|
nietmeer
|
@berniew, met dit weer hoor je die lui ook niet zeuren over de polen der aarde   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Dat is dan 1 voordeel  |
|
nietmeer
|
Doei Andreesie  |
|
nietmeer
|
zie het positief  dan heb je toch geen last van ze?  want nu groeien ze vast weer  |
|
|
In Australie is het nu hoogzomer ofzo  Dus daar hebben ze geen last van kou en ijs en sneeuw en hagel en vorst en ijzel en.... nog veel meer  |
|
nietmeer
|
Ja even wat anders nu.. Ik had gehoord dat we binnenkort moeten betalen voor hyves?  |
|
nietmeer
|
Quote berniew: In Australie is het nu hoogzomer ofzo  Dus daar hebben ze geen last van kou en ijs en sneeuw en hagel en vorst en ijzel en.... nog veel meer  of wou je dat afmaken met elfstedentocht?   |
|
|
Waar had je dat gehoord Taz?? Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk  |
|
nietmeer
|
@taz, eerst zou je ook moeten betalen voor hotmail, maar ging niet door, denk dat dat hetzelfde is, en anders zijn ze een hele hoop mensen kwijt   |
|
|
@bert: die mailtjes worden al jaren rondgestuurd dat je binnenkort zou moeten betalen voor hotmail  tis gewoon spam  |
|
nietmeer
|
Dat had ik van iemand gehoord die het weer van het nieuws had  Weet niet of het waar is. Gebruik hyves toch al niet zo vaak duss  |
|
|
Nja, al de concurrenten van hyves zijn wel gratis... Dus dan doen ze zichzelf de das om als je ervoor zou moeten betalen  Maar er is wel een betaalde versie met meer opties toch?? Dan heb je een plus account ofzo |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Hyves = onzin  Ik zit er ook bijna nooit meer op xD Als je ervoor moet gaan betalen gaat het per direct weg!  |
|
nietmeer
|
berniew, ik lees ze wel eens door, zie je hoeveel goedgelovige mensen er zijn  taz, ik heb helemaal geen hyves  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
hyves is pure ontzettende onzin status hyves account = verwijderd  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Tazmanian Devil: Ja even wat anders nu.. Ik had gehoord dat we binnenkort moeten betalen voor hyves?  Dat is een nepmailtje. De admins van HYves hebben ook mailtje rondgestuurd dat het gewoon gratis blijft  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
hoi  |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
ik = eten!  |
|
nietmeer
|
Quote lentebriesje: hyves is pure ontzettende onzin status hyves account = verwijderd  vrolijkheid opeens   ook hoi seagon  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
eetse NF   Hyves blijft altijd gratis hoorde ik ook  gelukkig wel  anders zullen er een heleboel mensen afhaken gok ik zomaar xD hoi Bert   |
|
|
Luna to the rescue  |
|
nietmeer
|
Ik was even druk bezig sorry  ja ik had het ook maar gehoord  eet smakelijk Nathalie  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
|
|
|
|
|
nietmeer
|
|