|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Ja maar WMR wil je wel horen zingen duss jij hebt pech  En doe ik sowieso niet, straks verleid ik je nog! Dat kunnen we natuurlijk niet hebben  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Mij verleiden? Om dat tegen te gaan neem ik mijn dochter mee; die kent mijn stem, en wil ook wel wat van Amsterdam zien  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Hihi, nathalie gooit haar charmes in de strijd om emmertje te laten zingen  Emmertje.. dit verlies je  |
|
nietmeer Senior lid
|
Hihi, dankje berniew  Was toch wel een compliment!   En emmertje, wie zegt dat het niet lukt omdat Annie erbij is? I'm good, you know  |
|
emmertje
Oudgediende
|
berniew ... als ik mijn dochter meeneem hebben Nathalies charmes geen schijn van kans, daar mijn dochter zoveel aandacht opeist, dat ik daar niet op kan letten  Nathalie ... you're maybe good, maar m'n dochter kan er ook wat van   |
|
|
Emmertje.. vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk  Nathalie leidt je dochter af terwijl ze jou verleidt  is voor haar een makkie, want ze is een vrouw  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
emmertje
Oudgediende
|
berniew...dat impliceert ook dat mijn dochter meerdere dingen tegelijk kan  Ze eist zoveel aandacht op, dat ik geen oog meer heb voor Nathalies charmes, en Nathalie zal ook betrokken worden door mijn dochter, omdat ze altijd graag haar zin wil hebben  Peter  ... als dat zou kunnen, zou dat ook een overweging zijn  |
|
|
@emmertje: je dochter is nog jong  die heeft die kunst nog niet onder de knie  hoi peter  |
|
nietmeer Senior lid
|
Je schijnt niet door te hebben dat je nu indirect zegt dat je dochter ook zo veel aandacht opeist dat je ook niet eens op Amsterdam let  En niet alleen zij wil altijd haar zin hebben hoor..  Heey Peter!   |
|
emmertje
Oudgediende
|
berniew: je kent m'n dochter niet  Nathalie: daar heb je wel een punt te pakken  ... zie ik nog niks van Amsterdam  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Denk dat het tijd wordt dat ik mee ga naar Amsterdam.  |
|
nietmeer Senior lid
|
Goh wordt nog druk hier  berniew kom je dan ook hierheen? Doen we een mannen-rondleiding met mij als tourguide!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
|
Peter, durf je t aan?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
't Wordt zo wel een soort van mini-meeting in Amsterdam  |
|
|
@Nathalie: ik weet niet of ik t aan durf  straks kom je in contact met mijn charme en vergeet je emmertje te verleiden om te gaan zingen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dan ziet NF emmertje niet meer staan.   Vooral als je recht achter me staat emmertje.  |
|
nietmeer Senior lid
|
Wordt druk dan als ik zo druk word met jullie, berniew en Peter  Straks voelt emmertje zich helemaal achtergesteld!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Peter, daar heb je gelijk in ... ik sta dan alleen in je schaduw  berniew, jij hebt ook een gezonde portie zelfvertrouwen zie ik  Nathalie, als Peter en berniew meegaan hoeft mijn dochter niet mee, en kan ik weer wat meer aandacht aan jou besteden  |
|
|
Emmertje heeft annie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En als berniew ook achter me staat, heeft NF alleen oog op mij.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Daarom mag je achteraan staan Peter, zodat ze ons alledrie ziet  |
|
nietmeer Senior lid
|
Ja maar emmertje.. Ik denk niet dat ik én verleid kan worden door berniews's charmes, én verleid kan worden door Peter's uiterlijk, én jou kan verleiden tegelijk!  Houston, we've got a problem! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat vindt je van de hertenstoofpot emmertje?  |
|