|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Amper een half jaar oud Roy, maar ze hebben er een normale accu erin gezet in plaats van een zware. De WMO zegt dat een normale accu goed genoeg is. Maaaar, ik weeg ruim 145 kilo en daar houden ze geen rekening mee.  Van de zomer kon ik er 20 à 25 kilometer ermee halen, nu nog maar ongeveer 15 kilometer.  Ik vrees voor de winter.  |
|
Redorbit Erelid
@WMR-kok heb je hem wel onder een goeie druppelaar staan? dan moet zo`n accu (ongeacht belasting van voertuig) bij dagelijks gebruik 2 jaar meegaan. mogelijk ist slechte accu of zit er te weinig accu zuur in(bij oudere accu`s) anders een Gel-accu vragen, kost iets meer eigen bijdrage maar dan geen problemen met koude en lekstroom |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het is een scootmobiel Redorbit, daar zitten gel-accu's in. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Dan zou ik maar eens gaan bellen kokkie, dat is niet goed  lullig als je straks ergens halverwege stil staat  |
|
Redorbit Erelid
@WMR-kokok dan ist idd niet goed nee  ff laten fixxen of voor 2011 een nieuwe aanvragen, na 1 jan. 2011 vervallen ze uit het ziekenfonds |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Morgen even naar de WMO om een klacht in te dienen. Wil ze niet helpen, wil ik haar baas spreken.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Redorbit: vallen electrische rolstoelen er ook al uit ? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Redorbit: Ik heb mijn scootmobiel van de WMO, niet van het ziekenfonds.  |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Ik ga morgen naar een Cursus van Esso  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Zonder scootmobiel kan ik de deur niet uit.  |
|
Redorbit Erelid
@WMR-kok, WMO/ziekenfonds ergens moet het geld vandaan komen. onderhoud voor scootmobielen verkregen na 1 jan. 2011 wordt eigen risico. verder komt er een terug betaal regeling, de gemeente(WMO) betaald 5000 euro voor scootmobiel/canta en dergelijke. 65% van de verkregen vergoeding moet in een tijd van 7 jaar(gemiddelde levensduur dat soort apparaten) worden terug betaald ook via WMO en dergelijke. Roy6, ja scootmobielen vervallen ook |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: zit er geen onderhoudscontract bij? dan kan je het gewoon door hun laten oplossen terwijl ze jouw een vervangende geven |
|
WMR-kok
Oudgediende
De accu is op zich goed, maar omdat ik zo zwaar ben vreet het stroom.  Bij jaaaaa, ga een invalide nog maar verder plukken. |
|
ladekast Oudgediende
|
nou dan kun je letterlijk gaan sparen voor je ouwe dag ipv een pensioen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Redorbit:  Ik heb mijn scootmobiel al vanaf 2007. |
|
Elishahaha Erelid
|
ik bloei op mijn kop  |
|
Blixa Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
sta je nu nog op je kop dan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als ik de onderhoud zelf had moeten betalen, dan had ik nu al een lening moeten aanschaffen.  |
|
Redorbit Erelid
@WMR-kok, waarschijnlijk heb jij hem om chronische redenen verkregen en val je nog onder de oude regeling tot nu toe dus geen gevaar voor jouw gelukkig. mm dan moet je misschien maar minder lekker koken  als je je iets weet waarmee je afvalt mag je het mij PM`en hahaha ik ken ook wel 20 kilo missen  @ elishahaha dan moet je een pleister der op plakken  |
|
Elishahaha Erelid
|
het is al gestopt met bloeden TG |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pizza  |
|
WMR-kok
Oudgediende