|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Hoe is het afgelopen met je scootmobiel kok? |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
|
|
Nielsw Erelid
|
|
|
Elishahaha Erelid
|
@Nielsw: de KOK blablabla gekke 5 minuten ofwa? |
|
Nielsw Erelid
|
@Elishahaha: verveling ofwa?  ben je je humor vergeten aan te trekken ofwa?  ofwa? |
|
Elishahaha Erelid
|
@Nielsw: sorry man ik ben gewoon sjagie atm |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik heb bij de WMO duidelijk gemaakt wat er aan de hand is en ze gaan ernaar kijken of ik een zwaardere accu krijg.   Ik vind 13 kilometer met een volle lading erg weinig.  En het is nog geeneens winter. Met een volle accu zou ik eigenlijk 40 kilometer moeten kunnen halen. |
|
Nielsw Erelid
|
@Elishahaha: No Problemo zal ik een mopje vertellen? @WMR-kok: Fijn dat ze er begrip voor hebben en dat ze er iets aan gaan doen. Kon je de situati inschatten? Was het "Jaaa tuurlijk meneer, wij gaan er zeker iets aan doen. Mijn collega gaat het uitzoeken." of was met meer van "we zullen het voor u oplossen morgen krijgt u een telefoontje".? |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Nieuwe accu? |
|
Elishahaha Erelid
|
|
|
Nielsw Erelid
|
|
|
Elishahaha Erelid
|
|
|
Blixa Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
@ Elishahaha:
Terwijl Jantje in de klas zit, vraagt de meester op eens: "Is er iemand die iets wil delen met de klas?". Jantje staat snel op en zegt: "Ik heb een raadsel meneer. Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt. Ra ra wat is het?". Meteen schreeuwt de meester: "Wat? NU DE KLAS UIT!". Jantje rent dus snel de klas uit en gaat op de gang staan. Vervolgens komt het schoolhoofd om te vragen waarom Jantje op de gang staat. Dus, Jantje verteld zijn mop en ook het schoolhoofd zegt: "Wat? Ga maar meteen naar huis!". Jante rent vervolgens snel naar huis. Eenmaal daar aangekomen, vraagt zijn moeder wat hij thuis doet. Vervolgens verteld Jantje het hele verhaal, en verteld vervolgens zijn mop: "Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt, wat is het?". Zijn moeder kijkt hem even aan en vraagt: "Nou, wat is het?". Jantje: "Een theezakje".
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Accu is wel goed MM, maar ik weeg een stuk zwaarder waardoor de accu zeer zwaar belast wordt. De accu is dus te zwak voor mijn gewicht. |
|
Noble-Death Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 133 Wnplts: Hell
|
Laat eens horen die mop. Eens kijken of men die al kent. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Elishahaha Erelid
|
|
|
|
@Blixa: Jantje grappen zijn altijd leuk. Juffrouw: Klas vertel allemaal eens wat jullie vader doet. Kind1: mijn vader is politieman. Kind2: mijn vader is brandweerman. Kind3: mijn vader is leraar Jantje: Mijn vader werkt als paaldanser in een homobar. De juffrouw denkt:'Dit kan niet kloppen. En ze zegt tegen jantje dat hij zich moet melden na de les. Na de les komt jantje bij de juf en de juf vraagt: Jantje wat was dat nou net van je vader?? Zegt jantje: Ja ik kan toch niet zeggen dat hij keeper is bij Feyenoord?  |
|
|
|
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
KOkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ranie Senior lid
~rent naar kokkie springt in zn armen en knuffelt kokkie heel hard~ |
|
Nielsw Erelid
|
@Elishahaha: Janssen ging naar de dokter om de testresultaten van zijn vrouw op te halen. Secretaresse: “Sorry meneer, maar er is hier iets misgelopen en nu zitten we met een probleem. Toen we de stalen van uw vrouw naar het lab stuurden, werden ook de stalen van een andere vrouw met dezelfde naam naar het lab gestuurd. En nu weten we niet welke uitslag bij wie hoort. En eerlijk gezegd, meneer Janssen, de ene uitslag is erg en de andere verschrikkelijk.” Janssen: “Hoe bedoel je?” Secretaresse: “Nou, de ene vrouw heeft de ziekte van Alzheimer en de andere heeft aids. We weten alleen niet wie wat heeft.” Mr. Janssen: “Maar dat is erg! Wat moet ik nu doen?” Secretaresse: “De dokter raadt u aan om uw vrouw in het midden van de stad af te zetten en als ze de weg naar huis terug vindt, niet meer te neuken!” |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ranie Senior lid
|
|