Mijn geheime WMR-liefde |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote macfreak: @TheE: ik denk het niet... ze heeft me wel een paar keer aangekeken maar voor de rest niet zoals ze dat op de camping deed je kan haar toch vragen of ze je nog herkent? gewoon niets zeggen over dat je haar leuk vind, maar elkaar eerst weer leren kennen, wie weet is ze ontzettend verandert... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote macfreak: Quote Ikke: Spreek haar gewoon eens aan... kwee niet... ik ben eerder bang dat ik het dan meteen verknal voor de rest van het schooljaar Begin gewoon zoals zus al zegt over of ze je nog herkent... En de kans bestaat natuurlijk altijd dat je 't verknalt, maar wie niet waagt, wie niet wint... Go for it cassanova  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Theemonster:
je kan haar toch vragen of ze je nog herkent? gewoon niets zeggen over dat je haar leuk vind, maar elkaar eerst weer leren kennen, wie weet is ze ontzettend verandert... tsja... nja ik moet het gewoon eens proberen... weer die drempel over  dat heb ik meestal bij meisjes... die spreek ik veel minder makkelijk aan dan andere jongens |
|
Theetje
Oudgediende
haha, ik ken het hoor, alleen spreek ik minder makkelijk leuke jongens aan, die ik ook leuk vind, dan jongens die ik niet leuk vind. Meisjes spreek ik amper aan  ik heb het niet zo op meisjes, geef mij maar gewoon een groep jongens die mijn vrienden willen zijn  Al zijn mijn 2 beste vrienden wel meisjes  |
|
macfreak Erelid
Quote Theemonster: haha, ik ken het hoor, alleen spreek ik minder makkelijk leuke jongens aan, die ik ook leuk vind, dan jongens die ik niet leuk vind. Meisjes spreek ik amper aan  ik heb het niet zo op meisjes, geef mij maar gewoon een groep jongens die mijn vrienden willen zijn  Al zijn mijn 2 beste vrienden wel meisjes  mijn beste vrienden zijn voor 3 kwart meisjes... maar zodra ik iemand leuk vind dan moet ik eerst over een hele grote drempel heen als ik haar wil aanspreken en dat vind ik heel erg vervelend |
|
Theetje
Oudgediende
die drempel heb ik ook, en kan er niet overheen, totdat de jongen die ik leuk vind, me over de drempel helpt...
Maar missien helpt het als je haar gewoon als een vriendin gaat zien, want ze zal wel erg veranderd zijn, denk je niet? |
|
macfreak Erelid
@TheE: ik denk dat ze heel erg veranderd is... qua uiterlijk sowieso en ik denk van binnen ook wel |
|
Theetje
Oudgediende
mac; dan zal ik haar gewoon aanspreken met de vraag of ze je nog kent, en haar gewoon als een vriendin beschouwen, wie weet vind zij je ook leuk, dan kan je het haar zeggen, maar als je het gelijk zegt zal ze wel schrikken denk ik |
|
macfreak Erelid
@TheE: ik zeg het sowieso niet meteen... daar heb ik het lef niet voor  dat heb ik alleen als ik al een tijdje in de pub rondhang en daar iemand zie rondlopen |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Even dit topic nieuw leven inblazen: pfffffffffff, pfffffffffffff, pffffffffffffff en ik leg het knoopje er in. Mijn WMR liefde is Luna  |
|
nietmeer
|
Hey, maar das niet geheim LM  |
|
|
Nee, maar nu staat het zwart op wit...Dat stond er nog nooit zo expliciet...  Nu hebben we allebei een probleem Kpuc. Wij zijn allebei gek op Luna  |
|
nietmeer
|
Jij bent getrouwd dus ik heb het probleem  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik heb er twee, mag dat ook?  |
|
|
Tuurlijk kriebeltje. vertel... |
|
nietmeer
|
Oejj, lastig Kriebeltjen, zolang de ene niet van de ander weet zit dat wel goed  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Maar dan is het toch niet geheim meer?  Eigenlijk zijn het er ook 3... |
|
|
3 zelfs...komop vertel vertel, we zijn niet nieuwsgierig  |
|
Kriebeltje Erelid