|
nietmeer
|
 hey pop! |
|
nietmeer
|
zoooo druk met andere dingen dan vrouw te begroeten  |
|
nietmeer
|
Hoi zus en zwager   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
is het rond Taz? ben je mijn broertje geworden? En hebben we inmiddels al (pleeg) ouders? offeeh redden we het op eigen gelegenheid?  |
|
nietmeer
|
Ah peter, liefje, eindelijk merk je me op! [censuur]heyliefstewatvindjevanmijnnieuwesetjespeciaal voorjouaangedaan,hetiseeneerstekerstdagsetjeikwistook nietdatdatvankerstbomenkondenmakenmaarhetstaattoch welheelergsexyvindjeookniet  [/censuur] |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je ouders zijn op het ogenblik niet aanwezig lief.  |
|
nietmeer
|
Ja BV we zijn nu dan echt broer en zus van mekaar  Emmertje en Krisel zijn onze ouders en we hebben er een zooitje broers en zussen bij dat wil je niet weten  Geloof dat Kristel en Emmer niet stil hebben gelegen  |
|
nietmeer
|
Wow, nou gelukkig ben ik het huis al uit want anders zou ik toch de godgansedag naar al dat gekakel moeten luisteren.
Peter, gaan we morgen naar jou ouders!? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Komt uit de keuken lopen met een schaal tv-sticks.*  |
|
nietmeer
|
TV, nu nog!? Eten? Nu al weer?
Keuken!!!???
Wavinjenuvanmijnnieuwekledingpeter! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik moet dan eerst alle papieren uit gaan lopen zoeken op het gemeentehuis, om te kijken wie mijn ouders zijn.  Groen staat je schattig schat.  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen allemaal  |
|
nietmeer
|
Hmmm dan blijven we tweede kerstdag wel gewoon thuis Peter. Ik mag aannemen dat jij voldoende lekker voedsel in huis hebt? Dan zorg ik wel voor het sprankelende gezelschap! (  ikzelf   Goedemorgen?  banaal |
|
nietmeer
|
Zo BV heb je groen jurkje aan?  |
|
nietmeer
|
uuhhh nou hhet is niet bepaald een jurkje Taz, En ik moet eerlijk zeggen dat een string van denne-boom niet super comfy is..
*rent naar de slaapkamer om PJ te pakken*
Zo, da's beter... |
|
nietmeer
|
@ BV ja, het is na 12-en dus is het officieel ochtend  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ochtend is het officieel pas om 6 uur  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Ochtend is het officieel pas om 6 uur  Niet in mijn realiteit  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oh, okee  |
|
nietmeer
|
@ banaal, Niet  @ Enkie, is dat zo strak omschreven? @ Peter, ik kan ook altijd van jou op aan   je bent fantastisch... de droom van iedere vrouw!  |
|
Enkie
Oudgediende
|
00:00-06:00 - nacht 6:00 - 12:00 - ochtend 12:00 - 18:00 - middag 18:00-00:00 - avond Best logisch ingedeeld toch  |
|
nietmeer
|
@ Enkie, logica is nog subjectief  en mensen zijn in tegenoverstelling van dieren vaker onlogisch |
|
nietmeer
|
Enkie, hoe kom jij aan die "wijsheid"? Banaal, onlogica rules!  |
|