Je schrikt eerst toch, maar als je redelijk nadenkt dan moet je wel weten dat er hier een vergissing is gemaakt en je meteen er in moet duiken. Je weet zelf echt wel of een bedrag onmogelijk te hoog is, dus móet er een fout zijn gemaakt! Dit is nog erger als het gebeurt bij een blauwe brief van de belasting. Mijn maag trekt al samen als ik die enveloppe al zie....
ik ben blij dat die vrouw nog in orde is, wel goed van die maatschappij om dr rekeningen op te heffen, maar dit had in eerst instantie niet voor hoeven komen!
Hehe, ooit wel eens de rekening gezien van een skynet-klant met een time abo. (2 uur internet in de maand inbegrepen, meer verbruik is extra betalen) met een verkeerd geconfigureerde en dus permanente connectie?
reken grofweg op 700 uur per maand met een facturatie periode van 2 maanden.
Daar kan je ook meteen een ambulance bij leveren hoor.
Miss hele domme vraag van mij, maar wat is wel normaal voor een energierekening?
Jammer genoeg moet er altijd eerst iets gebeuren voordat er actie ondernomen word. Ik hoop voor die bewoners dat ze het teveel betaalde geld dan nog wel terug hebben gehad.
Het lijkt me logisch dat de maatschappij niet alleen die rekening verscheurt, maar ook de onkosten die de vrouw heeft gehad ivm ziekenhuisopname (bijv. niet kunnen werken) ergoedt.
Ga uit van zo'n 40 a 80 euro per maand, afhanklijk van wat voor elektrische apparaten je in gebruik hebt + met hoeveel mensen je woont. Denk dat een willekeurig gezin al snel rond de 100 zit.
Dat energie bedrijf zegt dat wel omdat ze nu in de picture staan.Maar ik denk zomaar dat ze de volgende rekening al weer met een smile op hun gezicht aan het uittypen zijn.
Vergeet niet, we zijn allemaal mensen met fouten. Het kon zijn dat de persoon welke de rekening had gemaakt en opgestuurd dit systeem nog niet helemaal doorhad van 1 huis meerdere facturen dat hij/zij per ongeluk de verkeerde informatie had ingetoets in het systeem. Dit zijn allemaal logische fouten die kunnen voorkomen, vooral als er afwijkende zaken zijn zoals in dit geval meerdere personen in 1 huis met meerdere facturen. Dat zij wegens deze fout die bejaarde dame zo hebben laten schrikken en daarna ook nog eens de rekening hebben gecanceled vind ik toch wel erg vriendelijk van zo'n bedrijf. Dit hadden ze wettelijk namelijk niet hoeven te doen want zij konden het niet weten dat deze dame er zodanig van schrok en ook nog eens last had van hoge bloeddruk waardoor ze in het ziekenhuis kwam. Jammer dat elke fout zo groot moet worden gemaakt dat men gaat zeggen dat dit nooit had mogen gebeuren. Elke fout die wij maken mogen eigenlijk niet gebeuren, maar ze gebeuren wel. Heb jij nooit fouten gemaakt?