hr
jaargang -25 - laatste artikel 31-7 18:00 - 78197 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 [2]

windows vista

24-03-07 02:04:59 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Quote Mmore:
Ik overdrijf niet :P Ga jij maar is flight simulator X spelen op Windows XP met mijn computer, dat gaat echt nog maar net. Windows Vista 'steelt' al de helft van je systeemprestaties dus je moet echt een aardige bak hebben wil je daarmee nog de zwaarste spellen aankunnen,
Als je die grafische meuk uitzet, loopt ie hetzelfde als xp.

24-03-07 02:06:37 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Als je Videokaart een score 1 heeft
krijgt de hele machine volgens Vista een score 1.

Verder heb ik een paar keer ge-experimenteerd met de installatie.

Zelfs twee moderne CD/RW en DVD/R stations werden niet herkend - verder is er geen manier om een stap terug te doen tijdens een installatie.

24-03-07 06:24:19 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende

WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Quote Tovenaar:
Quote Mmore:
Ik overdrijf niet :P Ga jij maar is flight simulator X spelen op Windows XP met mijn computer, dat gaat echt nog maar net. Windows Vista 'steelt' al de helft van je systeemprestaties dus je moet echt een aardige bak hebben wil je daarmee nog de zwaarste spellen aankunnen,
Als je die grafische meuk uitzet, loopt ie hetzelfde als xp.

tjah maar bij Games is die Grafische meuk juist zeer handig ;) en mooi natuurlijk8)

24-03-07 09:47:51 - Quote! - @van Maaren
van Maaren
Actief lid

WMRindex: 47
OTindex: 145
Wnplts: Tolbert
S
Het is natuurlijk simpel om een nieuw systeem af te kraken. Maar kijk uit wat je doet. Ook XP, ME, 98, 95, 311 en noem ze maar op, ze werden door de zogenaamde kenners allemaal afgebrand tot aan de grond. Maar uiteindelijk ging het grootste gedeelte toch over stag en is met het nieuwe systeem aan de gang gegaan. Dat Windows het gewonnen heeft komt puur door de marketing. Is het zelfde als destijds met de videorecorder. Eigenlijk was betamax het beste systeem. Maar toch door de marketing van VHS heeft dat systeem het gewonen. Zelfs Philips met video 200 heeft dat verkeerd gedaan, terwijl dat systeem misschien nog beter was dan BETAMAX. Zo gaat het met de marketing. Wij als consument hebben niet zo veel te vertellen. Als je als producent de juiste kanalen weet te bewandelen ga je het winnen. Dat is nog belangrijker dan een goed product. Daar mee zeg ik niet dat VISTA of welk ander product van microsoft niet goed is. Maar de strategie van BIL wint boven alles :ja

24-03-07 10:44:53 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende

WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote van Maaren:
Het is natuurlijk simpel om een nieuw systeem af te kraken. Maar kijk uit wat je doet. Ook XP, ME, 98, 95, 311 en noem ze maar op, ze werden door de zogenaamde kenners allemaal afgebrand tot aan de grond. Maar uiteindelijk ging het grootste gedeelte toch over stag en is met het nieuwe systeem aan de gang gegaan. Dat Windows het gewonnen heeft komt puur door de marketing. Is het zelfde als destijds met de videorecorder. Eigenlijk was betamax het beste systeem. Maar toch door de marketing van VHS heeft dat systeem het gewonen. Zelfs Philips met video 200 heeft dat verkeerd gedaan, terwijl dat systeem misschien nog beter was dan BETAMAX. Zo gaat het met de marketing. Wij als consument hebben niet zo veel te vertellen. Als je als producent de juiste kanalen weet te bewandelen ga je het winnen. Dat is nog belangrijker dan een goed product. Daar mee zeg ik niet dat VISTA of welk ander product van microsoft niet goed is. Maar de strategie van BIL wint boven alles :ja
Ik vind niet dat Vista veel toevoegt, vind ik ook niet zo belangrijk. Mij interesseert alleen internet en daarvoor gebruik ik Firefox.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven