Een klant van de Australische vliegtuigmaatschappij Qantas heeft een klacht ingediend, omdat hij naar eigen zeggen 15 uur lang aan de lijn heeft moeten hangen om zijn vlucht te bevestigen. De Amerikaan Andrew Kahn belde woensdagavond om 19.22 uur naar Qantas en gaf het de volgende ochtend om 11.01 uur op. Zijn telefoontje duurde dus 15 uur, 40 minuten en 1 seconde. "Na een uur of twee, drie was ik op een punt waarop ik dacht: Oké, ik ga dit uitzitten", zegt hij tegen de Australische krant.
wat hier niet wordt vermeldt maar wat wel op nu.nl stond is dat Qantas een schadevergoeding wilde toekennen ook al konden ze niet achterhalen dat hij zolang had gebeld, deze beste man wilde er niets van weten....beetje vreemd Laatste edit 07-08-2012 14:46
@anjarey ja en nee, je moet toch kunnen verwachten dat een callcenter in 15 uur zijn probleem kan oplossen. Ik denk in ieder geval dat hij een aanklacht in kan dienen voor de telefoonkosten.
Quote: Een klant van de Australische vliegtuigmaatschappij Qantas heeft een klacht ingediend, omdat hij naar eigen zeggen 15 uur lang aan de lijn heeft moeten hangen