|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
LQ: dreigen? Met wat?  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
I give up  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
Amour: ach zolang de kerstboom er nog maar staat  hoewel k denk dat ik die niet veel ga zien  lekker hele dag in bed liggen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Sailer: Da's ook snel  Is het veel?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jasjee, dat ie niet meer zou smsen  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@Jasjee: Best wel he  Ik snap het niet echt en ik kan het morgenochtend ook nog maken  |
|
nietmeer
|
Quote Sailer: I give up  plas ero ver heen en zeg dat je hond er over heen heeft gepist  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: LOL ! Da's niet echt dreigen... xD En dat werkte?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jasjee, nee is het ook niet maar wist er niet echt een andere omschrijving voor maar het hielp wel  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@FD: Nee toch maar niet gedaan, wacht eerst even tot ik minder last van m'n pfeiffer heb. @Irthe: Ja ik ga 'm binnekort weer neerzetten denk ik.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: hmmm ik wens je veel suc6  kerstbomen en zo worden steeds duurder >.< maar ja misschien vind je er dit jaar 1 in duitsland  . hahaha dat moet nou ook alweer niet hé  . hmmm ja ik ken je nu wel goed genoeg  , maar je hebt het nog nooit zo erg gemaakt  dus het zal wel meevallen  . haha nou ik wens je veel plezier ermee dan  . komt vast allemaal wel goed   . @Amour: maar je krijgt vaak pas laat antwoord erop dus je kan het beter nu wel doen  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Geen andere omschrijving voor, het woordje die als eerste in je opkomt is meestal de juiste...  Maar oke, aan de andere kant was het misschien beter geweest..  Juist beter dat die niet smst, word je ook niet afgeleid, haha  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Nouja hij zou de hele week niet meer smsen dan  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: Dan is het dus wel dreigen, maar meer chantage...  Zou hij toch nooit volhouden lijkt me  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Maar als ze nou opeens snel iemand nodig hebben.. Dan kan ik echt niks anders doen dan slapen, naar school, slapen, werken, slapen.  Ja eten tussendoor.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: maar je kan het dan toch wel even melden  en van kassa werk wordt je niet moe  . lekker op je luie reet zitten artikelen scannen  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jasjee, haha ja chantage is ook wel een mooi woord  Misschien dat hij het wel een week volhoud, maar dat vind ik niet leuk  Zeker als ik hem door het werk niet op msn spreek enzo  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
hey hey er wordt over mij gepraat zie ik  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Is psychisch vermoeiend, veel tellen en al die mensen tegen wie je vrolijk moet doen.  En als je het zeg beland je gelijk in de prullenbak.  Hej DFC  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: Ja he. Lol, hij gaat toch falen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: maar dan zeg je het nadat je bent aangenomen  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jasjee zeg het maar niet te hard, straks gaat hij het nog uitproberen ook  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: Heeft die nou geen reden meer voor, want je hebt je werk gemaakt. En als die het wel doet, is het een beetje tegensprekend. |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
idd ik hou me wel aan me afspraken  ik heb gezegd dat als ze der werk niet doet dan sms ik der een week niet  en als ze der werk wel doet sms ik wel gewoon  dus ik hou me er aan ook  maar als ze der werk niet gedaan had  |
|