|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
Roy6: dan rij je alles omver :-) maar ik ben nu op mijn stage hoor en dat is bij de gemeente  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Elishahaha: hebben jullie alles zo krap staan dan ook niet handicap vriendelijk |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@jackjanjanus: Kruidvat is totaal niet scooter vriendelijk of rolstoel vriendelijk  |
|
Elishahaha Erelid
|
Roy6 en @jackjanjanus Dat was wel de bedoeling maar we hebben zoveel binnen gehad dat het gewoon niet haalbaar is. Onze winkel is pas verbouwd |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Elishahaha: je hoeft toch niet gelijk alles te plaatsen? |
|
Elishahaha Erelid
|
@jackjanjanus: jawel anders krijg je de vraag van klanten... Waar staat dit? Hebben jullie dat niet binnen gehad? Hij staat wel in de folder hoe kan dat... |
|
ladekast Oudgediende
|
Kruidvat is een slimme maar gemene winkel  |
|
Elishahaha Erelid
|
Bij het kruidvat werken wordt zwaar onderschat.... je moet echt keihard werken en vervolgens gooien klanten het achter je rug om weer door elkaar. Maar gelukkig is dat niet alleen bij ons! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dus ik kan niet meer in de kruidvat???  Dat is discriminatie.  Zal ik aangifte doen bij de politie?   Of toch maar gewoon naar binnen rijden en alles omver.  |
|
Elishahaha Erelid
|
@WMR-kok: is goed  en een klacht bij het hoofdkantoor a.u.b. misschien dat er dan iets aan gedaan wordt  Heb je niet gezien sorry  Nog wel bedankt voor de groetjes mnr. Willemse  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb nog naar boven zitten kijken, maar zag je niet.  Quote Elishahaha: en een klacht bij het hoofdkantoor a.u.b. misschien dat er dan iets aan gedaan wordt   Dat heb ik eens gedaan bij de Marskramer. Adverteren met kussens en die niet hebben. De verkoopster wilde ze ook niet bijbestellen, dus heb ik naar het hoofdkantoor gebeld en een paar dagen later kon ik de kussens ophalen.  |
|
Elishahaha Erelid
|
Quote WMR-kok: Dat heb ik eens gedaan bij de Marskramer. Adverteren met kussens en die niet hebben. De verkoopster wilde ze ook niet bijbestellen, dus heb ik naar het hoofdkantoor gebeld en een paar dagen later kon ik de kussens ophalen.  Het hoofdkantoor luistert wel naar klanten en niet naar ons... dus wij staan zwart bij de klant... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Elishahaha: je kan toch evengoed alle artikelen plaatsen maar in kleiner collie of zie ik dat verkeerd hou je meer ruimte over  |
|
Elishahaha Erelid
|
@jackjanjanus: je kan je kont niet keren in ons magazijn, want dan ligt alles op de grond  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Sommige mensen zijn ook te gemakzuchtig en te lui.  Als je in een reclamefolder een aanbieding zie, en ze blijken dan niets te hebben maar wel een duurder gelijksoortig artikel is dat een soort oplichting. Ik was één van de eerste klanten die daar kwam voor die kussens maar ze hadden niets op voorraad, en de verkoopster wilde niet bellen voor die kussens maar wel duurdere kussens proberen te verkopen aan mij.  Dat pik ik dus niet. |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: geef ff een seintje als je bij de kruidvat naar binnen crost  |
|
Elishahaha Erelid
|
Roy6: kom jij dan ook toekijken  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: dat zijn sommige klanten ook maar daar zie ik jouw niet voor aan hoor kokkie  en gelijk heb je ze kunnen op zijn minst nog even hun best voor je doen. klant is koning toch waar is die tijd toch heen? staat er trouwens nog een lasagne recept op je site of niet? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb een lasagne recept op de site staan, maaaaar  dat is niet Italiaans,  Kerrie Lasagne, bij hoofdgerechten.   Die lasagne-bladen moet je ook zelf maken.  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Zo ik had 50% voor de toets, komt meestal nog wat bij en is direct je punt als je het deelt door 10 dus heb het gehaald  (had 45 nodig  ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Elishahaha Erelid
|
ja wel knap hoor wij moesten altijd 60% hebben en soms zelfs meer  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Elishahaha: Roy6: kom jij dan ook toekijken  reken daar maar wel op, sterker nog, ik zet nog zijwieltjes op zijn scootmobiel voor hij naar binnen crost @Sto: dus je hebt voldoende ?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|