|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@sjefke: dan mag je zijn auto wel meenemen  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik gaat bankie hangen ben moe. net klaar met administratie  slaap lekker allemaal  * The End * |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Die BMW X3 heeft ie platgereden... laat maar haha Ik heb me geld wel gehad, maar ik ga niet meer heheh  slaap lekker Roysels, en denk bij het laatst stootje aan mij he?? whahahah  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Welterusten Roy *boink*  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
nietmeer
|
wie?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Irthe: Door het vocht in de benen raakten de tenen ook opgezet, dus scheurde die korst ook iedere keer. Ik lig nu ook meerdere keren per dag een paar uur plat om de zwelling tegen te gaan. Hai nos *boink* |
|
sjefke Oudgediende
Irthe, nee dat niet, ik laat hem ff zwemmen met zijn gedrag haha |
|
Irthe Erelid
dat is geen handige combinatie!  en dan kwam er zeker weer nieuwe troep in waardoor t weer ging ontsteken?  dat is wel verstandiger idd  hoi nos!  terwijl je allemaal wraakplannen bedenkt, sjefke?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het was al maanden ontstoken Irthe, mijn eigen huisarts en in het ziekenhuis hebben ze er gewoon overheen gekeken.  De vervangende huisarts zag het gelukkig wel.  |
|
sjefke Oudgediende
nee, daar doe ik niet aan Irthe  |
|
Irthe Erelid
ah over zo!  dom dat ze op een van de eenvoudigste verklaring van pijnlijke teen niet hebben opgemerkt  idd, een andere huisarts ziet vaak weer net iets anders dan anderen  niet?  daarom wil je ook met betonbrisken gooien, sjefke?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Mijn eigen huisarts heeft 11 maanden lang zalfjes voorgeschreven die niets hielpen, pas toen schreef ze een verwijskaart voor het ziekenhuis uit (Volgens mij merkte ze dat ik een beetje over de rooie begon te raken). Vanuit het ziekenhuis ben ik doorverwezen voor een genetisch onderzoek (in Juli) en daar heb ik nog steeds geen uitslag van binnen.  Ik heb gelukkig wel nu steunkousen.  Welterusten Zuwe     |
|
sjefke Oudgediende
Irthe, die zit per ongeluk los zeg maar..  |
|
Irthe Erelid
welterusten zuwe   dat is juist eerste waar ik aan denk als iemand last heeft van z'n tenen. inderdaad denk t wel  wel laat na 11 maanden  en naar dat onderzoek moet een uitslag komen van hoe het komt dat je vocht in de benen hebt? of hoe op te lossen..? of nog over de tenen? dat scheelt wel  kan de pijn verlichten idd  haha laten we het daar op houden sjefke!  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
*klop klop* |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Ben ik weer (op een iPod  ) |
|
Irthe Erelid
hoi sto!  hoi sailer!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mijn eigen huisarts begon op een gegeven moment zalfjes voor te schrijven waarvan al gebleken was dat dat niet hielp.  Haar antwoord daarop was: "Ik moet toch iets proberen?"  Hai Sto en Sailer *boinks* |
|
Sto Oudgediende
|
@Irthe: hoi! @Sailer op een ipod:hoi! net The Sixth sense gekeken: goede film zeg @WMR-kok:hoi! als delenn klaar is met haar studie word zij gewoon jouw huisarts  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 The Sixth Sense was vorige week toch ook al op tv.? |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Blegh ik voel alsof ik zinloos rondjes  |
|
Irthe Erelid
@WMR-kok: dat is wel een heel slecht antwoord van haar  niet erg snugger bezig, dan begrijp ik dat je op gegeven moment over de rooie begon te gaan  |
|
Sto Oudgediende
|
|
|