|
nietmeer
|
Quote Chocolate: @ Hans Heeey!!  zit je nu in zwijndrecht   |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ Hans Jah ik zit nu in Zwijndrecht jah... bij Jannick   @ CnC Heeeey    Nog wat gedaan ? |
|
nietmeer
|
@cc overigens bij ons alleen op de hoger gelegen weilanden de lagere staan nog practisch onderwater |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wat hebben jullie gegeten vandaag? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Choco, ja, heb de tuin omgespit  Lekker weertje dr voor @Hans, a ha, bij ons houden ze het droog genoeg, anders lopen de huizen schade op. aan de andere kant van het winschoterdiep wordt het land aan de natuur overgelaten, grote delen van het land daar staat blank (Westerbroekstermadepolder en Kropswolderbuitenpolder) staat overigens nog een artikel over in de zaterdag editie van de Volkskrant |
|
nietmeer
|
cc hier ben je afhankelijk van de ijssel en die staat nu 7 meter hoger dan normaal zie mijn blog van eergisteren |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Helleeuw..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote heraux: wat hebben jullie gegeten vandaag? Pasteitjes met kalfsragout  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Quote heraux: wat hebben jullie gegeten vandaag? Pasteitjes met kalfsragout  heb je nog wat  |
|
heraux Oudgediende
Hmmm, lekker.. jaj.. ik ga dadelijk slecht voorbeeld nemen ik ga kijken voor een lekkere kroket.. heb ik al 6 maanden niet gehad..
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Hans. Steen: cc hier ben je afhankelijk van de ijssel en die staat nu 7 meter hoger dan normaal zie mijn blog van eergisteren Ik ziet et ja |
|
DreamerTje Oudgediende
@Hans, staat nog heel veel in de bijkeuken   En ik zit nu aan mona boordevol  |
|
heraux Oudgediende
zozo - rechtsdraaide linkse voedsel voorziening  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: @Hans, staat nog heel veel in de bijkeuken   En ik zit nu aan mona boordevol  oke ik kom er aan zet de deur maar vast open kom ik scheuren   |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote DreamerTje: @Hans, staat nog heel veel in de bijkeuken   En ik zit nu aan mona boordevol  oke ik kom er aan zet de deur maar vast open kom ik scheuren   Tot zo dan..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote heraux: zozo - rechtsdraaide linkse voedsel voorziening  Wel erg lekker allemaal..  |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
halle allemaal  Hey hans hallo ikke * man hug * |
|
Ikke
Oudgediende
Hoi angel *manhug*
Nog wat leuks gedaan vandaag? |
|
my-angel
Oudgediende
Hmm, een beetje door bocholt zitten wandelen, en de weggevraagd wat volgens mijn moeder karstad heete, en ruim 5 jaar terug veranderd is in Heitte ofzo  was verder wel leuk  Jij dan ? |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
@my-angel: 'n planning gemaakt met 3 anderen uit mijn groep voor maatschappijleer    't was wel gezellig, afgezien van 't feit dat 't over school ging.. Verder heb ik me vooral verveeld |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ben er ook weer, alleen wel met de griep dus ik heb wat mondkapjes meegenomen.
*Deelt mondkapjes uit* |
|
my-angel
Oudgediende
|
|