Quote
rapirapi:
Mooi gebaar van Pixar...maar zit ook 'n keerzijde aan de medaille, je kunt je ook afvragen in hoeverre dit Pixar goed uitkomt?
Klein kind, ziek, tekenfilms, belangenloos vliegen, exclusiviteit...allemaal mooie ingredienten voor een goeie Branding.
Welcome in the world of Marketing and Branding wat wil je zeggen, pixar had niet naar het meisje moeten gaan? had UP niet moeten laten zien? had niet haar laatste wens moeten vervullen...
oke, ik vind het dubieus dat er een foto gallerie van is. oke ik vind het dubieus dat er een video is van kerk gedoe maar volgens het verhaal heeft pixar geweigerd informatie te verstrekken en je ziet geen beelden van een meisje in een bed die kijkt naar een film wel?
iedereen had die foto gallerij in elkaar kunnen draaien zolang ze foto's van dat meisje hadden, is het niet ocregister.com's schuld? krijgt pixar niet de rekening gepresenteerd voor een al te actieve nieuws site...
misschien heeft pixar dit wel vaker gedaan en is het in die andere gevallen nooit naar buiten gekomen omdat het nieuws het niet op het spoor kwam....
conclusie: je kunt er geen pijl op trekken of pixar dit heeft laten uitlekken voor branding/marketing, wat je wel weet is dat een ziek meisje van 10 een film heeft gezien die ze voor haar dood wou zien...
tot de dag waarop je met een bron komt dat pixar dit moedwillig heeft laten uitlekken en de prive sfeer van het meisje/familie heeft aangetast moet je niet kwaad spreken
zeker omdat in vervolg dan gewoon niks op uit wordt gedaan omdat het slechter voor het imago is om het wel te doen als om het te laten... omgekeerde wereld.
---
triest verhaal, geweldig dat deze bescheiden wens voor haar dood kon worden vervult
dat iedereen dat geluk mag genieten