Vrouw dumpt vriend met hilarische afscheidsbrief
Vriendlief had de fout gemaakt zijn Facebook open te laten staan en dat was te verleidelijk voor zijn nu ex-vriendin. Wellicht was het maar goed ook dat ze een kijkje had genomen, want ze kwam er dus achter dat vriend haar achter haar rug aan het bedriegen was.
En dat was niet acceptabel, dus besloot ze het via een heel originele manier met hem uit te maken. Aangezien hij enorm van spelletjes houdt, besloot ze zijn spulletjes netjes in te pakken en op allerlei plekken te verstoppen. Vervolgens kreeg hij hints in de brief waar hij ze kon vinden.
"Hallo lieverd, Raad eens wie zijn Facebookpagina open liet staan en een boodschap kreeg van ‘Kelsi’? Ja jij! Maar maak je geen zorgen, ik heb niks kapotgemaakt. Sterker nog, ik ben zo aardig geweest om al je spullen in te pakken en deze in een spelletje te verwerken. Zeker nu ik weet dat je ‘op zoek bent naar dingen’, heb ik je spullen op de volgende plekken verstopt:
- Je kleren bevinden zich op de plaats waar we elkaar voor het eerst ontmoetten. - Je games liggen waar we elkaar voor het eerst zoenden.
- Je laptop ligt op de plek waar we onze eerste videogames kochten.
- Je televisie ligt op de plek waar we ‘tot het gaatje gingen’
- De rest, inclusief foto’s van de laatste 2 jaar van ons leven, liggen bij KELSI’s huis. Veel plezier, als je je spullen niet of kapot terugvindt, ligt dat niet aan mij, ik heb alles netjes achtergelaten, maar kan niet garanderen dat anderen ze niet eerst zullen vinden."
Vraag me af of hij zijn spullen heeft gevonden of niet… Autisme.
De brief Gerelateerde artikelen
Hilarisch, psychopatisch, het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Ik vraag me niet af of hij zijn spullen terug heeft, maar eerder hoeveel schadevergoeding/boete ze moet betalen vanwege diefstal/verduistering van zijn spullen...
Hmmm, hardcore gamen is iets heel anders dan een speurtocht. Verkeerd spelletje.
En hoe is zij bij die Kelsi in huis gekomen?
INBREEKSTER!!!!Laatste edit 05-06-2013 13:11
Ik vind dit erg rot.
Maak het gewoon uit in plaats van zijn spullen zo weg te doen.
Al dat drama voor niks.
@Gooper123: Er staat at kelsi's home
en om iets bij iemands huis achter te laten hoef je niet in te breken.
On-Topic.
Zoek en vind spelletjes is een bepaald type games waar sommige wemnsen nu eenmaal van houden
Tja, wie zijn billen brand moet om de blaren zitten.
Laatste edit 05-06-2013 13:20
Hallo schatje
hier een bericht van je eigen ratje
Je was facebook vergeten te sluiten lieveling
Hoe is dat nou zo'n online verhouding?
Ik heb je spullen her en der gedropt
en ben niet verantwoordelijk als iemand het kapot heeft geschopt
Dit alles is niet om jou te stangen
maar de sloten heb ik ook laten vervangen
Quote Alev:
Ik vind dit erg rot.
Maak het gewoon uit in plaats van zijn spullen zo weg te doen.
Al dat drama voor niks.
Hoezeer feministen ook willen dat we allemaal hetzelfde zijn, bewijzen dit soort akties elke keer het tegenovergestelde.
Zij weet al die specifieke plekken nog, terwijl hij waarschijnlijk vertwijfeld staat te denken waar die plekken in vredesnaam waren.
Kijk, je moet je vriendin niet belazeren, maar maak er dan niet meteen zo'n verschrikkelijke heisa van.
Een bedrogen vrouw kan veranderen in een furie. In dit geval eentje met humor.
Bekend is ook het geval van een vrouw die alle kleren van haar vreemdgaande man met de schaar bewerkte. En naar hem stuurde ter attentie van de nieuwe vriendin. Want die kan toch zo goed naaien? Nou, laat ze zich maar uitleven!
Woedende bedrogen vrouwen zijn vaak creatief in het bedenken van hun wraak.
Euh tja, humoristisch is het wel en ook heeft ze lekker de frustratie uit kunnen leven. Alleen zou ik zelf helemaal geen zin hebben om nog zoveel aandacht en energie te besteden aan iemand waar ik op dat moment definitief afscheid van zou nemen. Pffff, ook nog met alle troep van die loser rondslepen. Beter is om hem te smsen dat al zijn zooi in vuilniszakken voor de deur staat, dat de sloten vervangen zijn en de mazzel. Scheelt je een hoop inspanning en verloren tijd
.
@Lennox: Maar dat ze hem nog wil pesten snap ik ergens wel
Begraaf die vuilinszakken dan in de dichtstbijzijnde zandbak, minder werk dan ingepakte spullen verspreiden
Revenge is a dish best served cold.
@sleeper: gisteren stond op 9gag een foto waar iemand zijn dvd games verzameling liet zien die door nu zijn ex-vriendin allemaal kapot waren gebroken, deed me als gamer pijn om te zien
Laatste edit 05-06-2013 14:37
slim
en hopelijk heet hij nu een huis
alle energie die je in wraak steekt, kun je niet steken in je eigen volgende fase....
botte bijl: Nee, als iemand je zo schandelijk bedriegt, pas alleen een goede straf!
Als je relatie goed is dan hoef je niet vreemd te gaan.
Ik hoop dat deze mevrouw een beetje boezem heeft , want daar mag ze haar hand ook wel insteken.
Er staat nergens dat hij een vlag heeft, maar die zal wel zijn uitgegaan.
Daar komt hij nog eens makkelijk vanaf
Wat me namelijk opvalt in dit artikel is dat zij hem ook heel makkelijk aan de kant zet
Kijkt op facebook, geen traan, pakt spullen en dat is het.
Zal me niets verbazen als er gelijk al een ander bij haar is ingetrokken.
Laatste edit 05-06-2013 15:02
Botte bijl
het zou kunnen, maar ze heeft in ieder geval een verhaal te vertellen. En een volgende kandidaat is in ieder geval gewaarschuwd.
@stora: Als je vindt dat je in je huidige relatie te kort komt, moet je daar met je partner over praten in plaats van dan maar van andere walletjes te gaan eten!
Want wie zegt dat je partner al jouw gevoelens in de gaten heeft? Daarom moet je eerlijk zijn, anders is er geen basis meer!
Hetzelfde geldt ook als je onverwacht verliefd wordt op iemand anders. Wees dan ook gewoon eerlijk tegen je partner en kom tot een oplossing.
Hij sliep in het geniep met een ander, dus het is terecht dat zij hier op actie onderneemt!
En ze zal hier heus wel verdrietig om zijn, maar dat hoeft niet in de berichtgeving uitgemeten worden aangezien ze al vet wraak heeft genomen. Wraak is ook een uiting van emoties!
Laatste edit 05-06-2013 15:04
@bottebijl u naam is iri voor @…
@TMar, ik had mijn reactie nog iets uitgebreid later.
Ze speelt nu de bedrogen vrouw, maar ik lees nergens dat ze er mee zat.
2 jaar een relatie die je in 1 zucht afsluit.
Dat zit al heel lang niet goed tussen die 2.
Daarbij moet je beide werken aan je relatie.
Doe je dat niet dan drijf je iemand naar een ander toe.
Wees dan maar blij dat ze botte bijl is.
En geen vlijmscherpe
@stora: Dit soort berichten zijn vaak heel sumier. Werkelijke gevoelens zijn niet uiteengezet, dus dat weet je niet!
En zoals ik al zei: de een kan wel vinden dat de relatie niet goed is, maar dat hoeft de ander niet door te hebben. Ze leefden samen en wellicht hadden ze het voor haar gevoel best prima, toch? Die man is fout door dit niet te communiceren!
Hij ging vreemd, zij niet, zij vertrouwde hem volledig totdat het bedrog uitkwam. Hij is fout, zij niet!
Quote
@TMar:
@stora:...zij vertrouwde hem volledig totdat het bedrog uitkwam. Hij is fout, zij niet!
Hmmm.. ik denk toch dat er een duiveltje aan haar knaagde. Waarom zou ze anders zijn FB gelezen hebben? Het was duidelijk niet haar dingetje, anders zou hij zijn eigen graf niet gedolven hebben op FB
Dus vertrouwde ze hem? Nee, ik denk van niet
@TMar: Het is kort door de bocht om alleen de man aan te wijzen als de foute.
Misschien was het wel een kreng die elke dag zijn leven zuur maakte en zocht hij daarom liefde bij een ander.
Het lijkt mij niet dat een foute man zomaar twee jaar lang een relatie houdt.
@TMar, dat is een aanname, maar dat lees je nergens dat zij niet vreemd ging
Zoals ik het lees, kijkt ze op facbook, verder geen traantjes, geen gedoe.
En een logische vervolg stap is die brief maken.
Dus of hij wel of niet vreemd ging, zolang zou het toch niet meer geduurd hebben.
Als je 2 jaar samen woont en je kijkt op facebook en het komt rauw op je dak, dan reageer je niet zo nuchter van hup brief maken en de deur uit.
Vrouwen moeten namelijk altijd maar praten
Alev: SamuiAxe: De zaken die jullie noemen, zijn niet verifieerbaar, maar enkel jullie eigen fantasie! Pure speculatie!
Nu is eerlijk gezegd mijn input ook enigszins speculatie, maar het is wel duidelijk dat die man wat verzwegen heeft.
Bovendien kan zo'n berichtje echt toevallig op zijn scherm zijn verschenen toen zij er op keek. Mogelijk had hij zijn persoonlijke berichten open staan, en dan kun je dat gewoon meteen lezen. Hoef je niet eens actief naar te zoeken.
Een 'foute' man die goed kan bedriegen, kan wel zeker een jarenlange relatie onderhouden! Er zijn immers gasten die jarenlang mensen in huis hebben verborgen zonder dat de buitenwereld ervan wist.
Mijn opoe kon ook goed bluffen, tegen SS'ers dan, at gunpoint, voor een goede zaak!
Btw, vrouwen zijn zeer verschillend, nooit aannemen dat je altijd 'standaard' gedrag van vrouwen kan verwachten, dat ze allemaal in een hoekje gaan zitten grienen als ze bedrogen worden. We zijn niet allemaal 'meisje'-meisjes met teveel x-chromosomen en ook niet allemaal even 'cute'.
Laatste edit 05-06-2013 15:40
Mijn vrouw kijkt ook wel eens op mijn FB, gelukkig heb ik daar geen relaties.
Maar met die groeiende vriendenlijst op WMR hoop ik dat zij hier niet gaat kijken
@TMar, klopt, er zijn mannen die goed kunnen liegen.
Laatst gezien in Amerika dacht ik, een vertegenwoordiger, die uiteindelijk 2 gezinnen onderhield.
2 vrouwen, allebei met kinderen, met allebei getrouwd en niemand wist dat verder.
Quote
@pokerfacepeter:
Mijn vrouw kijkt ook wel eens op mijn FB, gelukkig heb ik daar geen relaties.
Maar met die groeiende vriendenlijst op WMR hoop ik dat zij hier niet gaat kijken
Als alleen de vriendenlijst groeit dan valt het nog mee
@Lennox schreef: Alleen zou ik zelf helemaal geen zin hebben om nog zoveel aandacht en energie te besteden aan iemand waar ik op dat moment definitief afscheid van zou nemen.
----------------
Mee eens en los daarvan: je kunt nog geen afscheid nemen omdat je (in ieder geval in gedachten) nog betrokken bent bij zijn speurtocht.
@stora: 2 maar, breek me de bek niet open
Quote
@TMar:
Alev: SamuiAxe: De zaken die jullie noemen, zijn niet verifieerbaar, maar enkel jullie eigen fantasie! Pure speculatie!
Nu is eerlijk gezegd mijn input ook enigszins speculatie, maar het is wel duidelijk dat die man wat verzwegen heeft.
Doe jezelf niet beter voor dan anderen, als wij puur speculeren, dan jij ook! Ook jouw veronderstellingen zijn slechts veronderstellingen
En fantasie? Zal me verder echt een rotzorg zijn hoe en wat, maar uit het artikel blijkt duidelijk dat ze op zijn computer heeft zitten neuzen! Dus hoezo speculatie?
Laatste edit 05-06-2013 15:50
@stora: Nou wat jij hier boven nu allemaal zegt gaat wel heel heel heel erg ver hoor. Je leest dat een vrouw er achter komt dat haar vriend haar belazert en dus moet het wel haar eigen schuld zijn en zal ze zelf ook wel vreemd gaan en zal er meteen wel iemand anders bij haar intrekken
!! Kom op, dat kan je toch niet menen zeg
.
Allereerst reageert deze vrouw helemaal niet nuchter, eerder erg emotioneel en boos want een persoon die graag en snel afscheid wil nemen doet dat zonder poespas en niet op zo een manier waar duidelijk grote woede uitspreekt. Ten tweede slaat het echt nergens op om te zeggen dat de relatie vanuit haar visie toch al slecht was want "anders zou hij niet vreemd gaan"". Wat is dat nou weer voor een uitspraak?! Er zijn talloze vrouwen die denken een prima relatie te hebben, die eindeloos veel voor hun man doen en enorm van hem houden en die ondertussen toch gigantisch verneukt worden door hun kerel. En dan is dus die kerel een lul, niet de vrouw die niksvermoedend thuis zat te wachten.
En niet om het een of ander, maar ik heb een prima relatie die al heel wat jaartjes duurt en hou heel veel van mijn vriend. Ik kan je echter verzekeren dat als hij vreemd ging ik zonder blikken of blozen voor eeuwig afscheid van hem zou nemen en zeker NOOIT MEER met hem waar dan ook over zou willen praten. Zulk verraad vind ik onvergeeflijk (zou ik zelf dus ook nooit doen). En als mij dat zou overkomen, nou dan hoop ik toch niet dat ik mensen tegenkom die achteraf zulke vreselijke dingen zeggen als dat jij hier boven doet
. Zoals ""dat het dan wel aan mij zou liggen want dat als hij bij mij niet te kort was gekomen hij niet vreemd was gegaan", of dat ik "duidelijk toch al van hem af wou of meer van dat soort trappen na
. Nee snap echt niet hoe je tot dit soort nare conclusies komt, niks voor jou eigenlijk.
Laatste edit 05-06-2013 15:52
@Lennox, ik denk dat als je relatie goed is je wel buiten honger krijgt maar altijd thuis komt eten
@TMar: Helemaal niks is zeker.
Er staat dat meneer een bericht kreeg van Kelsi. (In de brief.) Niet eens dat hij vreemd ging. En waarom zou je haar helemaal moeten geloven?
Als je zo'n idiote actie uithaalt... Dan ben je in mijn ogen niet veel beter. Gewoon uitmaken in plaats van aan zijn spullen te zitten.
Ikzelf denk dat zij de relatie al een tijd niet meer zag zitten. Zoiets bedenk je niet zomaar.
Als mijn vriend nu vreemd zou gaan, zou dat mij erg veel pijn doen. Dan ga ik nadenken of ik wel verder wil met hem, maar ik ga niet als een idioot aan zijn spullen zitten en hem aan een schandpaal hangen. Dat doe je niet met iemand waar je van houd.
Tja je kunt ook niet vreemd gaan, dan gebeurd je dit ook niet.
Ik vind de wraak erg goed. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat.
@Lennox: Ik denk dat stora
dit bericht nog in gedachte heeft.
@stora: Maar als ie heel goed is hoef je niet eens de deur uit om trek te krijgen
Laatste edit 05-06-2013 15:57
@ledi: Helemaal mee eens. Als je zo een ingewikkeld afscheid voorbereid dan rek je de zaak onnodig en vraagt ook om een nasleep. Want gegarandeerd dat ie nog aan je deur komt zeuren als ie iets niet kan vinden of er iets stuk is. En zelf zou ik er de voorkeur aan geven om alle contact meteen te beëindigen. wortel: Da's ook meteen een reden om geen spullen in de zandbak te begraven
.
@pokerfacepeter:
@stora: Nou ik denk dat jij je daar vreselijk in vergist. Er zijn mensen zat die vreemd gaan. Omdat ze één partner niet genoeg vinden, omdat het gras aan de overkant groener is, omdat ze lam waren, geen ruggengraat hebben en het toevallig in hun schoot viel. Maar de schuld ligt altijd bij de vreemdganger. Als je het thuis niet goed hebt moet je dat bespreken en weggaan, dan kan je daarna rondneuken zoveel je wil. Hoef je ook niet zulke achterbakse spelletjes te spelen.
Quote SamuiAxe:
Het was duidelijk niet haar dingetje,
En daar was ze nou net zo kwaad om. Vanwege dat vreemde ~dingetje~!
Quote
@Lennox:
..... kan je daarna rondneuken
....
Wij hebben een rechthoekige eettafel is dat een probleem
@Lennox: ik herinner me een vrouw die in een soortgelijk geval de ring die ze ooit van hem kreeg (en echt wel van waarde was) m.b.v. een ritueel in de gracht heeft gegooid.
Dus meteen kappen ipv nog een juwelier te bezoeken.
Dat zou mij weer wat te ver gaan, maar voor haar was het de beste oplossing.
@pokerfacepeter: Nee. Want als jij vreemdgaat is die eettafel waarschijnlijk toch niet lang meer van jou
.
@ledi: Nou kijk, daar ben ik dan weer te zuinig voor
. Zou die ring trouwens meteen bij de te dumpen troep van die ex gooien zodat ie daar ook nooit meer om hoefde te komen zeuren.
Laatste edit 05-06-2013 16:13
@ledi: Ik zou stiekem een goedkope nepring in de gracht gegooid hebben. Met een beetje handig goochelwerk zou de verwisseling niet te zien zijn.
Gevalletje: de bedrieger bedrogen, toch!
Laatste edit 05-06-2013 16:14
Quote
@Lennox:
@pokerfacepeter: Nee. Want als jij vreemdgaat is die eettafel waarschijnlijk toch niet lang meer van jou
.
Ik denk dat dat oude ding het enige is dat ik mee mag nemen
@Mamsie: Wat ben jij doortrapt zeg, weet papsie hier wel van?
Laatste edit 05-06-2013 16:16
Quote
@Mamsie:
@ledi: Ik zou stiekem een goedkope nepring in de gracht gegooid hebben.
Mamsie, hij was er niet bij; ze deed het zuiver voor zichzelf en vertelde me het pas later.
@Mamsie: Sluit dan wel je account goed af hé, anders ben jij straks diegene waar het artikel over gaat
Quote
SamuiAxe:
Doe jezelf niet beter voor dan anderen, als wij puur speculeren, dan jij ook! Ook jouw veronderstellingen zijn slechts veronderstellingen
En fantasie? Zal me verder echt een rotzorg zijn hoe en wat, maar uit het artikel blijkt duidelijk dat ze op zijn computer heeft zitten neuzen! Dus hoezo speculatie?
Laatste edit 05-06-2013 15:50 De inhoud van het berichtje van die Kelsi is ook niet bekend, maar kennelijk is dat voor die vrouw genoeg informatie geweest.
Wat zou jij doen als je op de FB van je partner toevallig kijkt en leest dat iemand iets schrijft als: "Ik mis je en ik heb zin in onze spannende date!"
1 + 1 = 2 hoor!
Het is onzin om die man te blijven verdedigen. Hij ging vreemd, heeft zijn vriendin bedrogen dus hij is sowieso fout!
En ik heb al meerdere keren gezegd: als je problemen hebt binnen je relatie, moet je daarover praten! Als je dingen voor elkaar gaat verbergen of elkaar gaat bedriegen en het komt een keer uit, doet dat alleen maar meer pijn!
Alev: Niet iedereen is zoals jij. Gelukkig niet! Mijn vriend moet zoiets ook absoluut niet flikken. Hij is gewaarschuwd
Quote
@ledi:
Mamsie, hij was er niet bij; ze deed het zuiver voor zichzelf en vertelde me het pas later.
Ooooo, ja zo kan het ook he. Nog gemakkelijker.
Laatste edit 05-06-2013 16:32
@TMar: Dus omdat die man niet mans genoeg was om eerlijk te zijn zijn alle represailles van zijn (ex-)partner toegestaan?
Lijkt mij een beetje kromme redenatie.In mijn ogen werkt het zo dat als jij bepaald gedrag verwacht van jou partner dit voortkomt uit het oogpunt hoe jij zelf in elkaar zit. Behoor je dan juist als blijkt dat je partner niet aan dit ideaal beeld voldoet de eer aan jezelf te houden en laten zien hoe het (in jou ogen) moet?
@pokerfacepeter: Oh nee, bedrog heeft consequenties!
Je moet echt niet denken dat je iemand zo kan bedriegen en ermee weg kan komen.
Vervelend heh, dat wij vrouwen niet alles meer zomaar slikken
.
Vrouwen zijn geen bezit en misbruik van vertrouwen wordt bestraft!
En naar mijn mening dient dit soort wraak ook een nobeler doel: de wereld laten zien dat deze liefdesbedrieger ongeschikt is om kinderen mee te krijgen want voor een gezin wil je immers een betrouwbare partner!
Laatste edit 05-06-2013 16:44
@TMar: Zo'n actie bedenk je niet meteen.
Je denkt niet meteen "Ik ga een brief online zetten en dump dat ene bepaalde spul daar en die andere weer daar."
Daar gaat tijd in zitten. En die spullen ben je ook niet in vijf minuten kwijt. Je hebt toch wel zo'n verhuiswagentje nodig om alles van een persoon te kunnen dumpen. Dat bestel je ook niet in drie tellen.
Daarom denk ik dat het niet plots kwam en dat de man niet geheel fout zat.
Alev: Zij kan toch ook even de schijn ophouden zolang, met haar ex vriend als voorbeeld.
En de spullen die worden beschreven in het bericht, kan ik ook in mijn stadsbak kwijt.
Vorig jaar op vakantie geweest met een 12-persoons tent, kookspullen, 2 koffers, een backpack, slaapzakken, TV en DVD-speler. Alles in m'n alto!
Laatste edit 05-06-2013 16:49
@TMar: Ik verdedig die gast helemaal niet, dat is iets dat jij er met de haren bijsleept
Verder: Onderzoek heeft aangetoond dat ruim 90% van de vrouwen die met een getrouwde man vreemdgaan, zelf in een relatie zitten en dus ook een partner bedriegen! Dus laat dat vergenoegde toontje maar beter achterwege, vrouwen zijn net zo goed geile vreemdgangers als mannen dat zijn!
Quote
SamuiAxe:
@TMar: Ik verdedig die gast helemaal niet, dat is iets dat jij er met de haren bijsleept
Verder: Onderzoek heeft aangetoond dat ruim 90% van de vrouwen die met een getrouwde man vreemdgaan, zelf in een relatie zitten en dus ook een partner bedriegen! Dus laat dat vergenoegde toontje maar beter achterwege, vrouwen zijn net zo goed geile vreemdgangers als mannen dat zijn!
Nou en? Dat zijn statistieken en of zij wel of niet vreemdgaat, weet je niet. Van die vent weet je het wel.
@TMar: Van die vent weet je het ook niet.
Het staat niet in haar brief. In de brief stond dat hij een bericht kreeg van Kelsi.
Daarop neemt men aan dat met dat bericht duidelijk werd dat meneer vreemd ging.
Maar wie zegt dat het ook echt zo is? Misschien verzint zij dit, dat weten wij niet.
Alev: Er staat:
"Wellicht was het maar goed ook dat ze een kijkje had genomen, want ze kwam er dus achter dat vriend haar achter haar rug aan het bedriegen was."
Dat betekent dat het zeer waarschijnlijk is dat ze meer heeft gezien dan dat ene berichtje en dat er daadwerkelijk sprake was van vreemdgaan!
Ik mag dan een autist zijn, maar af en toe kan ik toch wel iets tussen de regels door ontwaren.
Quote
@TMar:
Ik mag dan een autist zijn, maar af en toe kan ik toch wel iets tussen de regels door ontwaren.
Wat is dat voor een onzinnige opmerking? Was jij niet degene die een paar dagen geleden zowat helemaal uit je bol ging omdat je vond dat Autisten gestigmatiseerd werden? Nou, je doet het zelf anders ook niet slecht!
@TMar: Dat staat in het artikel, maar dat is dus een interprentatie van een persoon iemand anders dan deze vrouw, man of Kelsi.
In de brief zelf:
"Guess who left his Facebook open on the computer and got a message from Kelsi?"
Er staat verder niet in wat dat bericht was en hoe zij tot de conclusie kwam dat hij vreemdging. Er staat niet eens dat zij die conclusie trok.
Dat jij autistisch bent heeft hiet helemaal niks mee te maken.
Quote
SamuiAxe:
Wat is dat voor een onzinnige opmerking? Was jij niet degene die een paar dagen geleden zowat helemaal uit je bol ging omdat je vond dat Autisten gestigmatiseerd werden? Nou, je doet het zelf anders ook niet slecht!
Gast, bedrog is onacceptabel! Period!
Dat gedrag is er en het is vaak verklaarbaar, maar dat maakt het niet acceptabel!
Jullie NT'ers lijken af en toe wat té laks omtrent goed fatsoen, eerlijkheid en dergelijke.
Alev: Het bericht is van andere sites overgenomen. Om het werkelijk te weten, moet je het bronartikel uitpluizen.
@TMar: Wat bedoel je met NT'er?
Ik ken het namelijk alleen als een profielkeuze op school.
Het is duidelijk dat dit onderwerp erg persoonlijk is.
Ik zou het absoluut niet goedkeuren als mijn vriend vreemd gaat, maar ik houd ook ontzettend veel van hem. Ik zou na ruim twee jaar het niet zomaar uit kunnen maken. Vooral niet omdat ik van mening ben dat iedereen een tweede kans verdient.
Als je dan in de herhaling valt, ben je gewoon een ezel. (Ezels zijn trouwens hartstikke lief.)
Alev: Alsof jij niet in herhaling valt. Je gaat steeds uit van jezelf. Bovendien weet je niet wat er aan vooraf is gegaan.
Als het vertrouwen weg is, dan is het weg!
Ik ben zelf in het verleden inderdaad een aantal keren behoorlijk diep gekwetst en ik zet mensen zonder pardon aan de kant als ze te ver gaan.
In dit geval staat NT voor NeuroTypicus.
@TMar dat is iedereen wel, dat diepe gekwetste. Beter is om hoofd omhoog te houden en door te gaan.
Ik zie niet echt hoe dat een factor is.
Laatste edit 05-06-2013 17:31
Davh11: Daarom zet ik zulke lui ook aan de kant. Ik heb niks van doen met valserikken, hahah.
Het enige feit dat je uit dit bericht kan halen is dat die dame voldoende reden zag om die jongen te dumpen en heeft dat creatief aangepakt.
Quote
@TMar:
Jullie NT'ers lijken af en toe wat té laks omtrent goed fatsoen, eerlijkheid en dergelijke.
Je bent triest
Quote
@TMar:
Alev: Alsof jij niet in herhaling valt. Je gaat steeds uit van jezelf. Bovendien weet je niet wat er aan vooraf is gegaan.
Erm, ja. Ik doe sommige dingen wel herhaald, maar "vreemd gaan" staat niet in mijn lijstje om te doen en om dat wéér te gaan doen als ik een tweede kans krijg.
SamuiAxe: Dat ben jij anders ook, op je reet in Thailand, als ik je profiel mag geloven terwijl veel van je leeftijdgenoten nog altijd gewoon aan het werk zijn.
Fijn voor je hoor dat je geld hebt en er lekker van geniet, een beetje asociaal is het ook wel weer.
Goed, was ik ook even 'persoonlijk'
Ik laat me niet 'triest' noemen!
Laatste edit 05-06-2013 18:17
@TMar: Oké, even kalm aan doen.
Je raakt héél defensief, terwijl dat niet nodig is. Je mag hier je mening uiten en dat mogen wij ook. Dat botst soms met elkaar met een discussie daaropvolgend.
Maar je moet niet boos raken en mensen persoonlijk gaan beledigen.
Even niet aan denken, wat anders doen en weer terug met een kalm hoofd.
Alev: Ik laat me niet uitschelden, daarom zeg ik dat.
@TMar: Ik noemde je triest omdat je eerder deze week 'de Autist' te vuur en te zwaard zat te verdedigen tegen stigmatiserende opmerkingen van anderen, (die er niet eens waren!). En vervolgens in deze draad zowel een stigmatiserende opmerking maakt over Autisten én niet-Autisten, de NT-ers zoals jij ze noemt. Hierdoor heb je jezelf behoorlijk in je kaarten laten kijken, en ja, dat vind ik triest en zelfs ietwat zielig. Ongeacht wat jij verder te berde wil brengen om mij te willen beledigen, dat zal me eigenlijk een rotzorg zijn omdat je dat alleen maar doet omdat je geen ander verweer hebt... En nu ga ik slapen, hier is het inmiddels al laat, welterusten..
.
Laatste edit 05-06-2013 18:22
SamuiAxe: Nou en? Ik ben tenminste eerlijk!
Davh11: Dat ben ik nou eens bijzonder met je eens. Dat je diep gekwetst bent na zoiets is logisch. Maar het is altijd beter om bij jezelf te blijven en nooit dingen te doen die tegen je persoonlijke principes of eergevoel indruisen, hoe boos of gekwetst je ook bent. Want dat met die ander gaat weer voorbij en met jezelf moet je altijd blijven leven
.
Verder snap ik totaal waarom autisme en NT hier nou weer met de haren bijgesleept worden, heeft er toch geen zak mee te maken
?
@alev: Weet je wat ook een rol speelt? Je houdt nu heel veel van je vriend zeg je (net als ik van de mijne) Vermoedelijk is dat zo (bij mij wel in ieder geval)omdat je denkt dat hij een bepaalde persoon is. Je dicht hem ongetwijfeld eigenschappen toe zoals dat hij heel lief, eerlijk en betrouwbaar is. Dat hij er altijd voor je zal zijn, dat jullie alles samen delen en dat hij je nooit opzettelijk pijn zal doen. Althans, dat denken de meeste mensen die een normale liefdevolle relatie hebben.
Op het moment dat je er achter komt dat hij je al een tijdje bedriegt en je je realiseert dat jij voor hem dus niet zo bijzonder bent als je dacht en dat hij dan ook heel vaak keihard tegen je gelogen moet hebben, dan gaat het niet alleen om het vergeven van het vreemdgaan, maar moet je ineens ook onder ogen zien dat hij dus helemaal niet de man is die jij al die tijd dacht dat hij was.
En dat is eigenlijk het ergste, dat je de man van wie jij heel veel dacht te houden voor altijd kwijt bent, simpelweg omdat hij eigenlijk nooit bestaan heeft, behalve in jouw gedachten. En als dat kwartje eenmaal gevallen is dan ga je plotseling alles wat er tussen jullie gebeurd is in een heel ander daglicht zien en overal aan twijfelen. En dan kan het volgens mij nooit meer goed komen. Heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt (althans niet dat ik weet
) maar wel vaak nagedacht over hoe dat zou voelen.
samuiaxe: Ik twijfel er niet aan dat mannen en vrouwen inmiddels even erg zijn
. Maar ik vind het niks, ongeacht wie het doet. Lijkt me ook afgrijselijk om iemand die je liefhebt zo te belazeren. Ik zou dan volgens mij ook helemaal niet meer normaal kunnen doen
.
@TMar: Ik vind "triest" niet echt kwetsend, maar wat jij zei best wel.
@TMar: Eerlijkheid is niet hetzelfde als de waarheid. Ook als iemand eerlijk is kan hij ergens verschrikkelijk naast zitten..
Quote
SamuiAxe:
@TMar: Ik noemde je triest omdat je eerder deze week 'de Autist' te vuur en te zwaard zat te verdedigen tegen stigmatiserende opmerkingen van anderen, (die er niet eens waren!). En vervolgens in deze draad zowel een stigmatiserende opmerking maakt over Autisten én niet-Autisten, de NT-ers zoals jij ze noemt. Hierdoor heb je jezelf behoorlijk in je kaarten laten kijken, en ja, dat vind ik triest en zelfs ietwat zielig. Ongeacht wat jij verder te berde wil brengen om mij te willen beledigen, dat zal me eigenlijk een rotzorg zijn omdat je dat alleen maar doet omdat je geen ander verweer hebt... En nu ga ik slapen, hier is het inmiddels al laat, welterusten..
.
Laatste edit 05-06-2013 18:22 Ik had het niet tegen 'stigmatiserende opmerkingen van anderen' zoals jij dat noemt, maar over het artikel in AD zelf! *ZUCHT!*
Je zoekt kennelijk dingen die er niet zijn maar dat is een probleem dat veel NT'ers hebben.
@Lennox: Daar heb je een punt. Een héél goed punt.
Heel het beeld verandert, heel je relatie verandert...
Maar ieder relatie is weer anders en hier zijn nog meer punten die ervoor zorgen dat ik mijn vriend toch wat meer vertrouw dan in een andere relatie.
@TMar: Alsjeblieft. Eventjes kalmeren, want dit wordt nu van die kinderruzies.
"Ik zei dit." "Ik bedoelde dat." "Echt niet." "Echt wel." "Nou, jij bent dan bla."
Zulke ruzies.
@TMar: Quote:
'Je zoekt kennelijk dingen die er niet zijn maar dat is een probleem dat veel NT'ers hebben.'En wéér doe je het!
Ik begin me af te vragen of je wel weet wat 'Stigmatiseren' betekent?
Laatste edit 05-06-2013 18:30
Alev: SamuiAxe is blijkbaar zo iemand die expres loopt uit te dagen. Zo heb ik er meer dan plenty meegemaakt. Ik ga daar ook geen energie meer aan spenderen.
Laatste edit 05-06-2013 18:32
@TMar: En dat is onjuist, ik ben iemand die een pittige discussie niet uit de weg zal gaan, maar expres uitdagen om iemand over de rooie te trekken zal ik nooit doen
(Ik wil nog steeds gaan slapen, maar ik vind het eigenlijk veel te leuk nog
)
En zullen we nu weer gewoon vriendelijk met elkaar om gaan hier.
Elkaar gewoon negeren is ook een optie.
Ik heb maar even een woord toegevoegd aan het artikel waarmee alle reacties weer ontopic zijn.
Beetje lui vandaag.
@TMar: Hee, nou sla je echt helemaal door meid
. Om de een of andere reden voel je je steeds enorm aangevallen en behandelt iedereen hier standaard als tegenstanders. Terwijl we dat niet zijn, we zijn gewoon medeleden die met elkaar van gedachten wisselen. Maar als jij je zo blijft opstellen en iedereen zo blijft behandelen dan lok je een reactie uit en maakt van ons uiteindelijk wel tegenstanders.
Je zei gisteren dat je iedereen door ervaringen in je leven op voorhand al wantrouwt. Nou, als je dat van jezelf weet, hou er dan ook rekening mee dat je soms zaken anders, negatiever, interpreteert dan ze zijn. Beter om daar even bij stil te staan voor je als een gek om je heen begint slaan. Wat je hierboven tegen Samui zegt is ronduit achterlijk en nergens voor nodig.
Maar goed, nieuwe rondes, nieuwe kansen
. Probeer bij het volgende topic eens wat minder defensief te zijn en gewoon neutraal met ons te kletsen in plaats van alleen aan te vallen en te verdedigen en kijk eens of dat dan beter gaat. Vast wel
.
alev: Fijn dat je zo een lieve vriend hebt waarvan je echt weet dat je hem kunt vertrouwen
.
Laatste edit 05-06-2013 18:39
@stora: Ik vind niet dat ik onvriendelijk ben, of ben geweest, dus voel ik me eigenlijk ook niet aangesproken
Negeren is lastig, over een paar weken ben je vergeten wie je ook alweer moet negeren, dat werkt niet, beter is het om tot overeenstemming te komen. Al is het maar dat je overeenkomt dat je geen consensus kunt bereiken over iets..
Quote
@Mamsie:
Quote
@ledi:
Mamsie, hij was er niet bij; ze deed het zuiver voor zichzelf en vertelde me het pas later.
Ooooo, ja zo kan het ook he. Nog gemakkelijker.
Haar kennende weet ik zeker dat het zo gebeurd is en als jij ooit radicaal met iets wilt breken zou ik je aanraden het ook zo te doen
Sjoemelen geeft geen opluchting.
SamuiAxe, dit soort gezeur tussen leden, wat elke keer weer terugkomt, gaat ten koste van de sfeer op de site.
Misschien wordt het van beide partijen niet slecht bedoelt.
Maar mensen die elke keer met elkaar in de clinch liggen dat is niet niet prettig om elke keer te lezen.
Misschien beide eens proberen om wat meer humor in de reacties te voegen, dat leest prettiger .
@stora: Het zal je verbazen hoe weinig ik echt in de clinch lig met medeleden! Mensen die me kennen weten wat ze aan me hebben, ik neem geen blad voor de mond maar loop zeker ook niet links en rechts sneren en beledigingen in het rond te strooien
Dus nogmaals, ik voel me zeker niet aangesproken. Deze site is er om te discussiëren, daar draait het hier om, zou dat weggenomen worden dan blijft een zouteloze, kraak noch smaak hebbende site over waar met one-liners op artikelen gereageerd wordt... Beuh.. Saai! En met humor reageren? Ach, niet iedereen is gezegend met
@Mamsie's vlijmscherpe humor of
@gloria's immer mopperende reacties die eigenlijk door de consistentie daarvan een zekere vorm van humor zijn geworden
OnTopic: Ik vind vreemdgaan 'not-done' en denk eigenlijk ook dat dit het begin van het einde inluidt als het in een relatie voorkomt.
Laatste edit 05-06-2013 18:54
Quote
@Sjaak:
Ik heb maar even een woord toegevoegd aan het artikel waarmee alle reacties weer ontopic zijn.
Beetje lui vandaag.
Dat is smakeloos! Jij gaat ook op mijn ignore list. Ik heb immers laten weten wat ik doe met valserikken.
@TMar: Whahahahaaa
Dit is toch een grap van je hè? Ja toch?
SamuiAxe: Hahaha, slaap je nou nog niet
? Ik wist niet eens dat er een ignore list bestond
.
@TMar (en SamuiAxe) alsjeblieft, het doet de sfeer geen goed dat je je zo laat opstoken. Ik raad alle partijen aan rustig aan te doen en elkaar verder met rust te laten, en in latere tijden bij ontmoetingen respectvol met elkaar om te gaan. Dit vereist inzet van beide richtingen.
@Sjaak hulde. Heb smakelijk gelachen
Rust, jongens. Rust.
@Lennox: Nou, nee, ik heb vandaag een behoorlijk lang middagdutje gedaan. Maar ik ga nu naar bed, tot over een uurtje denk ik
Er is ook geen ignore list, anders dan een lijstje die je zelf bij houdt
Davh11: Oké, nu begint het toch wel een ietwat vervelend te worden! Eerst Stora, nu jij, alsof ik de sfeer loop te verkloten! Kom op zeg, doe mij een lol
SamuiAxe hmm, ik noem je meer omdat je aandeel hebt, niet omdat ik je persoonlijk wil betrekken bij het escaleren van het hele geheel. Het had inderdaad beter verwoord kunnen worden.
Laatste edit 05-06-2013 19:40
Quote
@Lennox:
SamuiAxe: Hahaha, slaap je nou nog niet
? Ik wist niet eens dat er een ignore list bestond
.
Ik ook niet, heb er goed om kunnen lachen.
Wat wordt er hier bedoeld met NTers?
Quote
SamuiAxe:
Deze site is er om te discussiëren, daar draait het hier om, zou dat weggenomen worden dan blijft een zouteloze, kraak noch smaak hebbende site over waar met one-liners op artikelen gereageerd wordt... Beuh.. Saai! En met humor reageren? Ach, niet iedereen is gezegend met
@Mamsie's vlijmscherpe humor of
@gloria's immer mopperende reacties die eigenlijk door de consistentie daarvan een zekere vorm van humor zijn geworden
Deze site is vooral gezellig en als je regelmatig met elkaar in de clinch ligt dan moet je ook in discussies niet de uitersten gaan opzoeken, want dat wordt ruzie.
Er zijn zoveel soorten humor.
Ik en ik weet ook @Mamsi die je aanhaalt, gniffelen niet alleen om taalkundige grappen
Laatste edit 05-06-2013 19:59
SamuiAxe: In DavH's reactie stond jij tussen haakjes. Blijkbaar was DavH dus niet héél boos op je
@Sjaak: normaal zit ik alleen te grijnzen. Dit keer zat ik hardop te lachen
Je hebt wat bereikt
@omabep: Is eerder genoemd hier, en ook in die discussie van gisteren, maar het was allemaal zoveel dat je gelijk hebt dat je niet alles hebt bijgehouden.
Neuro-Typische mensen, of niet-autistische mensen. Helpt dat?
Quote
@stora:
Ik -en ik weet ook Mamsi die je aanhaalt-, gniffelen niet alleen om taalkundige grappen
Je hebt me weer even bezig gehouden, Stora! Ik heb zitten puzzelen op die zin
Heb ik wel weer wat de doen
Haha, ben ik even een uurtje weg van WMR, kan ik vervolgens 2 uur lang (ik overdrijf graag) lezen wat jullie allemaal geschreven hebben. Schitterend!
@ledi: Zie je, dat wetboek overschrijven waar je het vanmorgen over had is nergens voor nodig
.
@Lennox: dit artikel heeft al 103 reacties.
Het wetboek moest echter op een andere plaats komen en daar ontbreekt nu de tijd voor.
wortel, zo moeilijk was die zin toch niet
@stora: Mijn hoofd raakte in de knoop van de interpunctie
En ik heb al een knoop in mijn hoofd...
Als ik zo de knoop uit de computer gehaald heb kun je dat zien...
wortel, als je Willie zou heten dan was dat een makkie geweest
@stora: De computer is weer recht
Een deel van mijn hoofd ook.
Ik heb de kwartelveren eruit gehaald, hoor.
Jammer, de hele discussie gemist omdat ik meestal te laat on-line ben.
Als het over relaties gaat laaien de emoties huizenhoog op. Daar maak ik uit op dat de meesten geen goede relatie hebben of vaak teleurgesteld zijn geweest in een relatie.
Creatief wat die vrouw gedaan heeft en als het mezelf overkomen was had ik er ook nog om kunnen lachen.
Carpe Diem!
@RockOpa: En ik was juist te vroeg weg
In mijn relatie laaien de emoties trouwens ook wel een hoog op hoor.
Dan duiken we direct lekker in bed
SamuiAxe: Wie had het over goed maken?
......Oja natuurlijk,
maar er zijn ook andere emoties hoor.......
@pokerfacepeter, homo's duiken niet zo snel het bed in, denk ik.
Als die ruzie hebben en de 1 zegt boos,"lik mijn reet", dan zegt de ander, "nee...ruzie is ruzie"
@stora:
1. Ik ben geen home, dus zou het niet weten
2. Als ik na elke ruzie het bed in moet duiken kom ik er nooit meer uit
Quote
@pokerfacepeter:
Als ik na elke ruzie het bed in moet duiken kom ik er nooit meer uit
Wel een probaat middel tegen vreemdgaan
@bsur: ligt eraan met wie je ruzie maakt
@pokerfacepeter: Ow ja, zoiets was nog niet in mijn naïeve breintje opgekomen
Nou zeg
@Sjaak, das nou minder van je, word ik van de week aangesproken op hoofdletters, kom jij hier mee.
OT:ik geloof ook niet dat ik zin zou hebben om deze puzzeltocht uit te zetten, maar ik kan me wel voorstellen, dat als je zoiets onder ogen krijgt, je meteen op wraak zint.
Om zo te horen dat je man vreemdgaat (ff aangenomen dat het zo is) is ook erg laag bij de grond!
Geen ballen die vent, anders had hij wel gewoon gezegd dat hij de relatie niet meer zag zitten.
@balou, vaak op een bed, dus lager bij de grond
@stora, zoiets misschien ja haha, maar ik ben meer van de eerlijke aanpak, heb ook 2 scheidingen op mijn naam (waar ik niet trots op ben) maar vreemdgaan doe je niet.
@Gooper123:
Quote:
Hmmm, hardcore gamen is iets heel anders dan een speurtocht. Verkeerd spelletje.
En hoe is zij bij die Kelsi in huis gekomen?
INBREEKSTER!!!!
'At' niet 'in'.
Quote
@Nibje:
Revenge is a dish best served cold.
net als een goede sorbet
Quote
@MIADIA:
Quote
@Nibje:
Revenge is a dish best served cold.
net als een goede sorbet
....Allebei heerlijk na een goede dampende maaltijd
Laatste edit 06-06-2013 12:43
IMGUR!
Ik had deze brief al eerder gezien op failblog op het internet.
Maar ergens vind ik het een geniale actie.
als hij dan toch van spelletjes houdt.
Aan de andere kant, ikzelf zou die moeite niet nemen.
Gewoon het boek afsluiten, de spulletjes laten ophalen en doogaan met leven.
@TMar:
een 'Ignore-lijst' op WMR, is dat voor mensen die alhier geen profiel hebben
heb dat ding zelluf -ergens bovenaan de lijst van stamgasten- nog niet ontdekt, maar dat kan komen omdat ik er niet goed naar heb gezocht
- wil je wel bedanken voor het nieuwe woord dat ik van jou heb geleerd, namelijk
neurotypical, kort gezegd NT, waarvan ik -totdat ik het googelde- dacht dat dat een vorm van autisme was die ik nog niet kende, en nu weet dat dit een benaming is voor
'niet autistische mensen'....
- wil verder nog kwijt dat hier op WMR veel mensen (ik noem geen namen) met 'een vorm van autisme' aanwezig zijn en in die zin alhier goed functioneren dat ze heel goed 'in de groep passen'
als je het 'voor elkaar krijgt/op kunt brengen' om 'minder heftig' op sommige artikelen te reageren, dan loop je het risico om het hier op WMR naar je zin te krijgen, en daarvoor is WMR bedoeld als ik het goed begrijp, maar wie ben ik om te zeggen dat ik dat van die NT-mensen goed begrijp, als asperge die al 6 jaar in Zweden woont
hahaha deze meid is echt goeddd
Hoi, ik heb gelukkig geen autisme maar ik geef die vrouw wel gelijk, die ex van haar is echt fout bezig. Ik bedoel je heb een relatie en toch met een ander gaan hallo is geen relatie meer toch
@sleeper:
Quote
@sleeper:
Woedende bedrogen vrouwen zijn vaak creatief in het bedenken van hun wraak.
Toen mijn vrouw en ik uit elkaar gingen was er geen sprake van overspel, de koek was gewoon op.
Toen ik enige tijd later mijn spullen ging ophalen bleek dat ze al mijn sportkleding en accessoires had weggegooid, mijn wapens, trainingsattributen, alles! Inclusief mijn geliefde, met bloed, zweet en tranen verdiende zwarte band!
Ik herhaal, er was geen bedrog in het spel, sommige vrouwen zijn gewoon wraakzuchtig... Punt!
Mijn excuses! Om de een of andere wazige reden heb ik vanochtend vroeg, klaarblijkelijk veel te vroeg voor mij, gereageerd op een topic uit 2013
Gelieve dan ook mijn reactie te negeren, was nog niet wakker
Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je
nu aan.
Login via: