Nu Online |
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
nu online : ToM_xlr, Ernstjan, my-angel |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote: Nu online -- de Mexicaan, Regie, Ivo87, Lananq, Redirect, Loek, Bras, Henise en nog 40 anderen.   |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
-------------------------------------------------------------------------------- Nu online -- en nog 21 anderen. Endelijk de erkenning: Ik ben officeel anders Zliets zag ik pas al van Kpuc, dus....  mede anderen |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote: Nu online -- zifnab, Jarinka, Hinako, LighScan, jacodenni, The Mask, VeniVidiVici, Jannick, Wolventand, Cootje68, Skater, Igor, Regie, De Paus, KotkaMroku, Hans. Steen, Lananq, hoefnagels, Casboy, huntaer, Jivebunny, sjatter, ElrohirElensar, Hank, Chronicler, alweerdood, jodo, G.Ast, Janyke, Kapiteiniglo, lucb1e, Dn!3l, Mier, Loek, Voogeltje, Professor, AlexanderH, Kpuc, lamakid1, backscaper, Dwightjelee, GerardB en nog 290 anderen.
Het regent, dus iedereen zit meteen binnen achter de computer  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Nu online -- amenmalek, Loek, Lananq, Regie, KingJunior, vimmie en nog 23 anderen. maar check de tijd, 3:17.53 |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Nu online -- Loek en nog 29 anderen. en iets later |
|
Relpa
Oudgediende
Nu online -- Grote Onbekende, Peter Willemse en nog 20 anderen. --------------------------------------------------------------------------------
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
nu online- Anja, Relpa, Grote onbekende, ikke, en nog 20 anderen. |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
en ik dan?? |
|
Relpa
Oudgediende
-------------------------------------------------------------------------------- Nu online -- Dwarsakker, RELPA, Kpuc en nog 28 anderen.
Ik weet nie waarom jij niet, ben jj anders ?????????
|
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
ik hoop van wel, BE DIFFERENT!! |
|
Relpa
Oudgediende
Beter voor je, Dwars  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Regie, sjatter, Wolventand, RELPA, mrkoetje, Cootje68, DaWur, Casboy, Hans. Steen, Loek, Kpuc, naoufal, Jasmina en nog 110 anderen. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben online   |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
Nu online -- Sto , RELPA, Goodgirl, Muaddhib, Theemonster, Casboy, Giovanni, BasG, jeck1, verwendy, Suzanneke, Wiellemien, lief meisje, Luna, Cootje68, Jivebunny, botte bijl, Hans. Steen, ferdie, Mrls, Dwarsakker, Kpuc, LighScan en nog 176 anderen. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nu online -- de Mexicaan en nog 21 anderen. |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Nu online -- de Mexicaan, Henise, Lananq en nog 21 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- coyote, Jarinka, Kpuc, Xavier en nog 59 anderen.
Een paar minuten later:
Nu online -- handige harry, MartyParty, coyote, Jarinka, Kpuc en nog 70 anderen. |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Ik ben er ook  |
|
nietmeer
|
Nu online -- Mmore, Kpuc, Enkie en nog 23 anderen. |
|
Jasmina Erelid
|
Jasmina, Williebillie, Kahlan, sjatter, The Mask, Hannibal, scarie5, Anacho en nog 181 anderen. |
|
Jasmina Erelid
|
Hobbit, Staal, Kpuc, DreamerTje, Jasmina, Minnie, wazzaa, Sto , Blend, ElrohirElensar, Theemonster, Regie, Hans. Steen en nog 219 anderen. |
|
Jasmina Erelid
|
r03l4nd, Roghain, berniew, Kpuc, pokerfacepeter, anemdo, Jasmina en nog 93 anderen.
|
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Staal, Redirect, Knoestgait, theodouma, Kapiteiniglo, TJVB, Theemonster, Mrspeed, Blend, markx2, deekayblue, Martinopelatus, GRutten, Casboy, Tistochwat, Evelien.., ikky, Lennard, Hierow, Jowww en nog 367 anderen. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nu online -- kensim, Kumiko, Anacho, DreamerTje en nog 42 anderen. Niet meer alleen  |
|