|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Muaddhib: Voor mij komen Nothing Else Matters - Metallica en Everybody Hurts - REM toch wel akelig dicht bij de ultieme nummers 1... zeker in de top 10    @jersan: jep  dat stond er nog niet toen ik aan het typen was   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Er wordt dus eerste klas vlees gebruikt voor de stoofpot.  |
|
Delenn
Oudgediende
o en aan mn betoog van goede nummers van net wil ik toevoegen dat nummers gemaakt voor 1999 nog niet in de top 2000 mogen van mij. Een nummer kan pas een klassieker genoemd worden als het na 10 jaar nog steeds heel goed gevonden wordt. Dus een nummer wat nú een hit is kan best heel mooi en leuk zijn, maar het is pas een echte klassieker na een aantal jaar   |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
lalala  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ben ik weeeer Daar heb je wel gelijk in, maar niet alleen klassiekers hoeven in de top 2000.  Ik hoef niet de hele dag naar hippiemuziek luisteren.  |
|
Delenn
Oudgediende
o zometeen cosa della vita  meeblerlied  @manda: maar "top 2000 aller tijden" geeft toch wel aan dat alleen de beste liedjes erin mogen en ik heb net een betoog gehouden dat de beste liedjes alleen klassiekers zijn;) |
|
nietmeer
|
cosa della vitta...  wat klinkt dat Italiaans  hoi Manda  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Die hippiemuziek van toen was goed.  |
|
|
@Delennwaarom kan ik die lijst met nummers nou nooit vinden  hulp??  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Daarom is deze lijst ook een gemiddelde... dan filter je de 1 year wonders er vanzelf uit... |
|
Delenn
Oudgediende
@muad: ja  ben ik wel blij mee  @seagon: ik zoek hem op, ff wachten  ik heb hem hier uit de krant gescheurd liggen klik seagon? |
|
nietmeer
|
@Seagon: klik hierEDIT: Tsss... Nothing Else Matters 14de... onzin  ach... de top 100 is toch wel akelig goed (alleen jammer van die Bohemian Rhapsody...) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Peter Willemse:  Die hippiemuziek van toen was goed.  hippies zijn gewoon vet relaxt, net als bomen, bomen zijn relaxt  Red een boom, eet een bever  |
|
nietmeer
|
Iedreen op mijn werk luistert er ook naar  Niet dat daar iets mis mee is, maar om nou de hele dag te horen  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik ga weer serious request top 1000 luisteren  top 2000 wacht ik wel totdat ze bij laatste 200 zijn xD of anders ga ik radio veronica top 1000 luisteren |
|
Delenn
Oudgediende
eet een bever  Taz: dezelfde liedjes komen tenminste niet de hele tijd langs  |
|
|
 bedankt Delenn en Muad  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: Red een boom, eet een bever   |
|
nietmeer
|
@lentebriesje: De veronica top 1000 is al afeloopt.... Seagon: graag gedaan hoor  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Vrij Veilig, Neuk een Appel. Geen SOA's, Geen zwangerschappen en nog een gezond tussendoortje ook |
|
WMR-kok
Oudgediende
FireDit is zo'n oud nummer.  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
@muaddhib top 1000 van veronica al voorbij  had me gewaarschuwd! dan wordt het toch serious request top 1000  |
|
nietmeer
|
en daar is Banaal weer  |
|
nietmeer
|
Quote Banaal: Vrij Veilig, Neuk een Appel. Geen SOA's, Geen zwangerschappen en nog een gezond tussendoortje ook Maar wel een brandende ... vanwege al het zuur.... @lentebriesje: Veronica was zo slim om het voor de kerst te doen... |
|