|
nietmeer
|
ligt eraan  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
hoi  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Hi emmer   |
|
yes_my_dear Oudgediende
Hoe is het met je? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Met mij gaat het heel goed... natuurlijk!  En jij? Weer een beetje bijgekomen van de schrik?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Hmmm valt tegen. Ik heb op zich goed geslapen vanacht, maar ik vind het zoooooo erg voor mijn zusje en haar vriend. Daar word ik dan gewoon naar van |
|
emmertje
Oudgediende
|
Kan ik me iets bij voorstellen  Ik meende gelezen te hebben in je blogs dat hij er wel weer redelijk bovenop komt? Zij het met één oog minder dan. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Tot nog toe lijkt het er wel op ja  zijn andere oog gaat een klein beetje vooruit, zijn arm doet heel erg zeer, gaan ze morgen wat aan doen, en zijn neus staat scheef. Zijn "goede" oog is helemaal dicht en nu ook afgeplakt waardoor hij tijdelijk (paar weken?) niks meer ziet. Hij begint nu ook met praten (alleen tegen mijn zusje, verder niet) en er zit veel boosheid in hem |
|
emmertje
Oudgediende
|
Boosheid is onderdeel van het verwerkingsproces. Het is alleen te hopen dat de boosheid hem geen dingen laat zeggen die hij niet echt meent.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ja het wordt nu ook uitgezocht of degene beter wel of niet kan komen. Degene kan er overigens niks aan doen! |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik hoorde dat Roy en Jollie je thuis hebben gebracht YMD, heel verstandig van ze..  Wat een drama zoiets..  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik loop nu de rest van mijn leven rond met een winkelhaak over mijn voorhoofd en onder mijn rechter wenkbrauw... Degene die mij dit aangedaan heeft, handelde uit een schrikreactie, een reflex. Hij had niet de moed om me op te zoeken in het ziekenhuis, bang voor mijn boosheid zogezegd. Toch had ik liever gehad, dat hij gewoon was gekomen  Natuurlijk is het voor iedereen een ander verhaal, en ik ben je zwager niet... maar ik zou het fijn vinden  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Goedenavond.... |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ja maar als hij zijn boosheid uit gaat die ander er echt aan onderdoor! |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
emmertje
Oudgediende
|
hé Kokkie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik wist niet dat een mens zoveel kan drukken... |
|
Ranie Senior lid
|
|
emmertje
Oudgediende
|
@yes_my_dear: Nu moet ik er wel bij vermelden dat ikzelf weinig boosheid in me had op dat moment; ik was vooral blij dat ik het auto-ongeluk überhaupt overleefd had. Daags na het ongeluk maakte ik er zelfs al een grapje over: "Nu heb ik altijd en overal een streepje voor!"  Maar diegene die mij dit ongeluk bezorgde, was een zenuwinzinking nabij; was vreselijk bang voor mijn reactie dus ook. Zijn ouders hebben me nog wel een grote bos bloemen met een soort van excuusbriefje toegestuurd. Jouw zwager heeft dus wel veel boosheid in zich, en misschien is het inderdaad verstandig om eventjes te wachten @Ranie: dinsdag of woensdag is de dag, waar je foto's van te zien gaat krijgen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ranie Senior lid
@WMR-kok: Gadver!!!!!!!!!! TMI omg  . @emmertje: ooooo wat leuk!!!! ik zal t in de gaten houden want actief zal ik nog niet echt zijn op WMR, zodra ik weer me stem terug heb zal ik je wel bellen en even uitleggen hoe en wat en waarom Maar Geniet ervan  |
|