Wie koopt een shirt? |
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Biecht maar op..., nou ja, ik heb er nog geen gekocht... nog niet  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik heb er een gekocht  maatje L voor de geïnteresseerde |
|
Otto Senior lid WMRindex: 679 OTindex: 29 Wnplts: Groningen
|
hehehe, wil eerst wel es zien hoe ze dr uit zien, ik ga dus niet met zo'n lelijk wit shirt met reclame voor een site lopen |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Otto, het shirt is zwart met het WMR logo in het wit achterop.De shirts zien er heel mooi uit!!!!! Koop er nou maar eentje!!!!!!!!!! |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Otto, Ik geloof dat ergens gelezen heb dat het een zwart shirt word! |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Luna, Je bent me net voor!!  |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
tis mischien verstandig voor sommige om pas een shirt te kopen, als de pp wedstrijd voorbij is. |
|
Luna
Moderator
Ricardo, anders verkoop je hem gewoon weer door.Handeltje beginnen op WMR  |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
een soort van zwarte handel in wmr shirtjes;) |
|
NeaRoW
Erelid
Is het doel nou om ons een goedkoop shirt te verkopen, of om reclame te maken?  10 euro voor een shirt met opdruk zie je niet vaak  |
|
Luna
Moderator
Het doel heiligt de middelen  De middelen heiligen het doel  Niet duur, dus bestel nu je T-shirt!! Op=Op...kom op mensen...uniek WMR shirt!! |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote NeaRoW: Is het doel nou om ons een goedkoop shirt te verkopen, of om reclame te maken?  10 euro voor een shirt met opdruk zie je niet vaak  Wij maken zelf ook geen winst op de shirts, dat hoeft voor ons niet. In principe is de hele site een "non-profit" site. |
|
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote NeaRoW: Is het doel nou om ons een goedkoop shirt te verkopen, of om reclame te maken?  Geloof mij, reklame maken is niet mijn doel. Ik vind het zelf leuk om een uniek shirt te hebben en ook de moderators vonden het een leuk idee. Omdat een klein aantal shirts laten zeefdrukken nogal duur is (opstarten kost al 50 euro) heb ik besloten om er meteen 100 te bestellen en iets meer dan de helft daarvan tegen kost prijs aan te bieden aan jullie. |
|
NeaRoW
Erelid
Dus jullie draaien nog verlies ook? Verdien je niets met die banners (reclameblokjes) onder de artikels? Nou ja, ik vind je wel cool Voogeltje  |
|
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote NeaRoW: Dus jullie draaien nog verlies ook? Eeh, nee dat niet. Quote NeaRoW: Verdien je niets met die reclameblokjes onder de artikels? Jawel maar dat gebruiken we dus voor die shirts (alles wat we weggeven kost meer dan het verkopen oplevert) te kopen en die keycords. En we zijn ook nog bezig met een leuke actie rondom verjaardagen. Quote NeaRoW: Nou ja, ik vind je wel cool Voogeltje  Vergeet de mods niet! |
|
NeaRoW
Erelid
Oh sorry mods  ops: Ik dacht dat het alleen Voogels idee was... vergeef het me :cry: |
|
Mmore
Administrator
|
*Duim omlaag, ophangen die NeaRoW! |
|
Luna
Moderator
Ik vergeef het hem wel  |
|
Mmore
Administrator
|
Luna niet vergeven  |
|
NeaRoW
Erelid
|
|
NeaRoW
Erelid
Wie heeft er een L besteld?  Toenet waren het er nog 16 |
|
Luna
Moderator
Heb jij al een shirt besteld  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Quote Voogeltje: Jawel maar dat gebruiken we dus voor die shirts (alles wat we weggeven kost meer dan het verkopen oplevert) te kopen en die keycords. En we zijn ook nog bezig met een leuke actie rondom verjaardagen. wat krijgen we dan met de verjaardagen hopelijk een groot cadeau btw ik heb nog een nieuwe tv nodig zou wel leuk zijn voor mijn verjaardag alleen jammer dat ik al jarig ben geweest  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb besteld hoor! |
|
NeaRoW
Erelid
Quote Luna: Heb jij al een shirt besteld  Nee, ik niet... Ik wacht even af of ik stemmen krijg, anders zal ik er 1 kopen, kan ik er ook 1 bestellen met jou naam erop, kunnen ze zien dat jij cool bent  ?  |
|