|
nietmeer
|
@Delenn: nee maar beter het zekere voor het onzekere verruilen nietwaar? |
|
nietmeer
|
@Delenn: Ga maar alvast naar een kamer zoeken daar. Of langs de snelweg met een kort rokje naar truckers zwaaien |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Banaal: rij je in tjechie?? |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
er zijn nog steeds vluchten van en naar Schiphol lees ik hier op supertraag internet dus ik heb hoop  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote Banaal: @Delenn: Ga maar alvast naar een kamer zoeken daar. Of langs de snelweg met een kort rokje naar truckers zwaaien lol. Die stoppen inderdaad geheid |
|
Delenn
Oudgediende
er lopen hier te veel mensen in té korte rokjes om op te vallen in m'n korte rokje hoor  |
|
nietmeer
|
|
|
Haveabreak Erelid
|
@Delenn: Shirtje beetje ontknopen, beetje met je haar wapperen en je komt een heel end hoor  |
|
Delenn
Oudgediende
weet je hoe kóúd het hier is  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Quote jackjanjanus: @flyingdutchy: als je geen vragen krijgt kan dat ook betekenen dat er niemand oplette of dat ze er geen snars van snapte uhmm ze lette juist allemaal  , ze wisten alles nog te vertellen en ze snapten alles, want ze konden er meteen mee aan de slag;). dus ja dat was allemaal wel goed hoor  en anders kregen we dat wel te horen  . |
|
Haveabreak Erelid
|
Quote Delenn: weet je hoe kóúd het hier is  Ja, je moet er ook wel wat voor overhebben he!  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Des te sneller willen vieze truckers je warm houden..  |
|
Delenn
Oudgediende
en dan met een vrachtwagen naar huis?  nee dankje  Duim nou maar met me mee dat er een vliegtuig naar NL gaat vanuit Praag!  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
Haveabreak Erelid
|
Hoi Jollie @Delenn: Zal voor je duimen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Jollie: hoihoi |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
|
|
Delenn
Oudgediende
ok op schiphol.nl staat die van 11.00 uur als "expected" om 16.00 uur en er werd net ook omgeroepen dat die om een uur of 15.00 gaat vertrekken, dus dat klopt wel. Als wij evenveel vertraging hebben, betekent dat dat we...17.15 uur vertrekken. Nog wel vandaag dus  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
|
|
Delenn
Oudgediende
bizar hoeveel vluchten als gecancelled staan op schiphol.nl  En editknop en updateknop werken hier niet, internet is te sloom. Refreshen duurt al een uur, dus als ik ergens dubbelpost; don't blame me  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
halle allemaal  hoe is het hier ??amour hoe laat kom je morgen ??  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: geeft niet maar heel nl is ontregeld he er valt weer eens een vlokje sneeuw  |
|
Delenn
Oudgediende
echt irritant JJJ. Hier ligt al meer dan een week sneeuw, o dit moment meer dan 50 cm en geen problemen; alles komt binnen en vertrekt weer, maar naar NL vertrekt er niks omdat het een keertje sneeuwt  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|