|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Heey Wolfje   ! Hey Gio! Lang terug. Hoe gaat het?? Kokkie! Ik heb zo'n trek in iets lekker. Jij miss een snelle tip? Ik zat te denken aan iets warms, maar klein. |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Lekker, want vakantie  Bonjour Amour  |
|
Brie Erelid
|
Dan is het goed he  . Ik heb hier ook vakantie. M'n ouders zijn van zaterdag tot gister hier geweest en morgen komt er een vriendin langs. Maar nu moet ik vandaag dus heel hard leren, want ik heb volgende week woensdag en donderdag een deeltentamen, maar heb geen tijd meer om te leren  . Niet zo goed gepland  . |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Des te eerder je gaat leren, des te eerder ben je er vanaf;) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
of je doet gewoon niks  |
|
Brie Erelid
|
@Giovanni: Ik weet het.. ben ook heel de dag al bezig, maar ik moet nu even half uurtje iets anders doen. Even WMR dus en ik ben een beetje als een idioot op en neer aan het dansen in mn kamer. Even mn energie kwijt, kan ik er straks weer tegenaan  . @Kok: Hmm. Looks good. Wat zit er in? Roy6: geen optie helaas  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hmm ik ben ziek maar misschien ga ik wel wat koken |
|
WMR-kok
Oudgediende
varkensgehakt grof gemalen en fijngehakte garnalen.
voor de garnalen heb ik rauwe jumbo garnalen gebruikt. |
|
Brie Erelid
|
@Wolfje: Wat heb je dan? Beterschap in ieder geval! |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik ben flink verkouden  maar verveel me stierlijk |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Das geen veertig minuten, ze moet shoppen en rond deze tijd is de markt al leeg van garnalen Brie, zit er geen Mac in de buurt? *zwiert met Wolfje in t rond en mikt haar in de hangmat in t rookhok*  |
|
Brie Erelid
|
Balen Wolfje  . Veel thee drinken en lekker genieten van het feit dat jij met het rot weer binnen kan blijven. (Of is het bij jou wel mooi  ?) Kpuc: Ik denk wel een stuk of 6. En anders nog wel 3 Burger Kings. Maar of dat nou is wat ik wil  ? |
|
Wolfje Oudgediende
|
*wieeeeeeeeeeeeeehhhhh* @Brie hier schijnt nu nog de zon maar er komt een grote enge wolk aan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
De Griekse omelet met sperziebonen smaakt ook lekker Brie.  |
|
Brie Erelid
|
@Wolfje: Lekker van genieten dat die grote enge wolk buiten en jij binnen bent dus  ! Kok: klinkt ook goed inderdaad. Maar daar moet ik allemaal de deur voor uit. |
|
Wolfje Oudgediende
|
brie maak een eierpannekoek simpel en super lekker  |
|
Kpuc Oudgediende
Wij hadden om de hoek een avondwinkel zitten, njah, dag en nacht los dus  Die gast had altijd vers of nog warm brood, groentes, vleeswaren en kazen, njah, een kruidenier dus  Bammetje kaas, tomaat, mayo ipv boter, pepertje erbij, knofworst erop, of droge runderworst, oef, help, emigratie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Wolfje:  Die wolk komt van hier vandaan.  Veel hagel daarin.  |
|
Brie Erelid
|
@Wolfje: Hoe doe je dat dan? Kpuc: Wij hebben ook een nachtwinkel, maar die heb niet zulke goede spullen helaas  . |
|
Kpuc Oudgediende
Mwah, als je maar een kleintje Kalinka voor me meeneemt  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@Brie 1 of 2 eieren klein scheutje melk zout peper 2 theelepels suiker panneermeel goed kloppen en bakken maar is zo lekker na het uitgaan *blaast de wolk terug naar kokie* |
|
Brie Erelid
|
Kpuc: Oh ja! Zie je, was het nu al weer vergeten  . @Wolfje: Klinkt erg goed. M'n na-het-uitgaan-snack hier is tegenwoordig langos. Veel te vet, maar oh zo lekker midden in de nacht  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
1 bier, 1 peukie en een portie bitterballen graag !!!! |
|