|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote yes_my_dear: Ik heb een keer een "relatie" (van 3 weken) gehad met iemand van 22... is niks waard (voor mij) Voor vrouwen is dat weer anders, mijn exvriendin was ook 22 en daar ben ik toch ruim een jaar mee geweest  Die 'relatie' was dus met een man neem ik aan? Heb je het in ieder geval geprobeerd xD |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
De mijne is van 20 tot 33 jaar maar dan geef mij maar iemand van 33 liever als van 20  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@ YMD geen nieuwe nick, maar wel nieuwe avatar  |
|
Haveabreak Erelid
|
Quote Redorbit: dus ik krijg dan een optie van 19.5 tot 32 jaar Dan klopt die formule dus toch niet helemaal. 18 voor jou moet ook nog makkelijk kunnen  |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
ik ben blij dat ik niet jullie baas ben  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Haveabreak: ik heb een relatie van bijna 4,5 jaar met een man gehad  |
|
Redorbit Erelid
Quote Haveabreak: Quote Redorbit: dus ik krijg dan een optie van 19.5 tot 32 jaar Dan klopt die formule dus toch niet helemaal. 18 voor jou moet ook nog makkelijk kunnen   ssst;)@ YMd, jij houd gewoon van ouder  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
@Redorbit:  gave ava trouwens Roy6: wat wil je daarmee snuggereren?  |
|
Haveabreak Erelid
|
Roy6: sorry jongen, ze valt nu toch echt op vrouwen @yes_my_dear:  , das nog aardig lang ja  |
|
Redorbit Erelid
@ YMD, thnx  @ROy6, zet een pruik op  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Hab: ik val meer op vrouwen, ik sluit niet uit dat ik ooit op een man zal vallen! Maar vrouwen zijn leuker, liever, zachter, beter in bed etc etc... maar ze missen nog 1 klein dingetje wat je af en toe mist  Maar ik val niet op Roy6  |
|
nietmeer
|
ik val meer over mn eigen voeten.. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Loveonc: daar heb ik ook last van haha, te grote voeten  |
|
Haveabreak Erelid
|
@yes_my_dear: Tjsa, toevallig ken ik ook een vrouw die (denk ik) ongeveer hetzelfde heeft als jou, namelijk zo'n 70%-30% vrouw-man. Als je dan toch voor de man gaat, krijg je onherroepelijk een niet te onderdrukken knagend.. 'verlangen' naar de vrouw |
|
nietmeer
|
ik weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten, maar vrouwen met grote voeten hebben die dan grote... ?
(Vul maar iets vulgairs in Haveabreak) |
|
Redorbit Erelid
@ YMD, ja maar voor vrouwen kan je zo`n ding in alle maten kopen bij een man moet je het er maar mee doen  ik val ook meer op vrouwen  @ Loveonc, offtopic, ik heb schoen maar 49  en mijn kisten zijn maat 51  |
|
nietmeer
|
@Redorbit: meer? dus je twijfelt nog? ik ben er al een tijd over uit.. geen mannen voor mij.. |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
aan't werk jullie  |
|
Haveabreak Erelid
|
Quote yes_my_dear: Hab: Maar vrouwen zijn beter in bed etc etc... maar ze missen nog 1 klein dingetje wat je af en toe mist  Maar ik val niet op Roy6  Haha, dan heb jij gewoon nog nooit een goede man ontmoet joh xD |
|
Redorbit Erelid
Quote Loveonc: @Redorbit: meer? dus je twijfelt nog? ik ben er al een tijd over uit.. geen mannen voor mij.. nee geen twijfel  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Haveabreak Erelid
|
Quote Loveonc: @Redorbit: meer? dus je twijfelt nog? ik ben er al een tijd over uit.. geen mannen voor mij.. Ja, maar toen je dat uitprobeerde met die nerd, gaf dat natuurlijk ook niet echt een goed beeld van de werkelijkheid |
|
nietmeer
|
@Redorbit: en je schoenmaat interesseert mij omdat? |
|
Redorbit Erelid
@ Loveonc, om de relatie van schoenmaat vs. anaconda te verduidelijken. maar dat stukje heb je misschien gemist  |
|