|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
|
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Tom, ken ik inderdaad niet nee  |
|
ToMxlr
Erelid
|
wel een mooi nummer? |
|
nietmeer
|
@tom nog best een leuk nummer  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Tom, ik denk dat ik er geen mening over maak, dat heb ik een tijd geleden gedaan en dat was niet zo'n leuke sfeer meer  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*gaat freupke porren* |
|
Kameleon Oudgediende
@ Arya, wat is er?  *port terug* |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
zoo, ik ben weer klaar even  |
|
ToMxlr
Erelid
|
pff, voor een mening hoef je je mond nooit te houden, zolang die maar niet echt kwetsend is voor je medemens (racisme etc) dit id een vrij and en een vrije site  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote ToMxlr: wel een mooi nummer? best wel ja  |
|
BekiekUtMoar Erelid
 WMRindex: 2.097 OTindex: 53
|
En wie bepaald wat kwetsend is? Ook dat is een subjectief begrip.
Ook deze site is geen vrije site zolang mensen bepalen wat wel en niet toegestaan is. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@BekiekUtMoar: ik zou zeggen, wat de mens aan de andere kant van het internet pijnlijk vindt;) |
|
Kameleon Oudgediende
@ BekiekUtMoar, ik las ietsjes verkeerd toen dacht ik te lezen BekieKutMoar  |
|
BekiekUtMoar Erelid
|
Elke mening kan door een ander pijnlijk gevonden worden.
Voor mij is het pijnlijk dat men mij en mijn familie fijne kerstdagen wenst, terwijl ik hier gewoon alleen zit te zijn. Moeten nu niet alle kerstwensen verwijderd worden? |
|
Kameleon Oudgediende
@ Bekiek, das vervelend  Niemand mag met Kerst alleen zijn  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote BekiekUtMoar: En wie bepaald wat kwetsend is? Ook dat is een subjectief begrip.
Ook deze site is geen vrije site zolang mensen bepalen wat wel en niet toegestaan is. zucht.. je weet best wat ik bedoel. 99 van de 100 keer kun je op je vingers uittellen of een mening naar iemand anders toe kwetsend kan zijn. er is een verschil tussen een mening over een nummer en een radicale politieke opvatting.. |
|
BekiekUtMoar Erelid
|
Och, ik sla me er wel doorheen. Maar snap je mijn punt? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@bekiek: fijne kerstdagen, is dat dan niet vervelend? ipv fijne kerstdagen met je familie..
|
|
Kameleon Oudgediende
@ Bekiek, ik snap je punt, maar ik vind het wel ongelovelijk vervelend  |
|
BekiekUtMoar Erelid
|
@tomWat is radicaal? Dat wat door de meerderheid als niet modaal wordt gezien? Dus de meerderheid bepaald wat de rest mag denken/zeggen? Begrijp me goed, ik ben niet iemand van uitersten, ook niet in mijn meningen, ik wil juist zaken van diverse kanten belicht zien. Censuur beperkt echter de mogelijkheden. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bekiek: radicale gedachten zijn gewoon de uiterste gedachten zoals: buitenlanders moeten het land uit worden gezet, alleemaal.
jij snapt ook wel wat radicaal is.. |
|
BekiekUtMoar Erelid
|
@AndreesieOok "fijne kerstdagen" doet mij er aan herinneren dat anderen met familie deze aan het vieren zijn en ik niet. Voor mij is het gewoon donderdag. En als iemand roept dat alle buitenlanders het land uit moeten zonder onderbouwing, zie ik de zin van de uitspraak niet. Kan die persoon daar een goed onderbouwd verhaal bij geven waaruit blijkt dat het geen loze kreet is maar een overdachte mening, zal ik die respecteren. of ik de mening deel is een ander verhaal. |
|
ToMxlr
Erelid
|
als je hier zo nodig over wilt discussiëren, open een topic in de [pol] sectie van het forum.dit is he cafe en geen plaats voor dit soort discussie. vervelend dat je niet bij de familie kunt zijn, mijn kerst is door omstandigheden nou ook niet echt optimaal,maar om om te zieken ga je maar ergens anders heen |
|
Andreesie
Oudgediende
|
voor mij is het ook gewoon donderdag, geen kerst.. ik vier ook sinterklaas vandaag, maar ja, dat gevoel heb ik ook niet  maar fijne kerstdagen hoeft toch ook niet perse te beteken: ga lekker gezellig eten met je familie? |
|