|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Nathalie: gewoon denken dat Seagon naast je slaapt  ... dat slaapt vanzelf goed dan  |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Nouu.. omdat je zo aandringt Seagon!   @ emmertje: Nee dat werkt niet hoor xD |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
ze heeft gewoon weinig inlevingsvermogen emmertje  ik ben de moeilijkste niet hoor Naath   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 1 januari komt recept nr. 328 online.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
@Seagon: vroeger had ik ook weinig inlevingsvermogen op dat punt, maar ik loste dat anders op  Ik was 23 en ging zéér regelmatig bij vriendinnetjes slapen, maar dan echt  Oké oké, ik was ietsjes ouder  |
|
nietmeer Senior lid
|
emmertje, je snapt dat dat bij meisjes een STUK minder werkt?  Én dat het nog wel even duurt voor ik uberhaubt 23 of ouder ben?  |
|
|
Quote Nathalie-F: emmertje, je snapt dat dat bij meisjes een STUK minder werkt?  Én dat het nog wel even duurt voor ik uberhaubt 23 of ouder ben?  En dat het iets anders zit met echt bij mij komt slapen @emmertjeik heb geen vriendinnetjes   dus dan maar op m'n inlevingsvermogen   |
|
nietmeer Senior lid
|
Als ik echt kom slapen moet ik waars 3 kamers verder   |
|
emmertje
Oudgediende
|
Seagon: ik heb geluk gehad dan ... ik had toen zo'n beetje in elk stadje een ander schatje @Nathalie: de meisjes (vrouwen) die ik toen bezocht hadden toch écht geen bezwaar tegen mijn aanwezigheid  |
|
|
emmertje  was jij een soort pooier  @NF je moet dan zelfs op zolder  wegens ruimtegebrek dan he   |
|
nietmeer Senior lid
|
|
|
|
je weet waarom Naath  dus niet huilen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nee Seagon, ik kon alleen heel goed met meisjes/vrouwen opschieten ... altijd al  |
|
|
ik breng het er ook redelijk vanaf volgens mij  maar elke stad  ik kom niet verder dan een heleboel goede contacten in 1 stad   |
|
emmertje
Oudgediende
|
Seagon....dat klinkt toch ook niet onaardig  |
|
nietmeer Senior lid
|
emmertje.. no offence hoor  maar is dat echt waar allemaal of ben je nu een béétje je fantasietjes aan het vertellen?  @ Seagon: Ja maar je bent ook lief!  |
|
|
dank je Naath    jij ook @emmertjedat niet  maar goede contacten betekent voor mij wat anders dan een vriendinnetje waar ik ff bij ga slapen;) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nathalie ... ik ben al heel lang aan het chatten ... via de chat heb ik vele afspraakjes kunnen maken (en echt: dat was van Scheemda tot Heerlen  ) In mijn schooltijd was het natuurlijk een stuk minder, in mijn diensttijd daarentegen was ik een echte casanova, en als we dan uitgingen, dan ging ik nooit terug zonder minimaal één date te hebben geregeld Seagon: dat spreekt alleen maar vóór je ... ik was er zo eentje, die vele afspraakjes maakte, maar verder weinig inhoud. Gelukkig denk ik daar nu anders over  |
|
nietmeer Senior lid
|
Dat ligt bij Seagon denk ik sowieso wat ingewikkelder dan bij ons emmertje  En, je bént al heel lang aan het chatten?  Leuk voor je vrouw!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Mijn vrouw is één van de toenmalige vriendinnetjes, en ze weet dat ik vanaf dat wij steady gingen ben gestopt met daten  |
|
|
dank je emmertje  maar dat komt ook gedeeltelijk doordat ik gelovig ben;) dus daardoor denk ik er ook zo over. Maar zit gedeeltelijk ook wel in m'n karakter en daar ben ik zeker blij om  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Seagon, mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je geloofsovertuiging is? (streng gereformeerd bijvoorbeeld?) |
|
|
je zit er niet ver naast;) niet streng gereformeerd  maar Gereformeerd Vrijgemaakt. dat is zeg maar de light-versie van Gereformeerd zijn  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Dat was met "Drie Formulieren van Enigheid" toch? |
|
|
juist;) hoe weet je dat  dat is toch best wel 'interne info' zeg maar  |
|