in je onderbuik =)

03-08-2006 00:39:43
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 293
OTindex: 954
Die vrouw was zeker zo dik (honderden kilo's) dat ze een tweeling extra niet opmerkte...

24-04-2007 01:21:06
Brabo
Actief lid

WMRindex: 79
OTindex: 0
Wnplts: tilburg
ik heb tijdens mijn zwangerschap ook wekelijks licht bloedverlies gehad. gelukkig wist ik trouwens wel dat ik zwanger was...;)
maar ze kan ook aan de prikpil zijn geweest, waardoor het maandelijkse bloedverlies gedeeltelijk of helemaal kan stoppen...

07-02-2008 05:20:49
theworldismine
Senior lid

WMRindex: 150
OTindex: 0
geen enkel symptoom? ongesteldheid dat uitblijft? gewicht dat toeneemt? misselijk misschien? meer honger? eerder vermoeid? niet zulke boeiende symptomen zou je zeggen, maar als je ze allemaal krijgt in een korte periode denk ik toch dat je naar de huisarts gaat en dat je er zo achter komt zwanger te zijn

06-03-2008 15:06:07
Animal-friend
Junior lid

WMRindex: 21
OTindex: 0
Wnplts: Apeldoorn
Achter de ribbenkast ? dat is iets nieuws, maar word je dan niet dik ? want gewoonlijk word je dan hartstikken dik

17-12-2009 16:52:58
guppekop
Junior lid

WMRindex: 1
OTindex: 0
Quote theworldismine:
geen enkel symptoom? ongesteldheid dat uitblijft? gewicht dat toeneemt? misselijk misschien? meer honger? eerder vermoeid? niet zulke boeiende symptomen zou je zeggen, maar als je ze allemaal krijgt in een korte periode denk ik toch dat je naar de huisarts gaat en dat je er zo achter komt zwanger te zijn


nouja.. dit hoeft dus niet zo te zijn... :) meisje uit mijn klas was ook zwanger zonder het te weten, ook haar ongesteldheid ging gewoon door, dat is echt mogelijk :):ja

21-02-2010 18:54:34
Asssla
Senior lid

WMRindex: 657
OTindex: 0
Wnplts: Anoniem
Quote guppekop:
Quote theworldismine:
geen enkel symptoom? ongesteldheid dat uitblijft? gewicht dat toeneemt? misselijk misschien? meer honger? eerder vermoeid? niet zulke boeiende symptomen zou je zeggen, maar als je ze allemaal krijgt in een korte periode denk ik toch dat je naar de huisarts gaat en dat je er zo achter komt zwanger te zijn


nouja.. dit hoeft dus niet zo te zijn... :) meisje uit mijn klas was ook zwanger zonder het te weten, ook haar ongesteldheid ging gewoon door, dat is echt mogelijk :):ja


Het is geen echte menstruatie dan hoor! ;)
Bij een menstruatie wordt namelijk het baarmoederslijmvlies 'afgestoten' en als dat zou gebeuren tijdens een zwangerschap.. :nee
Dat zijn dus gewoon bloedingen, niks ongesteldheid.

19-01-2011 16:22:06
Brabo
Actief lid

WMRindex: 79
OTindex: 0
Wnplts: tilburg
@Animal-friend:

Die zal een flinke bochel hebben gehad op dr rug lijkt me :)

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven