|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Jammer  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja best wel  Ik hou wel van een beetje snelheid  |
|
|
Wie niet  Lochem ligt dicht bij Deutschland, dus je kunt makkelijke de grens een keer overwippen met een snellere auto  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
LQ wie van jullie gaat drinken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dionos, tijdens de vakantie reed ik met de auto van mijn pa, die is iets sneller  . Toen hij 130 reed begon m'n moeder al te gillen dat het zo hard ging.. Toen ik reed, zakte mijn voet perongeluk naar beneden en reed ik 140/150  En toen begon ze niet te gillen dus dat vond m'n pa niet zo grappig  Jol, weet ik nog niet  |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
@Little Queen: 140/150  dat is langzaam xD ik heb wel eens achter op de motor 170km/u gereden dat is snel xD dan lijkt het net of je in de wind turbine zit xD |
|
|
Little Queen: kennelijk rij jij netter dan je pa  (afgezien van de snelheid) @Elishahaha: mijn auto wil niet sneller dan 170  |
|
Elishahaha Erelid
|
@Dionos: hihi maar 160 haalt hij toch wel?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Elishahaha: Ik had toen net mijn rijbewijs @Dionos, heb je nu al een andere auto of nog steeds die zwarte? |
|
|
@Elishahaha: 160 wel, 170 ook nog net. Maar daarna stijgt het metertje niet meer  Little Queen: nog steeds die zwarte  Moet eigenlijk naar de garage, vanwege een klein ongelukje veroorzaakt door een paar ambtenaren  Maar misschien volgend jaar een nieuwe  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Wat hebben die ambtenaren gedaan dan  |
|
|
Little Queen: men neme 1 hek en 1 auto met motorkap. Men deponeert dat hek over de hele motorkap met voldoende kracht dat het krast en deukt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Stomme ambtenaren  |
|
|
Little Queen: de hoogte van de toegekende schadevergoeding is wel lekker  Ze hebben toegezegd dat ik dat zou krijgen, alleen nu is t t wachten dat t ook daadwerkelijk overgemaakt is |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dat duurt altijd lang bij dat soort dingen volgens mij  |
|
|
Tsja, ambtenaren he  En in feite kon ik dit jaar al een lease auto krijgen, maar ik ben een beetje gehecht aan deze auto. Zoveel leuke dingen mee gedaan en het is het enige waar ik altijd op kon bouwen en er altijd voor mij was. Edit: wow, hoezo je auto personificeren |
|
Elishahaha Erelid
|
Hey ik ben op het moment ook ambtenaar! |
|
|
@Elishahaha: ah, dat verklaart waarom je zoveel tijd hier door brengt  |
|
Elishahaha Erelid
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dionos, hihi heeft je auto ook een naam gekregen  |
|
|
Little Queen: auto  Maar soms reageert ie als ik "hey zwarte" roep @Elishahaha: ik ben ook een tijd lang ambtenaar geweest  Tijdens mijn afstuderen betaalde OCW mn salaris  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dionos, geen Henk ofzo  |
|
|
Little Queen: nee, het geslacht van mijn auto is onbepaald  En Henk is mannelijk  Of zal ik hem / haar / het Dieuw noemen ?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dionos, nee dat is zo gek  Dan ben ik een auto  |
|
|
Nja, je hebt gelijk. Het blijft gewoon "auto" |
|