|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@wesley: Mag ik dat brilletje dan? Heb ik echt nodig *Trekt Wesley mee het zwembad in * |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Ayashna: hmm ik denk niet dat je er wat aan hebt  , want het is maar een leesbril of zo van een leraar die hier ligt  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Jasjee: dat is wel pijnlijk het zwembad missen terwijl je er in gegooid wordt  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@jackjanjanus: het is geen uitdaging, ik ben gewoon gek  flyingdutchy: waarom worden er posts verwijderd ?  tuurlijk haal ik dat wel ff  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@jackjanjanus: Weet ik  Maar ik moet serieus in het echt een nieuwe bril xD @wesley: He jammer, moet ik de opticien nog maar even afwachten  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote jackjanjanus: @Jasjee: dat is wel pijnlijk het zwembad missen terwijl je er in gegooid wordt   vaagheid  FD: k heb al m'n bril op dus heb ik niet nodig  was nog niet op de hoogte van het zwembad  Roy: ik ga proberen mee te doen met je  ik wil de 10k halen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Moet lukken, ik ben 12 dagen voor jou lid geworden  Dus gezien ons OT moet het je wel in 12 dagen lukken Gezien jij meer spamt dan ik |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
*trekt snel de blouse uit* Ayashna: nee ik ga niet zwemmen  ga maar lekker alleen xD  . Roy6: uhmm weet ik niet  , maar dat is soms wel zo  . worden er spontaan posts verwijderd zonder reden xD. DFCP: hmmm oké  misschien is ene nieuwe wat beter  ? maar nu weet je het wel  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Eh.... eerst je blouse uittrekken en dan niet willen zwemmen? xD Die vat ik niet  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: ja oke  maar ja jij hebt de eerste dagen echt enorm veel gespamt  zoveel haal ik nu ook niet eens FD: aah een stripper  FD: ik heb em pas sinds mei  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
DFCPhoenix: haal jij makkelijk  |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: gezien jouw spamgedrag van de afgeopen dagen moet dat geen probleem zijn  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
jjj: valt toch tegen denk ik  roy: ik doe m'n best  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: ja jij wou mij erin trekken  en tja je had mijn blouse vast  dus ja dan doe ik die toch snel uit om er niet in te vallen   . vat je 'm nu wel  . DFCP: nee ik ga niet strippen  . hmm oké  nou ja een nieuwe kan geen kwaad   . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Zo snel kan je hem echt niet uit trekken en ik hield je aan je broek (klinkt ook lekker xD) vast en niet aan je blouse, lekker puh. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jasjee & FD: get a room  FD: nee maar nog niet  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: geen vieze spelletjes hier in het cafe he  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Nee, ik zit prima op stage. Roy6: Vieze?  Ik trek alleen maar aan een broek  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Sow, mijn eerste excusesblogje  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: wel omhoog dan he, niet naar beneden hoor  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: vind je het erg als ik liever heb dat hij die aanhoud  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: ow jawel  als jij eraan trekt  en ik hou me armen zo dat ie afglijdt  dan is ie zo uit hoor xD. mijn broeken zakken me ook altijd bijna van de kont dus ja  zal ik nog wel blijven staan  . ene ik hoef niet gestript te worden hoor   . DFCP: ik zit al in een kamertje   , maar wat moet ik ermee xD. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy6: Gewoon trekken, het is niet zo dat die nu in zn onderbroekie staat hoor. Gewoon trekken en hij zat goed vast dus niks omhoog of omlaag  Vies mannetje  @Jjj: Nee vind ik niet erg  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Jasjee: Roy6: Gewoon trekken Nou ja zeg Jasjee  |
|