|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@De_Surinamer, win32:Vitro?  edit: ook wel virut.gen.4  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mmore, dat dacht ik ook, tok, in progjes wie ik van Cnet en zo heb, die zouden toch gecheckt zijn zou je zeggen, nahh, tarara, spyware zus, trojan zo. Ofwel, wat je denkt te kunnen vertrouwen is niet altijd even oké  Flashget bijvoorbeeld, die had ook iets aan boord, bleek dat de updateserver besmet was, das fijn Lunika, zijn we getrouwd of gaan we dat nog doen?   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
Traevel Oudgediende
Je virus?  Peter  |
|
nietmeer
|
@Treavel wat is daarmee? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik moet even iets gaan droppen.  Tot zo.  |
|
nietmeer
|
|
|
Traevel Oudgediende
Dan is dus blijkbaar geen win32:Vitro  Omdat het een polymorphic was, dacht ik dus aan die; die is nogal 'hot' op het moment  Drop ze Peter  |
|
nietmeer
|
@Traevel : Dit is het bericht wat je krijgt :"foto haha http://www.hi5-imag3.com/photos.php?=...@live.nl"Het lijkt persoonlijk door jouw email adres wat erachter staat En aangezien je bij Vista al gewend bent geraakt aan overal ok op te drukken deed ik het hier weer  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Traevel: edit: ook wel virut.gen.4  Virut is bijzonder hardnekkig  Die krijg je er echt niet meer uit  M'n broertje had er last van, 2 weken geleden. Win opnieuw geinstalleerd  Ik ben te lui om al die scans te laten lopen  |
|
Traevel Oudgediende
@joey, hier hetzelfde, format en rebuild  Sommige sufferds maken ook nooit back-ups  Ik wel natuurlijk  Het wroet zich overal tussen inderdaad: 4600 besmettingen  @DS, HijackThis downloaden en kijken wat er allemaal loopt, dat wat er niet tussenhoort: wegmikken  |
|
Mmore
Administrator
|
Ik heb mijn belangrijkste zooi op een ftp servertje staan die wekelijks wordt gebackuped. M'n muziek enzo heb ik geen backup van, maarja, big deal |
|
nietmeer
|
@Traevel ik heb alles gebackupt alleen ik ben te lui om Ramen opnieuw te herinstalleren. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote de_Surinamer: @Traevel ik heb alles gebackupt alleen ik ben te lui om Ramen opnieuw te herinstalleren. Instead loop je liever het risico andere te besmetten en belangrijke gegevens zoals passwords kwijt te rijken  |
|
Traevel Oudgediende
Returnil Virutal System  En redelijk wat back-up ruimte  Maar ja, zonder back-ups is een rebuild even schrikken, kan ik me zo voorstellen  Al spaart virut wel alle documenten en foto's en dergelijke, alleen exe's hebben een probleem  note to self: accepteer geen mailtjes van De_Surinamer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Traevel...  Mijn tweede site doet het niet meer. Door dat 404'tje is er een code 500 opgetreden.  |
|
Traevel Oudgediende
.htaccess weer weghalen en je backup terugzetten  al kan het ook aan de servers zelf liggen  |
|
Mmore
Administrator
|
@Trav: bij mn broertje waren ook alle .php en .html bestanden 'besmet' met een javascript code. @WMR-kok: 500 = Server te druk / overload? |
|
nietmeer
|
brb ik ga even eten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Internal server error Mmore.  Ik heb alles eruit gehaald en opnieuw erin gezet zonder de 404.   Maar nog doet die het niet.  |
|
Traevel Oudgediende
Oh oké, Avast zei dat het win32:Vitro was, en er zat één htm besmetting in, maar sindsdien was er niets meer geopend, dus heeft het virus zich misschien daar niet naar kunnen verspreiden. @peter, ik moet zo Jess even wegbrengen, maar straks zal ik er wel even over nadenken/naar kijken  |
|
Mmore
Administrator
|
500 Internal Server Error: The server encountered something unexpected that didn't allow it to complete the request. This is often seen with CGI scripts that have problems.  Ik ga verder met Star trek  |
|
nietmeer
|
Biw  |
|