|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
Anders helpen jullie mij... Ik wil mijn PP veranderen maar weet niet goed wat ik erin moet zetten... xD |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hmmm zit weer naar een liedje te luisteren van phil collings en wat kan die man zingen zeg! |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Er staan lange vragenlijsten op andere PP's misschien kun je er een overnemen. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Goeiedag dan  Ik ga wat krachten opdoen, biefstuk  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Eet smakelijk Kpuc  Geniet ervan. |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
aloha Kpuc   is het biefstuk dag  . ik hou het vandaag wel bij een soepje  . hoe is het  . Ayashnaaaaaa      hoe is het   . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi Wesley  Goed hoor, lekker weekend / vakantie  Hoe is het met jou?  Oh ja, ik heb voor 90% een stage  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hi Amour  Hoe is het? |
|
Amour Erelid
@Jasjee: Moe.  Maar verder wel goed, met jou?? Is het al gelukt met het definitief maken?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ayashna: mooi zo  . haha ja lekker hé  . mijn vakantie is al vanaf 11 uur begonnen  gaat best  . en waar ga je stage lopen nu dan? hey amour   hoe is het. |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Hey  |
|
Amour Erelid
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Amour: Moet je vanavond maar op tijd naar bed gaan  Ja hier gaat wel goed hoor  Heb Voogeltje gemaild, maar nog niks gehoord, dus tot zover het in de lijst nog op 'Nee' staat is het dus nog niet definitief? @wesley: Haha, lekker hoor  Ja, er was wat gezeur met school qua bedrijven. Dus ik heb gewoon bij mn oude bedrijf gesolliciteerd, waar ik dus vorig jaar liep. En ze wilden graag een uitzondering voor me maken. Alleen deed school moeilijk omdat ik daar al heb gelopen, maar ze moeten niet zeuren omdat het al zo moeilijk is om een goede plek te vinden. Dus zodra het contract getekend is ben ik voor 100% zeker  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
aloha SeF   hoe is het  . @Amour: moe waarvan  ? gaat best  . |
|
SamenFelix Erelid
Quote Amour: Nog steeds moe. Ik mag dan ook wel behoorlijk moe zijn, maar dat komt van iets anders  Wat een *** project was dat op school  Te weinig tijd + wind die geluid in filmpje lichtelijk had vern**kt  Tis gelukkig nog wel goed gegaan... @VliegendeHollander: Zie hierboven...  |
|
Amour Erelid
@Jasjee: Doe ik ook.  En mocht je niet definitief staan voor morgen gewoon komen hoor. @FD: Misschien Pfeiffer.  Moet even wachten op de uitslag dinsdag. En ja anders is het gewoon omdat ik keelontsteking heb denk ik.  @Sef: Heb je al een cijfer ervoor??  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi SaF @Amour: Haha  Als die op 'Nee' blijft staan, dan kom ik niet hoor  Dus Voogeltje bepaalt of ik kom  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ayashna: kun je niet 1 van de linkjes van ons gebruiken dan die wij toegestuurd hebben gekregen? het lijkt mij dat al deze linkjes het zelfde zijn. klik hier hopelijk werkt het. en je komt mooi wel  tenzij je weer last van de maag krijgt  . |
|
SamenFelix Erelid
@Amour: Ja, tis een  ik dacht 7,8 geworden, dus t is behoorlijk goed afgelopen  Maar dan nog, de moeite erom heen  Overigens is het cijfer hoger omdat we in een ander filmpje als gastrol spelen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Je ingeschrijving is definitief. Je kan op ieder moment je inschrijving annuleren.( Wat een woord, ingeschrijving  Bestaat toch niet?  ) Denk dat dat voor jouw Nickname geld, niet voor de mijne gezien die op 'Nee' blijft staan.  Dus werkt niet.. Zou vandaag naar de dokter gaan, maar heb sinds gistermiddag geen last van de maag, dus ik vind het dan ook niet meer nodig om te gaan.  DUS, zodra er 'Ja' komt te staan, kom ik  Anders.... heb ik pech  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: mooi dat je wel al terecht kan bij je oude stage, ik hoop voor je dat het allemaal door kan gaan  . umm druk eens bij nu online op jezelf, dan zie je in de url een nummer staan, vervang die voor de mijne in de link die ik stuurde  dat moet werken  . gelukkig maar dat je geen last meer hebt   . |
|
Amour Erelid
@SamenFelix: Das dan toch nog goed gekomen.  Nieuwe MSN is vreemd..  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Had ik al geprobeerd  Werkte niet, helaas  Ja, vind ik ook mooi, alleen moet school niet zo dramatisch doen @Amour: Ja he  Werd net ook op mn laptop geinstalleerd, heb het direct weer verwijderd  Gaar ding  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*gaat stillekes in een hoekje zitten* |
|