|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote emmertje: Aram, ik heb met de kinderen gespeeld vandaag  , mijn vrouw heb ik weggejaagd Banaal jammer dat je net weg moet als ik kom  is het een ranzig verhaal ofiet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Het eten van gisteren had ik gisterenavond al online gezet.  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ik heb gisteren geshopt, en nu kan ik gepast Kerst gaan vieren.   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat eten is dus allang op.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik heb vandaag nog wat geshopt voor sinterklaas  mijn vader krijgt een boek in het engels van allerlei prachtige plekken in ierland, een bus aanstekervloeistof en sokken  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hé Taz  Banaal: waarom die quote? @Aram: zoon van 14 (is nu naar een jeugddisco), dochter van 12 (vandaag prima geholpen met huishoudelijke klusjes  ), en een zoon van 5 (ligt op bed)...kan het dus prima uithouden met alledrie  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Wat heb ik gekocht: 3 paar sokken 1 paar handschoenen 1 nieuwe broek 3 nieuwe shirtjes (1 soort jurkje, 1 blouse, 1 blauw shirtje/blousje) een nieuwe set oortjes voor mijn Zen tandenborstel + tandpasta en scheerschuim 2 cadeautjes voor m'n schoonfamilie 1 cadeautje voor m'n vader Volgens mij was dat het |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@banaal: omdat hij naar de doordenk kant van spelen kijkt  |
|
Aram Erelid
 WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
@emmertje: De jeugddisco, echte vrouwenverslinder (in spé) ? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Tssss... moet ik dus maar uitleggen dat ik met mijn zoons vandaag met Lego en autootjes gespeeld heb  en dat ik met mijn dochter een paar computerspelletjes heb gespeeld  Dus Banaal, niet ranzig of zo   |
|
nietmeer
|
Ik ga even Ser helpen met zijn PP Ben straks weer terug  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Tot straks Taz @Aram: mijn zoon is meer een "stoer ventje", dus meisjes versieren doet ie (nog) niet  |
|
nietmeer
|
@ emmertje, sorry ik kon het niet laten  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@DreamerTje: veel  ik heb: 1 kilo pepernoten (in de aanbieding bij de trekpleister toen ik daar in de rij stond en ik dacht: waarom niet  ) 1 zak snoep (van de trekpleister dus  ) 5 paar sokken voor vader 1 scheermes met verwisselbare mesjes (hoef ik niet constant de wegwerpdingen van me pleegbroer te jatten  ) dat was het eigenlijk wel  |
|
Aram Erelid
 WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Banaal  . |
|
emmertje
Oudgediende
|
Banaal ... je weet nu tenminste wel precies wat ik heb gedaan met mijn kinderen; zonder jouw opmerking had je dat nog niet geweten  |
|
nietmeer
|
Quote emmertje: Tot straks Taz @Aram: mijn zoon is meer een "stoer ventje", dus meisjes versieren doet ie (nog) niet  Dan moet je hem op die leeftijd maar is duidelijk maken wat hij mist  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Alles op zn tijd, Banaal.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
dendrobatus Erelid