De aan een rolstoel gekluisterde 87-jarige Sylvette Landrein wachtte een eenzame aankomst op Schiphol. De hoogbejaarde vrouw werd met assistentie in Nantes op een vlucht van Air France-KLM gezet. Na landing op Schiphol werd zij door het luchtvaartpersoneel vergeten. Bij aankomst op Schiphol verliet iedereen het vliegtuig en bleef de hoogbejaarde vrouw alleen achter. Zij kan nauwelijks nog lopen en spreekt geen woord Nederlands. Hierdoor raakte zij steeds meer in paniek. Volgens schoondochter Sonja Landrein stak een paar keer iemand zijn hoofd om de hoek maar niemand bood daadwerkelijk hulp. Zij wachtte in de aankomsthal en maakte zich steeds meer zorgen. Volgens de infobalie van Schiphol hoefde zij zich geen zorgen te maken en de KLM-balie gaf aan dat zij geduld moest hebben. Na twee uur en een kwartier herenigden schoonmoeder en schoondochter zich. De familie wil precies weten wat er mis is gegaan. Zelfs de koffer met de medicijnen was een dag zoek. Dit is niet de manier waarop je met kwetsbare passagiers omgaat. Een dubbele klacht bij Air-France-KLM in Nantes en Amsterdam resulteerde in een Franstalige e-mail met excuus. KLM betreurt het voorval en wil contact met mevrouw Landrein op nemen.