hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
24-08-2006 12:41:00
Vivi
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 1.523
Wnplts: Meerle, Be
Ach gossie, dat is eigenlijk heel zielig vind ik.. :cry:

24-08-2006 12:43:17
Otto
Senior lid

WMRindex: 679
OTindex: 29
Wnplts: Groningen
ja bestwel... maar er is altijd nog iets als een daklozenopvang, dus ze kiezen er (meestal) toch zelf wel voor, ookal kan ik het me ook wel wat voorstellen, die opvangen lijken me ook niet super..

24-08-2006 12:47:02
Vivi
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 1.523
Wnplts: Meerle, Be
Ze kiezen er niet altijd voor, want de opvang zit soms vol, ze moeten er vroeg bij zijn. En ze moeten er bij veel opvangen wel nog een beetje voor betalen, wat sommigen niet bij elkaar gebedeld krijgen op een dag...of ze geven het liever uit aan drugs en drank :(

24-08-2006 13:02:15
andre
Senior lid

WMRindex: 188
OTindex: 51
Wnplts: hengelo
S
koop je toch een ikea bed van 29 euro :D

24-08-2006 13:03:17
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Ik hoop dat de agenten ter plekke hulp hebben aangeboden ofzo..

24-08-2006 13:04:26
Stoeptegel
Senior lid

WMRindex: 280
OTindex: 60
Wnplts: De stoep
Quote andre:
koop je toch een ikea bed van 29 euro :D


en bind je de deken aan het bed vast (alleen aan het voeteneind).

PS: w00t, mijn eerste artikel :P

24-08-2006 13:04:44
Morpheus30
Erelid

WMRindex: 389
OTindex: 1.549
Wnplts: Dordrecht
Doe me een beetje denken aan het bericht van die nepspin een paar dagen geleden :lol:

24-08-2006 13:13:50
supernoek
Senior lid

WMRindex: 826
OTindex: 164
Wnplts: wildervank
ja inderdaad

24-08-2006 13:20:36
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
eigenlijk klopt het niet, de titel, levend lijk, want als iets leeft is het geen lijk meer 8)

24-08-2006 13:24:06
Styvon
Erelid


WMRindex: 764
OTindex: 2.444
@mij,daar zit wat in

24-08-2006 13:26:55
Vivi
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 1.523
Wnplts: Meerle, Be
Nog nooit van zombies gehoord?!!

The living dead!! ;)

24-08-2006 13:33:03
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
@mij: hij leek juist dood en dan staat er dat hij levend lijk? Er klopt werkelijk geen mallemoer van. 8)

24-08-2006 13:34:51
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Wel een slimme gast.. 8) Respect.

24-08-2006 13:35:36
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
idd gewoon een waardeloze kop 8) had het beter zoiets kunnen zijn als: zwerver lijkt lijk, of zoiets ;)

24-08-2006 13:46:12
FrauPfeffertopf
finalist MPPV 06

WMRindex: 404
OTindex: 6
Wnplts: Den Haag
T
Hoe inventief!
Ik heb echt respect voor deze mensen!

24-08-2006 14:03:28
richardje
Actief lid

WMRindex: 119
OTindex: 0
Wnplts: HOLLAND
Ach ja ik vind het a-en-toe wel hun eigne schuld: de meeste die geld bij elkaar bedelen geven het net zo snel weer uit aan drugs end rank:r

24-08-2006 14:04:52
Joppiety
Senior lid

WMRindex: 143
OTindex: 0
levende lijkt lijk
of
gebleken levende lijkt lijk
of
ga ik nu te ver ;)

24-08-2006 14:06:32
Styvon
Erelid


WMRindex: 764
OTindex: 2.444
Quote richardje:
Ach ja ik vind het a-en-toe wel hun eigne schuld: de meeste die geld bij elkaar bedelen geven het net zo snel weer uit aan drugs end rank:r

Maar hoe zijn ze aan de drank en drugs geraakt, kan je je af vragen. OK je bent er altijd zelf bij, maar in sommige situaties moet je heel stevig in je schoenen staan om er vanaf te blijven.

24-08-2006 14:07:18
Stoeptegel
Senior lid

WMRindex: 280
OTindex: 60
Wnplts: De stoep
@Joppiety, levend lijk gevonden... 8)

24-08-2006 14:13:37
Confessor
Senior lid

WMRindex: 127
OTindex: 1
Wnplts: Veenendaal
S
Wat had die vent gegeten????
Mijn winden hebben er nog nooit voor gezorgd dat de deken wegwaaide...

24-08-2006 14:19:22
Kimmeley
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 35
Wnplts: Rotterdam
Ff één vraagje xD

Hoe kan het nou weer een LEVEND LIJK zijn? xD
Maarja, zouden ze wel weer gedacht hebben 8O

24-08-2006 14:20:28
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
Quote Kimmeley:
Ff één vraagje xD

Hoe kan het nou weer een LEVEND LIJK zijn? xD
Maarja, zouden ze wel weer gedacht hebben 8O
dat vroegen we ons ookal af in de reacties hiervoor ;)

24-08-2006 14:51:40
Thomazio
Junior lid

WMRindex: 10
OTindex: 0
Wnplts: dronten
S
@mij, lijk blijkt zwerver

of lijk blijkt levend

24-08-2006 14:54:06
Joppiety
Senior lid

WMRindex: 143
OTindex: 0
op lijk gelijkende levende blijkt zwerver

24-08-2006 14:55:27
Joppiety
Senior lid

WMRindex: 143
OTindex: 0
op lijk lijkende levende blijkt later luie lummel
als in
Lotje leerde Leentje lopen langs de lange Lindenlaan

24-08-2006 15:06:21
kazz1980
Erelid

WMRindex: 1.704
OTindex: 1.181
Wnplts: Nee
hm... toch knap... jezelf aan handen en voeten vastbinden ;)

24-08-2006 15:14:49
Stoeptegel
Senior lid

WMRindex: 280
OTindex: 60
Wnplts: De stoep
Quote kazz1980:
hm... toch knap... jezelf aan handen en voeten vastbinden ;)


een failliet gegaande houdini :?

24-08-2006 15:27:39
Ronald Lubach
Senior lid

WMRindex: 129
OTindex: 98
Wnplts: Almelo
Dat gevoel van een levend lijk had ik in mijn vorige huwelijk.:lol:

24-08-2006 15:48:00
andre
Senior lid

WMRindex: 188
OTindex: 51
Wnplts: hengelo
S
Quote Stoeptegel:
Quote andre:
koop je toch een ikea bed van 29 euro :D

en bind je de deken aan het bed vast (alleen aan het voeteneind).
PS: w00t, mijn eerste artikel :P

goed idee :lol::lol::lol:
als iedereen nou een beetje bijlegt heeft ie zo een hastens :P
Edit Sjaak: Lege regels verwijderd. Anderen willen ook nog ruimte om te reageren. ;)

24-08-2006 15:57:38
Stoeptegel
Senior lid

WMRindex: 280
OTindex: 60
Wnplts: De stoep
en dan met een boxspring matras...

24-08-2006 16:33:22
kazz1980
Erelid

WMRindex: 1.704
OTindex: 1.181
Wnplts: Nee
Quote andre:

goed idee :lol::lol::lol:
als iedereen nou een beetje bijlegt heeft ie zo een hastens :P

dat wordt dan wel duur voor iedereen :|
die dingen zijn gewoon absurd duur! 8O

24-08-2006 17:20:44
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
arme prul :(

24-08-2006 18:02:24
eM!nence
Senior lid

WMRindex: 822
OTindex: 112
Wnplts: Amsterdam
achetoggiegossiezielig...

24-08-2006 18:05:31
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
Quote "artikel":
Hij had de dekens aan zijn voeten vastgebonden omdat de wind anders te veel door de dekens zou tochten.

bedoelen ze soms dat ie een wind had gelaten en dat t zo lekker warm was dat ie m niet wou laten ontsnappen?8O

25-08-2006 10:28:46
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
@Strekkie: Toen ik het bericht las dacht ik hetzelfde. En helemaal onderaan las ik de reactie die ik wel had kunnen schrijven. #ok

18-09-2007 18:14:22
bassyo
Junior lid

WMRindex: 14
OTindex: 0
mensen we leven hier in nederland:nee

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven