|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@WMR-kok: Mijne ging daar niet over geloof ik.  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hmmm lekker paard  |
|
Amour Erelid
Je kan toch een frikadel nemen.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Peerdebief  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Eet smakelijk Wolfje.   Ik ben geen gedichtenman, en als ik iets gedicht begrijpen de anderen het meestal niet. |
|
Wolfje Oudgediende
|
puckie  ook een hapke? ik ben een wolf ik heb niet genoeg aan een frikadel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb de laatste tijd steeds meer suïcidale neigingen. Niet op mezelf maar op bepaalde personen.  |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
er stond een paard in de gang! maar die leefde niet zo lang! jaja een paard in de gang! nu zit er bloed op het behang!
Jaja, de wolf wou een hap Iets wat ik eigenlijk wel snap jaja, het was heel erg groot en nu is het mooie paardje dood
Er ligt een lijk in het cafe En het is groter dan een ree ZIjn darmen liggen in het rond En dat is zeker niet gezond
ZO beter Kokkie? |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Een stuk beter Soulsplitter, alleen ik mis nog het UWV daarin.  Als ik aan het UWV en de keuringsartsen denk, krijg ik de neiging om ze te martelen en open te rijten.  |
|
Soulsplitter
Erelid
tja, kan niet alles erin stoppen he xD volgende keer beter. nu moe hoofdje van vandaag. Verschikkelijk te zien hoe een moeder der zoon moe begraven en een toespraak geeft en instort  Krijg ik niet meer van mijn netvlies af  |
|
Wolfje Oudgediende
|
soulsplitter  een ouder die zijn/haar kind verliest is pijnlijk hoort ook niet kinderen horen ouders te overleven ga eventjes lekker op bed liggen zet muziek aan waar je van moet lachen en probeer zo eens te slapen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het is ook verschrikkelijk om een kind te moeten verliezen.  Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je knakt.  |
|
Soulsplitter
Erelid
Ik ben nu een zielensplinter? xD en ik ben wel moe, maar niet meer verdrietig ofzo;) voel me prima, komt omdat ik het in mijn dicht heb weggeschreven, van me af geschreven.
Maar dat beeld is niet prettig. Maar kan mijn gedachten verplaatsen |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
er ligt een....
kroket in een flat.. jaja een kroket in een flat die ligt daar te meuren..,
een heerlijke kroket in een flat een kroket in een flat..
nu komt iedereen zeuren.. met een frikandel de buurt opfleuren.
er ligt een kroket in een flat.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai heraux  |
|
Soulsplitter
Erelid
er was is een kernbom in zweden Die viel van de berg naar beneden Daar stond toen een das die aan't plassen was en hij werd toen snel besneden |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik ken een liedje die is niet zo netjes (hebben ooit een lerares gehad en daar is het op gebaseerd  ) |
|
Amour Erelid
Hej heraux  |
|
Wolfje Oudgediende
|
Ik moet gaan slapen, ben alleen niet moe toch maar eens dromen oo waar breng je me naar toe? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Kinderen zijn over het algemeen rotzakken, dat kunnen leraren die overspannen geworden zijn beamen.  |
|
Soulsplitter
Erelid
laat horen  ik ken er ook een! Tien pond bananen, bananen zijn gezond Adam stak Eva bananen in haar... CONstantinopel is een mooie stad, Daar lopen de meisje in hun blote... Ga je mee naar Frankrijk, daar is het heel leuk Daar word er 's avonds heel wat afge... Neushoorntje zwanger in het hoge riet Adam kneep Eva, in haar grote... TI-ta tovenaar, heeft een lange sik Ga je naar beneden dan kom je bij zijn... PIKken is verboden, stelen mag je niet DIt is het einde van mijn beschaafde lied |
|
Amour Erelid
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Soulsplitter
Erelid