|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
We hebben 1horrorfilm gezien en een triller helloween gezien en veeeeel zitten snoepen en drinken  |
|
nietmeer
|
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@yumi heb je ook een leuke avond gehad? |
|
nietmeer
|
@Wolfje: Ja, we hebben ouderwets met zijn vieren naar de tv gekeken. Ik vond het gezellig dat de jongens bij ons bleven zitten en niet de hele avond boven achter hun pc zaten  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Yumi: Wij mogen na 't eten eigenlijk niet meer achter de peesee  |
|
nietmeer
|
@Sailer: En luister jij daar ook naar?  Mijn zoons zijn 21 & bijna 18, maar ik heb ze nooit dat soort verboden opgelegd  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Wolfje: Ja het was gewoon gezellig met lekker oubollige programma's op tv  Wat zou je willen eten? |
|
Wolfje Oudgediende
|
Yumi heb zin in grieks  |
|
nietmeer
|
Misschien staat er wel een lekker Grieks recept op Peter zijn website  Ik heb geen honger, maar heb wel zin in koffie. Ben zo terug, even 2 senseotjes maken voor mijn man en mij |
|
Sailer Erelid
Yumi: Ik moet wel  maar ik ben 16, geen 18  mja als ik 18 en zeker als ik 21 was was ik al lang uit huis gegaan  Zin in koffie en dan maak je senseo  logisch  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik ben ook weg ik ga weer eventjes lezen en straks komt een vriendin en lekker kletsen doei doei   |
|
Sailer Erelid
Doei iedereen  Ik ga ook maar weg dan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
De TV staat wel aan, maar daar zit mijn man naar te kijken, ik hoor voetbalgeluiden  Vanaf morgen mag ik weer 3 dagen overdag zien waar ik naar wil kijken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Born 2 Cook op het moment.  edit 16:57 uur.  Nu Kitchen Criminals  Ik had vannacht niet naar Iron Man moeten gaan kijken.  Aan het begin van de aflevering begon ik mijn linkervoet te voelen. Na Iron Man naar bed gegaan, en pas 4 uur later trok de pijn weg.   En het deed verdomd veel pijn. Ik ben nu 2 uur uit bed, maar het doet nu al behoorlijk pijn.  Gelukkig begint dat langzaam weg te trekken. |
|
Sailer Erelid
Heej  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hey Sailer *boink* |
|
nietmeer
|
Ik zit de hele middag al met het idee te spelen om even te gaan liggen, maar ik heb het niet gedaan. Dat is ook zo ongezellig voor mijn man  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Kok, hoe pel je een tomaat? Het is toch er een kruisje in snijden aan de onderkant, water koken en dan de tomaten erin leggen?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Yumi: Ga dan samen! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Morgen maar een afspraak maken met de huisarts. @Amour:  Ik kerf ze altijd helemaal rondom in zodat het in vieren verdeelt is. En dan leg ik ze 1 minuut in kokend heet water. Vervolgens de tomaten pellen.  Hai Zuwe     |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
|
|