Quote
@BekiekUtMoar:
Quote
@Sjaak:
Veel werknemers bewaren al hun emails ook nog eens forever. Dat is vaak over de tien gigabytes, die schijfruimte opvreten en servers belasten. Kost allemaal geld, net als de uren die ermee gemoeid zijn.
Aangezien de werkgever dat ook doet, in het kader van dossiervorming, niet geheel onverstandig. Maar het is tekenend voor het wantrouwen dat overal heerst.
Dar zijn verschillende oplossingen voor. En harde schijf ruimte mag tegenwoordig niet echt een probleem zijn. Een 4TB heb je onder de 200 EUR. Maal 2, omdat je met RAID wil werken en nog een keer maal 2 omdat je twee servers wil gebruiken.
Ben je klaar voor nog geen 1000EUR voor 4TB.
Het probleem zijn niet de emails zelf, maar de bestanden die doorgestuurd worden. Even een excel doorsturen, aanpassen, terugsturen, aanpassen, is het goed zo? Oh, dat was niet de laatste versie ...
Dat zit je ineens aan veel.
Wat je moet hebben is een eenvoudige, snelle en veilige manier om documenten te delen. Link doorsturen en klaar. Iets als Google Drive, maar dan onsite.
Oh en zet de HTML standaard af. Dat scheelt al een heleboel ruimte.