|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Jasjee: Die hebben meestal een bewijsje dat ze voorin mogen zitten. Dat zijn meestal mensen die helemaal niet achterin kunnen omdat ze zwaardere problemen hebben met de benen. Om een klein voorbeeldje te noemen, bv. een gipspoot.  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Kokkie: Ja oke, uitzonderingen zijn er natuurlijk. Maarja, kan er niet naar zo'n taxibusje gevraagd worden dan ipv een auto ? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: is achterin toch makkelijker met gips dan kan je heb ook omhoog houden |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@WMR-kok: als er 3 gordels achterin zitten dan mogen daar gewoon 3 mensen zitten hoor ... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kinderen tot 12 jaar mogen met zijn 3-en achterin, maar geen 3 volwassen mensen. Ik alleen neem al de helft van de achterbank in.  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@ JJJ haha inderdaad de mensen achter mij hebben ook minder ruimte hahahaha. @ KOK dan toch gewoon platleggen op de achterbank hahaha en jij voorin  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Redorbit: ja het is een kleine ruimte en je moet er allemaal in maar de bestuurder moet goed zitten toch  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@WMR-kok: 3 volwassen mensen mogen ook hoor  Zoals JJJ al zei, als er voldoende gordels zijn en voldoende plaats en het past, dan zou het wel kunnen. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: zelfs tot 8 passasiers (maar dan is het een busje) |
|
Redorbit Erelid
@ JJJ precies anders ist voertuig niet goed te besturen toch  |
|
ladekast Oudgediende
|
maar op het moment brengt Pinda me overal naar toe  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: en als je nieuwe er is wordt hij saus? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Mayo erbij en je hebt een oorlog  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Jasjee: Een volwassene is een stukje groter en breder dan een kind over het algemeen. Met 3 volwassenen gaat het al praktisch niet. Een tijdje terug ging ik met de taxi mee en zaten er 3 bejaarde mensen achterin. Het is dat ik pas onderweg zag dat er 3 mensen achterin zaten, maar die zaten echt ongelukkig achterin.  Het is echt niet zo breed achterin een Mercedes.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: goede ruil zulke ruilen wil ik ook wel doen  |
|
Redorbit Erelid
@ Roy6 pinda`s voor een seat ibiza? nice  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Met die 3 bejaarde mensen leek het wel veevervoer.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@jackjanjanus: sja dan moet je een pinda gaan leasen en dan over een paar weken een seat leasen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@WMR-kok: Mercedes is niet altijd ruim achterin nee... Maarja verschilt uiteraard per auto. Maar ik zit ook regelmatig achterin met 2 anderen en dat gaat ook goed, dus denk dat het gewoon per auto en per lengte verschilt van de persoon. Gemiddeld zou het mogelijk moeten zijn om 3 mensen achterin te laten zitten ( Ongeacht of het kinderen of volwassenen zijn )  |
|
Redorbit Erelid
@ Jasjee en Kok, haha 3 keer 70 kilo kan wel, 3 keer 130 niet  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: de werkelijkheid komt meer uit dat je met 2 volwassenen en een kind eigenlijk max achterin moet zitten (en dat ook al geen uren) @WMR-kok: een actros is wel breed achterin hoor en een vito ook  |
|
ladekast Oudgediende
|
hehe, ik zie een leuke klant, die heeft een enorme stapel met kaarten in der handen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Waarom denk je dat er maar 3 kinderen achterin mogen zitten en met volwassen mensen maar 2?  |
|