|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
van elmo?  die's geinig ja  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Thom: Ik vind Emo's eigenlijk raar.. Ze roepen maar dat ze depressief zijn enzo.. En dan roep ik terug: "Slik anti-depressiva". Worden ze boos om  Erg veel Emo's zijn echt heel opgewekt, gewoon, echt heel erg aardig.. Voorbeeld: Quote: Klik hier om de volledige geschiedenis weer te geven van alle gesprekken die je met deze contactpersoon hebt gevoerd. For all the pain I've cost I apologize I miss you quite terribly zegt: Pizzadeeg voor onder je Kussen :H Jannick.. «3 zegt: Kluis met een cd die niet meer open wilt gaan..:H For all the pain I've cost I apologize I miss you quite terribly zegt: Hallux valgus, een afwijking aan gewrichten van je grote tene :H Jannick.. «3 zegt: OOHH!!:H For all the pain I've cost I apologize I miss you quite terribly zegt: (ben even eten hug) Jannick.. «3 zegt: Jannick die een digitale camera vasthoud waar de batterij van leeg is!!!:H Jannick.. «3 zegt: Ok..:H:H :H is een soort teken, van  , maar dan echt heel leuk. Emo's zijn kortom echt heel aardig, ook al zouden ze zichzelf "snijden" en andere verminkingdingen doen, ze zijn echt f*kking aardig.. Echt.. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
goedenavond, ik zie dat het weer lekker druk is |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Mijn vooroordeel is nog steeds niet veranderd..  |
|
Jivebunny
oud moderator
En als je iets zegt wat hun niet zint maken ze er een eind aan... lijken wat dat betreft wel lemmings... |
|
Jannick
Oudgediende
This is the song, lalalala, the emo song..  Dear Dairy, Mood: Apathetic..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hoi Tim-kun Alles goed? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Thom: Mijn vooroordeel is nog steeds niet veranderd..  Mensen met vooroordelen moeten zélf weg. Quote Jivebunny: En als je iets zegt wat hun niet zint maken ze er een eind aan... lijken wat dat betreft wel lemmings... Je kent hun problemen niet.. |
|
Thommy Erelid
|
Quote Jivebunny: En als je iets zegt wat hun niet zint maken ze er een eind aan... lijken wat dat betreft wel lemmings... Ja inderdaad.. Als iets ze nets bevalt rennen ze zo huppake de kloof in.. @Tim-kunJaja, we zijn wegens brand (Jannick..  ) verhuisd naar Cafe Den Voogelvlucht 2 |
|
Thommy Erelid
|
The Emo Song is hard en grappig  The E llmo song is grappig  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
ik ga eventjes zo weer trug  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Jannick, Ik ken het principe van een emo wel hoor, tis alleen iets waar ze wel weer overheen groeien, en zo niet, Darwin. Ik ben in mijn pubertijd ook wel een paar keer depri geweest, en heb ook die emo gedachtes ooit wel eens een keer gehad, maar om daar nou bij stil te blijven zitten etc., lekker kinderachtig. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Jivebunny: @Jannick, Ik ken het principe van een emo wel hoor, tis alleen iets waar ze wel weer overheen groeien, en zo niet, Darwin. Ja, en emo's worden zwaar onderschat, vind ik.. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Jivebunny.... Hoho, Darwinisme wordt niet door iedereen aangehangen op wmr hoor.. zijn al een poos bezig met een eindeloze discussie in een ander topic  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*voelt zich oud, heel erg oud* |
|
Thommy Erelid
|
@Jannick, ik ken hun problemen maar al te goed. Een vriend van me is ooit door ze in elkaar geslagen. Na dat gebeurde heb ik nooit meer de kans laten schieten om ze de huid vol te schelden. Its okay to hurt Emo's with words. Because the don't have any ****** feelings. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: *voelt zich oud, heel erg oud* Ben je toch ook?  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Jannick, Op wat voor manier onderschat? In hun kracht van deprimerende opmerkingen maken? Of bedoel je dat Emo's ook mensen zijn en ook aardig kunnen zijn? Dat is nou juist het hele principe achter de emo. Die durven meestal zich niet in te laten met anderen omdat ze bang zijn gekwetst te worden. Sommigen zijn daar erger in als anderen. Als je dan met 1 voorbeeld aankomt zetten, wil dat nog niet zeggen dat alle Emo's ook zo zijn. Da's positieve discriminatie. |
|
Thommy Erelid
|
Quote ElrohirElensar: *voelt zich oud, heel erg oud* Hoe komt dat nou weer  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Jannick: Quote ElrohirElensar: *voelt zich oud, heel erg oud* Ben je toch ook?   Ik hoop dat dat sarcastisch was  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Elrohir, weet ik, maar ik hang lekker nog steeds darwin aan. Let nature sort it out.
Scheelt weer een hoop drukte makerij voor mijzelf als ik het bij die gedachte laat. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Thom: @Jannick, ik ken hun problemen maar al te goed. Een vriend van me is ooit door ze in elkaar geslagen. Na dat gebeurde heb ik nooit meer de kans laten schieten om ze de huid vol te schelden. Its okay to hurt Emo's with words. Because the don't have any ****** feelings. Emo's zijn gevoelige mensen, mensen die een hart hebben. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Thom: Quote Jannick: Quote ElrohirElensar: *voelt zich oud, heel erg oud* Ben je toch ook?   Ik hoop dat dat sarcastisch was  Altijd...  |
|
Thommy Erelid
|
Niet dus. Emo's zijn domme, afgestompte mensen die geen leven hebben. @Jannick; dan is het goed  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Jannick dus wil je zeggen dat ik geen hart heb? |
|