Quote
deeese:
@wino: dat zullen mensen zoals jij en ik nooit begrijpen ben ik bang
maar het is eigenlijk met alles zo da vinci is het merk zeg maar
voor een paar schoenen waar niks op staat wordt ook veel mere betaald dan waar geen merkje op staat
je zal wel voor het merk betalen denk ik dan
het is heel simpel....
een merk maakt reclame, bouwt een imago op, een merk kan ervoor zorgen dat een bepaald gevoel wordt aangesproken omdat dat gevoel in de promotie wordt bespeeld... je betaald om dat merk te mogen dragen en om herkend te worden als een .... <imago wat je nastreeft> persoon...
bepaalde (sub)culteren adopteren bepaalde merken en wil je erbij horen zul je het merk moeten aanschaffen om (makkelijker) tot de groep te behoren... merken moeten promotie betalen om dus zijn ze duurder...
je krijgt meer, het kost meer
iedere (sub)cultuur heeft zijn eigen merken en ik wil wedden dat jij ook vatbaar bent voor bepaalde merken waar anderen misschien dan weer niks mee hebben