|
nietmeer
|
hej berniew  |
|
JendePen Actief lid WMRindex: 27 OTindex: 191
|
Quote berniew: Quote JendePen: je weet maar nooit alwoys voor boys  Dat heet pampers  Hoi spasje  Taz: ja toch?  nee van die speciale kokertjes  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@JendePen: Kokertjes?  je bedoelt van die pringles-kokers @spas: tis weer maandag?  |
|
nietmeer
|
speciale kokertjers? een waterkoker, of een brillenkoker, of een rijstkoker, wat bedoel je?  Berniew, denk je dat dat voldoet?  ka en wat klinkt dat walgelijk optimistisch van die maandag, vreselijk  |
|
|
van die luierkokertjes voor boys die gebruiken ze in het ziekenhuis  ik weet de naam er ook niet voor  |
|
nietmeer
|
koken ze luiers in het ziekenhuis? |
|
|
@spas: maandag is voor mij gewoon een dag zoals de rest van de week @jen: die ken ik niet  |
|
nietmeer
|
@spas ik zal je blog es een bezoekje brengen  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
jeeeej hey, waarom in godsnaam een luierdiscussie op het forum? Die tijd heb ik toch echt wel achter mij gelaten hoor! |
|
nietmeer
|
@berniew, ja naja ik vind de andere dagen van de week ook niet echt leuk ofzo...  Taz, gezellig  ik zie je daar wel  ik ga weer weg uit het cafe, het bevredigd me nog steeds niet  BV en nog een tijdje dan zit je er weer middenin  |
|
|
ach jullie zijn maar jongens  nergens verstand van |
|
nietmeer
|
@ Jen, dankjewel  ik mail je nog wel ff vandaag  |
|
|
Quote spasje: @ Jen, dankjewel  ik mail je nog wel ff vandaag  is goed @spas  |
|
nietmeer
|
@spas ach nu is het nog rustig hier   BV ik geloof en hoop dat de meeste dat hebben  |
|
BadVibes Erelid
spasje, ook de 2e ronde heb ik al achter mij gelaten hoor! De enige manier dat ik nog in luiers kom, is als ik zelf incontinent raak. En ik hoop dat stadium over te mogen slaan... over een jaar of 50.. |
|
nietmeer
|
ooeeh de kantine gaat open, dat betekent..lunch  es ff kijken wat we vandaag heben, volgens mij hebben we vis  ik ga ff eten. tot laters  |
|
BadVibes Erelid
eet smakelijk spasje! |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
goedemorgen!  ik ben net klaar met de toets van natuurkunde  |
|
|
Quote JendePen: ach jullie zijn maar jongens  nergens verstand van Discriminatie  Doei spasje  Hoi arya :d hoe ging t?  |
|
BadVibes Erelid
Hey Arya  En hoe ging de toets? |
|
Arya Oudgediende
|
natuurkunde ging over het algemeen wel goed  een vraag overgeslagen omdat ik die echt niet wist, maar de rest netjes gemaakt  |
|
|
Quote berniew: Quote JendePen: ach jullie zijn maar jongens  nergens verstand van Discriminatie  Doei spasje  Hoi arya :d hoe ging t?  Bernieuw nee alleen van het sterke geslacht  |
|
|
@Arya: dus.. een voldoende? @jen: wij?  t sterke geslacht?  |
|
|
Quote berniew: @Arya: dus.. een voldoende? @jen: wij?  t sterke geslacht?  ie Berniew vrouwen zijn van het sterke geslacht  |
|
Arya Oudgediende
|
ik mag inderdaad hopen dat het een mooie voldoende word  straks nog even nederlands, ben nu nog even de tekst er voor door aan het lezen  |
|