|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Al bijna dreamertje!
@freup, goed zo, dat hoort ook zo
@ Banaal, MAIL!
@ Taz, wil je een slot op de lolliepot doen? @FReup, niet jatten van ome Taz! als pappie er achter komt! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Right.. RPG.
Jullie spelen ook WoW? |
|
Kameleon Oudgediende
BadVibes, zie 2 posts boven je  @ Taz, geen slot!!  |
|
BadVibes Erelid
OEH!  *glimlacht zo hard dat PW verblind wordt en mijn vorige commentaar niet kan lezen* Dag schatje! hoe is het met je buik?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Geen tijd voor CNC  |
|
nietmeer
|
@BV ik zal er een slot opzetten  Eentje met een cijferslot of met een sleutel zal helaas niet gaan, want ik maak altijd briefjes waar ik de sleutel heb liggen of wat de code is  Dus het zal wel een met stem herkenning worden  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ja, wel bijna  Maar zoveel post ik niet dus het zal ook niet zo snel gaan hoor |
|
BadVibes Erelid
Lief? Hoe gaat ie? Ik heb me zorgen gemaakt! |
|
nietmeer
|
mensen kan het ff wat minder met dat familie gezeik hier, ik wordt er een beetje ziek van maak ff een familie topic aan oke? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Right.. RPG.
Jullie spelen ook WoW? Nee ik speel geen Word Ook Wakker  dat laat ik wel aan de jeugd over die vroeg naar school toe moet  |
|
BadVibes Erelid
Quote Tazmanian Devil: BV ik zal er een slot opzetten  Eentje met een cijferslot of met een sleutel zal helaas niet gaan, want ik maak altijd briefjes waar ik de sleutel heb liggen of wat de code is  Dus het zal wel een met stem herkenning worden  wil je dan oppassen dat Freupke niet in de buurt is als je de pot opent? Hem kennende neemt hij je stem op met de voice recorder op zijn mobiel en dan heb je nog geen lollie over... |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik speel ook geen WOW... zonde van mijn tijd én geld! |
|
WMR-kok
Oudgediende
CNC...  Ik heb wel het spel in huis liggen.  |
|
BadVibes Erelid
Lol Banaal, maar dat mag volgens mij niet... Ik ga je mail nu lezen. |
|
nietmeer
|
mother of god you aren't even listening |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote WMR-kok:  Geen tijd voor CNC  Heb je geen tijd voor mij?  Of voor WoW. Heerlijk tegenstrijdig, die naam. Want ik vind em helemaal niet wow.  |
|
BadVibes Erelid
volgens mij ben ik nu even de handleiding kwijt.
ik snap het niet meer. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Geen tijd voor WoW CNC.  Daarvoor heb ik teveel te doen met gerechten zoeken, bereiden en verwerken op de site's.  |
|
nietmeer
|
BV dan zal ik voortaan geen lolly meer kopen  dat bespaart mij een hoop moeite  |
|
BadVibes Erelid
*grijpt banaal bij zijn lurven en geeft hem de knuffel van de dag  * Enneh, niet wegduwen, geniet er maar even van!  @ Taz, tja, dat riep ik weken geleden ook al, maar ja, jij bent zo eigenwijs hé?! |
|
Kameleon Oudgediende
Quote BadVibes: Quote Tazmanian Devil: BV ik zal er een slot opzetten  Eentje met een cijferslot of met een sleutel zal helaas niet gaan, want ik maak altijd briefjes waar ik de sleutel heb liggen of wat de code is  Dus het zal wel een met stem herkenning worden  wil je dan oppassen dat Freupke niet in de buurt is als je de pot opent? Hem kennende neemt hij je stem op met de voice recorder op zijn mobiel en dan heb je nog geen lollie over... Dat is niet zo!  *verstopt voice recorder*  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
kga slapen... ik ben kapot  daaag! |
|