@Heusdenaar:
Quote
@Heusdenaar:
@stora: zoals ik al zei als ik bel en tegelijkertijd mijn aandacht ook bij de cassiere kan houden moet er geen probleem zijn denk ik. En als de cassiere ook kan bellen en de aandacht op zijn werk kan houden geen enkel probleem.
En daar zit nou net het probleem! Veruit de meeste mensen kunnen dat niet, ofwel ze bellen en worden daar vreselijk door afgeleidt, of ze geven de beller voorrang op degene die de moeite heeft genomen om in persoon naar de winkel e.d. te komen!
Waarom denk je dat het inmiddels in vele landen verboden is om handsfree in de auto te bellen? Niet enkel omdat je twee handen op het stuur dient te hebben maar omdat bellen vreselijk afleidt!
Als ik de moeite neem om ergens heen te gaan, maakt niet uit waar, winkel, hotel, whatever. Na 10 minuten lijdzaam wachten ben ik eindelijk aan de beurt, gaat de telefoon! De verkoper/receptionist etc.. neemt de telefoon op, met een beetje mazzel vragen ze je of je even wilt wachten..
Dus degene die te lamlendig is om zelf naar de winkel te komen om ergens naar te informeren krijgt voorrang op de klanten die wel de moeite hebben genomen om zelf langs te komen!!
Ik weet van één winkel in Den Bosch waar men de aanwezige klant voorrang geeft! Als je aan de beurt bent en er belt iemand dan nemen ze wel de telefoon aan maar zeggen onmiddellijk 'Even geduld aub' en leggen de telefoon neer om de aanwezige klant eerst te helpen. En zo hoort het, vind ik